Prolog

10.6K 598 90
                                    

,,Gemmo, jsem doma!"

Blonďatá dívka zaklapla svůj růžový laptop a usmála se, když uslyšela rychlé kroky směřující po schodech nahoru. Její bráška byl pryč celý měsíc, na letním pobytu v přírodě, určeném pro mladé nadané malíře. Což Harry rozhodně byl.

,,Ahoj bráško," rozzářila se, když uviděla rozesmátou tvář s dolíčky na tvářích, kterou lemovaly dlouhé kudrliny. Objala svého mladšího brášku a ten se k ní vděčně přitiskl.

,,Už se mi fakt stýskalo," vydechl a Gemma souhlasně přikývla. Jejich rodiče pracovali jako dobrovolní lékaři v zemích třetího světa, a proto své děti viděli jen málo. A tak byli sourozenci odkázáni jeden na druhého, nicméně na rozdíl od spousty jiných, spolu vycházeli skvěle.

,,A konečně tu je pořádný signál a internet," vydechl Harry a otevřel Gemmin laptop.

Dívka se opřela o zeď a zašklebila se.

,,Vážně, měsíc bez twitteru je dlouhá doba."

Harry se na ni vyčítavě zadíval.

,,Už týden visí na stránkách akademie výsledky! Gemmo, já to prostě cítím..že mě vzali," zašeptal a oči se mu rozsvítili nadějí, zatímco rychle zadával do vyhledávače Royal academy of arts. ,,Poslala jsi mou přihlášku expres, viď že ano?"

Gemma se lehce zamračila a zapřemýšlela.

Přihláška..

Náhle se jí udělalo špatně.

Tohle jí Harry neodpustí..

flashback

,,Gemmo, opravdu nezapomeneš?" díval se Harry s obavami na svou sestru. Oba stáli a autobusu, který měl Harryho odvést na letní pobyt a chlapec zíral na velkou obálku ve své ruce, ve které se skrývala jeho budoucnost.

Před dvěma dny dostal náhle nápad na úžasný obraz, který by mohl být jeho vstupenkou na Royal academy. Maloval dva dny téměř bez přestávky, spal jen několik hodin denně, téměř nejedl, jen do sebe nalil hektolitry kávy, ale výsledek stál za to. Obraz, který stvořil, byl to nejlepší, co v životě namaloval. Odrazily se v něm všechny jeho pocity, emoce, které při malování cítil, tahy štětcem byly tak smělé, jako nikdy dřív a barvy odvážné, až vyzývavé. Dokonce i Gemmě, která umění příliš nerozuměla, spadla brada, když hotový obraz viděla.

,,Hned jak odjedeš, půjdu na poštu," usmála se blondýnka a objala Harryho. ,,Neměj strach bráško, hlavně si to tam užij a ne že si tam ublížíš! Taky sis mohl vybrat nějaké místo kde je alespoň signál.."

,,Bude to balzám na duši, měsíc jen malovat a nezabývat se ničím z běžného života," pokrčil Harry rameny.

,,A sotva se vrátíš, utečeš mi do Londýna.."

,,Ale jdi ty, Gemmo, ještě mě nevzali," usmál se Harry a Gemma si ho k sobě přitiskla ještě pevněji.

,,Jestli tě nevezmou, tak jsou pěkní idioti," mínila. ,,Tak utíkej."

Kudrnáč se na ni naposledy usmál a nastoupil do autobusu. Gemma dál stála na parkovišti a mávala, dokud se jí autobus neztratil z dohledu.

,,Ahoj lásko."

Gemma vyjekla, když se jí kolem pasu omotali ruce jejího přítele.

,,Jeremy, co tu děláš??"

,,Věděl jsem, že jdeš vyprovázet Harryho, tak jsem pro tebe přijel. Copak jsi zapomněla? Carli dnes slaví narozeniny," usmál se. Gemma si povzdechla.

,,Ach jo, já na to zapomněla. Fajn, jen si skočím na poštu a.."

,,Pošta počká," mrkl na ni Jeremy a Gemma se rozesmála, když ji společně s polibky zatlačil do jeho auta.

--

Jeremy, párty, alkohol..

A obálka zůstala zapomenutá v jejím pokoji.

Zničila bratrovi budoucnost kvůli naprosté stupiditě.

,,Harry," zašeptala, a když k ní bratr vzhlédl, měl oči zalité slzami.

,,Gemmo..nevzali mě," vzlykl Harry. ,,Nejsem vůbec v seznamu."

Blondýnka si ztěžka povzdechla a sedla si vedle něho.

,,Harry, budeš mě nenávidět do konce života, já vím," řekla a samotné se jí do očí začali tlačit slzy. ,,Já..zapomněla tvou přihlášku poslat."

Chlapec ztuhl a nevěřícně se zadíval na svou sestru.

,,Cože jsi???"

,,Strašně se omlouvám, jsem taková káča, vím jak je to pro tebe důležité ale já..nemám pro to omluvu," popotáhla Gemma.

,,Ty mrcho jedna, nenávidím tě, nenávidím tě!!" začal ječet Harry a vrhl se na zničenou Gemmu.

,,Harry přestaň!" vykřikla Gemma, když jí bratr začal tahat za vlasy.

,,Zničila jsi mi život!"

,,Pojedu tam a nějak jim to vysvětlím, ukážu jim tvé obrazy.."

,,Berou ročně 15 holek a 15 kluků! Myslíš, že je bude zajímat, že je moje sestra neschopná kráva?!" křičel dál Harry. Gemma mu chytla ruce a zničeně se dívala na jeho uplakané oči.

,,Opravdu mně nenávidíš Harry?"

,,Jo," odsekl plačtivě a zadíval se pryč. Po chvíli vzdychl a stočil pohled zpět ke své sestře. ,,Víš, že tě nedokážu nenávidět. Ale strašně mě to bolí. Moc. Neměl jsem žádný náhradní plán, tohle byl můj sen už několik let, je to nejlepší akademie umění v Anglii já..já nevím, co bude dál Gemmo," zašeptal zoufale.

Blondýnka se natáhla po laptopu, aby se podívala na webové stránky školy, zda není možnost nějakého odvolání a zaujal jí velký nápis v kolonce "pro uchazeče".

,,Harry, Harry, oni vyhlašují druhé kolo! Mají jedno volné místo! Uchazeči mají poslat svou přihlášku a dostavit se i se svým portfoliem na pohovor.." četla rychle a hlas se jí zadrhával vzrušením.

Harry se rychle natáhl přes její rameno, oči rozšířené nadějí, která vzápětí pohasla.

,,Mají jedno místo, ale pro dívku Gemmo. Už jsem ti to říkal," povzdechl si smutně a objal svá kolena. ,,15 dívek, 15 kluků..nikdy to nebude jinak."

Gemma se zamyšleně dívala na zoufalou tvář svého brášky. Tolik ji bolelo ho vidět takto, zvlášť když za to mohla ona.

A pak ji to napadlo.

,,Harry, ty budeš studovat na Royal academy of arts," pronesla náhle slavnostně. Bratr k ní vzhlédl a oči mu přetékaly ironií.

,,Jo? A jak jako? Uděláš ze mě holku?"

Gemma se usmála od ucha k uchu.

,,Přesně tak. Udělám z tebe Harriet Stylesovou."

--

Vítám vás u nové povídky ♥♥

Vůbec nevím, jestli se tohle bude někomu líbit..ale chtěla jsem zkusit napsat něco nového, co bude oproti mým ostatním povídkám trošku odlehčené a doufám, že se to někomu zalíbí :)

Za všechny votes i komentáře budu moc ráda ♥

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat