Życzenia

966 46 7
                                    

Moi drodzy mam nadzieję, że wigilijna rybka nie stanęła wam oscia w gardle i barszczyk czy inna zupka smakowały znakomicie. Kiedy kończy się ten rok pora na świętowanie i czasem zadume. Dziękuję wam za wszystkie gwiazdki i komentarze. Za dodawanie do listy czytanych i w ogóle. Czuję się wtedy doceniana. A każdy wie, że autora bardzo to motywuje. Z mojej strony bardzo was wszystkich przepraszam za tak mało rozdziałów w tym roku. Trochę ciężko mi pisać i trochę ciezki był ten rok dla mnie. Po pierwsze matura, która uwalilam. Ale spokojnieeee poprawilam matme w sierpniu xD. Po drugie praca ... a przez ostatnie cztery miesiące dwie prace. Praktycznie nie miałam dnia dla siebie. Miałam może 1 dzień na tydzień, gdzie po prostu i tak większość dnia spałam ... Po trzecie i chyba najważniejsze, rozpad mojej rodziny. Najbardziej bolesne przeżycie dla mnie. I nadal będące w toku więc, jak już mówiłam wcześniej odbije się to na tym opowiadaniu. W sumie każdy wątek mojego życia będzie zawarty w tym opowiadaniu. :)
Trochę się rozpisalam. A jak usiade do napisania rozdziałów to nie mogę skleić paru zdań. No, cóż tak bywa.
Dziękuję wam za wszystko i bardzo was przepraszam.
W tym nowym roku który nadchodzi wielkimi krokami życzę wam dużo zdrowia, szczęścia, pieniędzy, pomyślności w pracy, domu, szkole, na studiach itp :), dużo rodzinnego ciepła i miłości. Mam nadzieję, że wasze noworoczne postanowienia się spełnia, jednocześnie mam nadzieję, ze w przyszłym roku będzie więcej rozdziałów w tym opowiadaniu oraz, ze będę mogła napisać zycienia noworoczne do was wszystkich w takim gronie jaki jest teraz lub nawet większym :)
Szczęśliwego Nowego Roku 2017!!

Ukryta w mrokuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz