18.Bölüm-"Seni istiyorum"

2.2K 68 1
                                    

İyi okumalar

(Yazardan)

Defne ilk başta ne olduğunu anlayamasa da hemen karşılık vermişti, Ömer'in onu incitmekten korktuğunu biliyordu. Zaten bu da onu öpüşünden belliydi, ilk başta yavaş başlayan öpücük yerini deli gibi bir öpüşmeye bırakmıştı. Ömer ellerini Defne'nin kalçasına indirip sıktı, Defne'nin ağzından ise ister istemez inlemeler çıkıyordu. Oda ellerini Ömer'in ensesinde birleştirdi. Dilleri birbirine değdiğinde Defne altında büyüyen şey ile gülümsedi. Başarmıştı yine Ömer'in aklını başından almıştı. Ömer geri çekildi ve alnını Defne'nin alnı ile birleştirdi;

Ö:"Ne hale getirdin beni, en küçük hareketinde bile kendime sahip olamıyorum."

D:"Sadece senin isteklerini yerine getirmek istiyorum."

Ö:"Seni istiyorum ben sadece seni."

Defne gülümsedi ve tekrar Ömer'in dudaklarına kapandı, Ömer halinden memnun bir şekilde karşılık verdi. Hava hafif hafif esiyordu, Ömer ellerini Defne'nin t-shirt içine soktu, sırtını okşamaya başladı. Ardından ellerini sütyen kopçasına koydu ve birden açtı. T-shirt ile sütyeni herhangi bir yere fırlattı. Defne aniden esen rüzgar ile titredi, Ömer bunu farketti ve kucağında Defne ile ayağa kalktı. İçeri geçtiklerinde Ömer direkt defneyi yatağa bıraktı, kendi
T-shirt'ünü çıkarttı ve yere attı. Pantolonunu Defne'nin çıkarmasını istiyordu o yüzden pantolonunu çıkarmadı. Ağırlığını vermeden Defne'nin üzerine uzandı, Defne'nin üşüdüğünü düşünerek pikeyi üzerlerine örttü.

Ömer'in elleri direkt Defne'nin göğüslerini bulmuştu, sıkmaya başladığında Defne'nin ağzından inlemeler duyuyordu, be bu da Ömer'i daha istekli hale getiriyordu. Ellerini göğüslerinden çekip pantolonunun düğmesini açtı ve hızlıca çıkarttı. Defne sadece alt iç çamaşırıyla kaldığında Ömer vücudunun her yerini okşamaya başladı, bir yandan ise hala öpüşüyorlardı. Defne'nin elleri Ömer'in pantolonunu bulduğunda titreyen elleriyle düğmesini açtı ve Ömer'in yardımıyla pantolonunu çıkarttı. Kaç defa birlikte olmalarına rağmen Defne hala utanıyordu, daha fazla zaman kaybetmemek için ellerini Ömer'in boxer'ının içine soktu. Biraz da o Ömer'le ilgilenmek istiyordu, erkekliğini okşamaya başladığında Ömer inlemeye başlamıştı. Defne Ömer'i Mutlu ettiğini düşünerek daha sert okşamaya başladı ve birden iç çamaşırını çıkarttı, her ne kadar korksa da deli gibi Ömer'in olmak istiyordu. Dudaklarını Ömer'den ayırdığında gözlerini direkt gözlerine kilitledi. Bir süre böyle bakıştıktan sonra iç çamaşırının kenarlarında ki elleri hissetti Defne. Belli ki Ömer defneyi biraz yalvartmak istiyordu. Ama defne izlemekten konuşamıyordu bile, Ömer de daha fazla dayanamayıp iç çamaşırını çıkarttı Defne'nin. Daha sonra Defne'nin bacakları kocasını davet edercesine açıldı, Ömer hafifçe gülümseyerek Defne'nin bacak arasına yerleşti. Defne Ömer'i içinde beklerken Ömer tam tersini yapmış Defne'nin kadılınlığıyla ilgileniyordu. Öpüyor, emiyor, ısırıyor...

Defne'nin ağzından ise normalden daha fazla inleme çıkıyordu. Defne hafif kafasını kaldırıp Ömer'e baktığında halinden memnun bir Ömer ile karşılaştı. Daha fazla dayanamadı ve inlemelerinin arasında sesinin duyulmasını umarak konuştu;

D:"Ö-Ömer yeter artık, dayanamıyorum.... Ya-yapma şunu."

Dedi ve Ömer kafasını kaldırıp defneye baktı, belli kızmıştı Defne Ömer ise daha fazla zaman kaybetmeyerek birden Defne'nin içine girdi. Defne alıştığından çığlık atmıyordu. Aksine zevk inlemeleri dökülüyordu ağzından. Ömer Defne'nin içinde hızlı hızlı gel gitlere başladığında birden Defne'nin aklına Deniz'in gönderdiği mesaj geldi "Hala Ömer'in değilsin demek"..

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin