27.

7.4K 582 166
                                    

,,Teď je řada na tobě," řekl Liam za stálého poklusu napříč parkem, kde kromě nich běhalo i značné množství studentů, kteří zůstávali přes víkend na koleji.

Louis moc dobře věděl, že si ráno odběhnou kolečko kolem parku, aby si mohli dát na instagram fotku v propoceném tričku s hashtagy #healthylife a #jogging.

Najednou uviděl u nedaleké lavičky Periinu blonďatou hlavu.

,,Počkej chvíli," prohodil k Liamovi a vydal se za dívkou.

Perrie si ukousla z čokoládové tyčinky, kterou držela v ruce, našpulila ret, zvedla vedle hlavy láhev s vodou a začala si fotit selfie.

Louis protočil oči. ,,Zdravím slečno Edwardsová."

Blondýnka vypískla leknutím a upustila tyčinku z ruky.

,,D-Dobrý den pane profesore, taky běháte? Já se na chvilku zastavila abych se vydýchala, to víte, nemám tak dobrou kondici.."

,,Máte mé plné pochopení slečno Edwardsová, jen bych vás poprosil, abyste neválela obaly od sladkostí po zemi," řekl Louis s úšklebkem.

Perrie se s rudým obličejem sehnula a zvedla nedojedenou čokoládu.

,,Chtěl jsem se jen zeptat, jestli Harry..Harriet dorazí dnes nebo až zítra ráno," pokračoval klidným tónem Louis. Měl chuť znovu zakoulet očima, když se na její tváři objevil široký úsměv a oči jí pobaveně zajiskřily. Nedivil by se, kdyby za chvíli měla místo očí malé jednorožce a po prohýřených nocích jí z úst místo žaludečních šťáv tryskala duha.

,,Harry dorazí dnes večer, nejspíš posledním vlakem," řekla spiklenecky dostatečně tiše, aby je nikdo nezaslechl. ,,Ale ráno máme vyučování hned ráno, takže nejspíš se za vámi zastaví až zítra."

Louis měl sto chutí té blonďaté žábě odseknout, že Harry se za ním zastaví tehdy, kdy on řekne, ale nemůže přeci jako profesor říct své studentce, že kvůli tomu, aby si mohl dopřát sex s jejím kamarádem, ho klidně nechá zameškat školu.

Bude hold muset vydržet ještě den.

,,Tak ho alespoň pozdravujte," zabručel. ,,A na bradě máte kousek čokolády, já jen abyste na tom selfíčku nevypadala nevhodně."

Perrie se začala okamžitě kontrolovat v odrazu na svém mobilu, zatímco Louis se vrátil k Liamovi, který stál stranou a snažil se tvářit, že tady vůbec není.

,,Co je?"

,,Je mi to blbé, když to..ona viděla mého..." začervenal se muž. Louisovi přišlo opravdu roztomilé, že téměř třicetiletý muž nechce nahlas pojmenovat své přirození.

,,Neviděla. Blonďatý skřet ho měl zrovna hluboko v krku ne? Tak to viděla maximálně tvoje koule," řekl lhostejně a začal se smát, když Liam zrudl studem a vztekem.

,,Neříkej mu tak. Niall je náhodou jemný, citlivý.."

,,A nenažraný."

,,Má skvělou postavu!"

Louis se hluboce zamyslel a vybavila se mu Niallova fotka, kterou mu Harry poslal jako vrchol provokace. ,,To nepopírám, je hezký. Ale nic to nemění na faktu, že kdybych ho v noci potkal v parku tak se zakousnu do stromu a předstírám, že jsem suchá větev."

,,Tomlinsone!" zvolal rozhořčený Liam.

,,Klid kámo, prostě máme k sobě vzájemné antipatie," vysvětlil Louis a poplácal svého kamaráda na uklidněnou po rameni. ,,A teď když vím, že je to gay.."

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat