Harry se procházel po nedalekých loukách, kde nebyl nikdo jiný kromě něho, choulil se do Louisového huňatého svetru a hleděl na ocelově šedou oblohu. Brzy bude zima.
Kdy dopustil, aby se z jeho života stal tenhle bláznivý kolotoč? Před rokem byl normální kluk, který o sobě věděl, že je gay, ale netrápil se tím. Rodiče viděl pár dní v roce, ale ani to mu nevadilo, protože měl Gemmu. Také měl pár skvělých přátel, svoje obrazy a hlavu plnou snů o zářivé budoucnosti.
A teď? Dělá ze sebe idiota v ženských šatech jen proto, aby mohl studovat na škole, o které si řekl, že je pro něho ta pravá. A teď se to všichni dozvědí. Všichni se mu budou smát a bude z toho hrozný průšvih. Nedej bože, kdyby se ještě vedení školy dozvědělo o vztahu s Louisem, to by byla pro něho úplná konečná.
,,Zatracený Louis, všechno je to jeho vina!" zašeptal Harry rozzlobeně, než si uvědomil, co řekl. Přitiskl si ruku na pusu a pomalu se svezl do trávy.
Nemyslel to tak. Jen teď v sobě cítil velkou bezmoc a vztek vůči celému světu a chtěl ho nějak ventilovat ven. Louis za nic nemůže.
Louis je naopak důvod, proč se na všechno předstírání po pár dnech nevykašlal a neodešel ze školy. Miloval ty okamžiky, kdy se na něho usmál, kdy si namotával jeho kudrliny na prsty, kdy si ho tiskl do náruče, když ho líbal na každou částečku obličeje, když mi říkal milými předívkami, jako třeba princezno..
I kdyby všichni přišli na to, že spí se svým profesorem, bylo by mu to jedno. Protože Louis za to stál.
Získal větší sebevědomí, zlepšil se v kreslení, dostávalo se mu nové inspirace, poznal nové lidi, a konečně poznal své nejlepší kamarády. Vždy veselou, pozitivně naladěnou a laskavou Perrie, která dokázala člověka milovat i se všemi jeho chybami. A sarkastického, ironického a naprosto skvělého Nialla, který mu navzdory tomu, že odhalil jeho tajemství po pouhých pár hodinách, kdy se znali, nevrazil kudlu dozad ale naopak, udělal jeho život lepším.
A konečně získal svého Louise. Nezáleželo mu na tom, že to byl jeho profesor, že je mezi nimi desetiletý věkový rozdíl nebo že je jejich vztah v očích společnosti zakázaný. Nikdy by se ho nedokázal vzdát.
Harry se pomalu usmál.
Jeho poslední měsíce byli plné předstírání. Ale jednu věc dál předstírat nedokázal.
A to, že Louise nemiluje.
--
Když Harry dorazil domů, zarazil ho cvrkot, který panoval v jejich obýváku. Jeremy instaloval před obývací stěnu bílé plátno, Felicity zapojovala velká světa, Louis se zamyšleně přehrabával v hromadě oblečení, která ležela na gauči a Gemma stála uprostřed místnosti s rukama v bok a všechny přítomné dirigovala jako správný diktátor.
,,Jeremy roztáhni to trochu víc, Fel ty natoč ty světla více doprostřed, Louisi ty ses zbláznil? Zelenou ne, ne a ještě jednou ne!"
,,Harry je v zelené neodolatelný," prohlásil Louis rázně.
,,Tobě by se zdál Harry neodolatelný, i kdyby měl jen fíkový list položený na rozkroku," odsekla Gemma a protočila oči, když se Louisovi nad tou představou rozzářil obličej a zasnil se. ,,Hej! Jdeme tu zachraňovat mého bratra nebo přemýšlet na kterém místě ho ošukáme příště??"
,,Gemmo!" vypískl Harry a zrudl až po kořínky vlasů. Asi si nikdy nezvykne na Gemminu otevřenost co se týče jeho sexuálního vztahu s Louisem. Byl si jistý, že kdyby to spolu dělali před Gemmou, ta by si jen hodila nohy na stůl, pilníkovala si nehty a stíhala u toho s Harrym rozebírat nejnovější drby z jejich městečka.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...