Opravdu si chtěl s Harrym nejdřív popovídat, získat pár vysvětlení, uklidnit svého chlapce troškou alkoholu a něčím malým k zakousnutí.
Ale copak to šlo, když se před ním objevil v rozkošných bílých šatičkách, pod kterými se skrývalo krajkové prádlo stejné barvy?
Harry, ač nejdřív zaskočený Louisovými vášnivými polibky brzy začal ztrácet ostych a obmotal kolem něj paže, aby se mohl ke svému milenci víc přitisknout a oplácel mu polibky s dychtivým výrazem ve tváři.
,,Jsi kurevsky nádherný," zavrčel Louis hlasem zhrublým touhou a nedočkavě zajel rukou pod jemnou látku šatů, kde polaskal Harryho zadeček. Ten okamžitě na dotek zareagoval a s tichým zakňučením své pozadí natiskl víc na Louisovu dlaň.
Když starší muž přesunul ruku do chlapcova rozkroku a zjistil, že je už notně vzrušený, na nic nečekal a zvedl ho do náruče, aby ho mohl odnést do své ložnice.
Harry, uvelebený v jeho pažích koukal nahoru, tváře zčervenalé vzrušením a rty napuchlé od předešlého divokého líbání. Občas vtiskl na Louisův krk malý, až cudný polibek, jakoby si stále nebyl jistý, zda se ho může jen tak dotýkat.
A právě Harryho nevinnost a nezkušenost bylo to, co Louise rozpalovalo do běla a dělalo ho téměř nepříčetného.
Došli až do setmělé ložnice, kde Louis položil svůj drahocenný náklad do nadýchaného povlečení a sám se rychle zbavil svého oblečení, jelikož se nechtěl dál zdržovat. Hruď se mu rychle nadzvedávala, když upíral oči na kudrnatého chlapce, který ležel s končetinami rozhozenými na posteli, rty pootevřené, oči lesklé a ty proklaté šatičky vyhrnuté nebezpečně vysoko.
Klekl si vedle něj a jedním pohybem mu sundal ten svůdný, avšak naprosto přebytečný kus látky. Tiše zasténal, když spatřil ty roztomilé bílé kalhotky utkané z jemné krajky, a Harryho penis, který se pod nimi rýsoval takovým způsobem, že hrozilo, že látku protrhne.
Sklonil se k jeho tělu a teď pro změnu začal sténat Harry, když ucítil po celém svém těle Louisovi rty, jazyk a zuby. Nevynechal ani kousek kůže, hýčkal jednotlivá místečka, aby na ně vzápětí zaútočil svými zuby a zanechával po sobě malé značky, které dávaly jasně najevo, že je chlapec jen a jen jeho.
,,Louisi.." zachraptěl Harry, když jeho milenec přejel rty přes látku kalhotek a vzrušeně vzepjal boky, aby dostal víc. Náhle všechny dotyky ustaly a on spatřil, jak se Louis lehce mračí.
,,Kdo jsem zlatíčko?" zeptal se tiše.
Harry zmateně zamrkal a přemýšlel, co řekl špatně. Ta představa, že kvůli nějaké jeho malicherné chybě vše skončí, ho nesmírně děsila. S vykuleným zrakem začal něco koktat.
Hnědovlásek se lehce ušklíbl a přejel dlaní po jeho úzkých bocích. ,,Chci, abys mi říkal daddy."
Chlapec ulehčeně vydechl a zabodl své zelené duhovky do Louisových blankytně modrých.
,,Daddy."
Louis zamručel a bez jediného slova strhl Harryho kalhotky dolů, aby vzápětí skončily někde v rohu pokoje.
Harry si jen pomyslel, že nejspíš přijde i o tyhle. S takovým tempem padnou veškeré jeho úspory na spodní prádlo.
To oslovení znělo z Harryho úst tak nevinně a přitom svůdně, že Louis začínal ztrácet kontrolu nad svým tělem. Sehnul se dolů a chlapec ucítil na svém penisu, který volně ležel na jeho bříšku, celý oteklý touhou horký vzduch.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...