43.Bölüm-"Anneler Günü"

1.4K 59 263
                                    



İYİ OKUMALAR
•MUSTAFA CECELİ:İYİ Kİ HAYATIMDASIN

Ömer yüzüne vuran güneş ışınları ile zoraki gözlerini araladı. Bir süre boş boş etrafı izledikten sonra yanında uyuyan kızıl meleğine takılı gözü. Kafası Ömer'in göğsünde, sol eli Ömer'in belini sıkı sıkı sarmış, uzun kızıl saçlarının bir kısmı yastıkta, bir kısmı ise Ömer'in suratını örtüyordu. Bacakları Ömer'in bacaklarının arasına girmiş, diğer sağ eli ise zaafı olan sakallarındaydı. Ömer huzurla gülümsedi ve yüzündeki kızıl telleri nazikçe suratından çekti. Sarmaş dolaş uyudukları için Defne'nin saç dipleri terden ıslanmıştı. Ömer gülümsedi ve Defne'nin alnına minicik bir öpücük bıraktı.
Fakat Defne hala uyunmamıştı. Ömer yüzünün her yerine öpücük bırakıyordu ama Defne sadece yerinde kıpırdayıp uykusuna devam ediyordu.

  Ö:"Defne'm.. Sevgilim.."

  D:"Hı.."

Dedi ve iki eliyle Ömere daha çok sokuldu. Ama Ömer'in pes etmeye hiç gönlü yoktu. Boğazını temizledi ve Defne'nin yüzünü okşayarak tekrar konuştu;

  Ö:"Sevgilim hadi artık.."

  D:"Yaa Ömer biraz daha nolur.. Doyamadım ben sana daha."

  Ö:"E meleğim hadi uyan da bende sana doyayım.."

Der demez, Defne hemen başını Ömer'in göğsünden kaldırdı ve sıkıca sarıldı kocasına. Ömer Defne'nin bu ani hareketine şaşırsa da hemen ellerini Defne'nin belinde birleştirdi. Başını boynuna gömüp Derince bir nefes aldı boynundan. Defne de aynı şekilde Ömer'in o çok özlediği kokusunu Derince içine çekti.

  D:"Çok özledim seni.. Ellerini, beni güzel güzel sevişini çok özledim.."

Dedi geri çekilip Ömer'in dudaklarına yaklaşırken.

  Ö:"Bende Defne'm.. Bende çok özledim."

Dedi ve tam Defne'nin dudaklarını öpecekti ki Doğa'nın ağlaması bütün odayı doldurmuştu. Defne gülümseyerek geri çekildi ve Ömer'in kızgın suratına baktı;

  Ö:"Hah çok güzel kızım, tam Zaman'ı yani.. Ya meleğim sen eskiden böyle değildin ne oldu sana? Kıskanıyor annesini.."

  D:"Yaa Ömer kızıma kızacağına kadar yanına git de biraz da onu sev.."

Dedi yumruğunu Ömer'in çıplak koluna vururken. Ömer'in bir anda çatık olan Kaş'ları düzeldi ve yüzündeki Munzur gülümseme ile Defne'den ayrıldı. Gülerek yataktan kalktı ve;

  Ö:"ama sonra ben seni özledim Ömer diyerek yanıma gelmek yok Defne hanım."

Dedi ve beşikte ağlayan kızını kucağına aldı. Ardından omzuna yatırarak yavaş yavaş sırtını ovmaya başladı.
  Defne ise Kocaman açmış gözleri ile Ömer'e bakıyordu. Şaşırmıştı Ömer'in ondan böyle birşey istemesinden. Ama eğer Ömer öyle istiyorsa Defne de öyle yapacaktı.

Ömer bir yandan kızı ile konuşuyor diğer yandan ise defneye bakıyordu. Defne yüzüne meydan okur gibi bir gülümseme yerleştirdi ve yataktan kalktı. Ömere pis pis bakarak giyinme odasına gitti. Ömer'in aklını karıştıracak birşeyler giymesi gerekiyordu. Dolapları karıştırırken gözü hiç açılmamış, rafların en altında duran geceliğe takıldı. Hemen aldı ve paketinden çıkarttı. Şimdi hatırlamıştı bu geceliği. Evlenecekleri sıra çeyiz alışverişindeyken Neriman hanım almıştı bunu. Belki de Defne'nin görüp görebileceği en seksi, en muhteşem geceliğiydi. Defne o Zaman'lar ben bunu nerede ve nasıl giyerim diye düşünüyordu, şimdi ise bu güne kısmetmiş.

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin