•İyi okumalar
•Bölüm Şarkısı:Güliz ayla, olmazsan olmaz
(Yazardan)Defne mutlulukla arabanın koltuğuna bıraktı kendini. Her doktora geldiklerinde kötü şeyler düşünsede onun kalp atışlarını, minnak bedenini görünce bütün herşey uçup gidiyordu aklından.
O gün yine doktora gitmişlerdi. Her 3 haftada bir gül hanıma gelip bütün herşeyi öğreniyorlardı. Çok şükür herşey yolundaydı, hatta harikaydı herşey. Doğa hanım gayet sağlıklı görünüyordu. E tabii bu da Defne ve Ömer'e yansıyordu. En büyük korkularıydı kızlarına birşey olması.Defne başını arkaya yasladı ve ellerini iyice büyümüş olan karnına yerleştirdi. Derince nefes alarak sanki karşısında birisi varmış gibi kızıyla konuştu;
D:"Oyy benim güzel kızım. Aynı bana çekmiş işte, Nasıl da sağlıklı. Benim yediklerimi yiyor bal kızım."
Yanında oturan Ömer gülerek;
Ö:"E sevgilim benim karnımda olsa benim yediklerimi yer."
Defne Kaş'larını çatarak Ömer'e döndü ve hafif bir şekilde yumruğunu Ömer'in omzuna indirdi. Ömer'in gülümsemesi iyice genişlerken Defne ise daha da sinirlenmişti.
D:"Hııı, çok komik ya. Çok meraklısın heralde kadın olup hamile olmaya? Ya Ömer saçma saçan konuşturtturuyorsun beni."
Ö:"Ama Defne'm, o Nasıl bir cümleydi ya. E tabii senin yediklerini yiyip gelişecek."
D:"Bak ya hala. Ömer varya seniii..."
D:"Neyse ya hadi gidelim artık. Anneannemlere gidelim ama."
Ö:"Gidelim sevgilim de, ilk önce bir eve gidelim. Sabahtan beri şirketti hastaneydi derken... En azından üzerimizi değiştiririz."
Defne aylar sonra ilk defa şirkete gitmişti. Çok da iyi gelmişti ona. Göremedikleri bütün herkesi görmüştü. Ömer endişeli olsa da Defne'nin Derya ile gülüp eğlendiğini görünce rahatça işlerine odaklanabiliyordu. Defne de hamileliğin başından beri ilk defa bu kadar uzun süre şirkette kaldığı için yorulsa da Ömer'e çok belli etmemeye çalışıyordu.
D:"Tamam gidelim o zaman."
Dedi yine aynı triple. Yol boyunca Ömer bıyık altından sakin sakin gülerken, Defne de kendini radyo da çalan müziğe kaptırmış dışarıyı seyrediyordu.
Kapının önüne geldiklerinde Defne başını camdan ayırdı ve kapıyı açarak ömeri beklemeden eve girdi. Ömer de sakince Defne'nin arkasından gitti. Defne komidinin üzerine sertçe bıraktığı çantasının ardından daha yavaş bir şekilde merdivenleri tırmandı. Odaya geldiğinde karşısına çıkan ilk aynadan kendisine baktı.
Nasıl da değişmişti şu 6 ay içerisinde iyice kilo almış, bacakları şişmiş, yanakları dolgunlaşmıştı. Defne bu durumdan bazen şikayetçi olsa da Ömer'in onun böyle daha çok ilgi çektiğini söyleyince unutuveriyordu herşeyi.Kendine son kez baktı ve giyinme odasına gitti. Askıları karıştırıp zorla rahat birşey seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın DEFÖM hali
FanficHerşey Defne'inin kiralık aşkı Ömer'e söylemesiyle başladı .... Ömer bu kadar şeyi kaldırabilirmiydi bilmiyordu,hala defneye deli gibi aşıktı ama bunu kimseye söyleyemiyordu.. Defne'de Ömer'e deli gibi aşık hala,onu bırakıp gitmesinden korkuyordu eğ...