Harry se zavrtěl a pomalu se probíral ze spánku.
Měl neodbytný pocit, že by měl co nejdřív otevřít oči.
To se mu potvrdilo, když se jeho pokojem rozlehnul hysterický křik.
,,Probůh Harolde Edwarde Stylesi, okamžitě se zahal!!"
Chlapec prudce otevřel oči a zamručel, když ho do nich udeřilo ostré denní světlo. Nad jeho postelí stála Gemma s červenými tvářemi a bůhví proč si zakrývala dlaní oči.
Harry pohlédl dolů a uvědomil si proč. Byl odkrytý, nahý a kolem sebe měl poházené zmuchlané kapesníčky, kterými večer stíral své tělní tekutiny. Vedle něj ležel jeho mobil, s otevřenou fotkou nahého Louise, u které se i po ukončení jejich konverzace dvakrát uspokojil.
,,Gemmo to nemůžeš zaklepat, než vejdeš dovnitř??" odsekl podrážděně a přehodil přes sebe peřinu, zatím co jeho tváře nabírali odstínu červené.
,,Klepala jsem, ale nic se neozývalo!" bránila se Gemma, zatímco si pomalu sundávala ruku z obličeje. ,,Panebože, toto mi vyléčilo i kocovinu."
,,Jakou kocovinu?" divil se na oko Harry. ,,Nepřišla jsi mi v noci opilá. Teda jo, chtěla jsi dávat rybičkám pusu na dobrou noc, myslela sis, že tě chce zabít lednička a pak sis nechtěla lehnout a utíkala mi po domě se svými kalhotkami na hlavě..ale jinak jsi byla v pohodě. Jo vlastně ne, nakonec sis mě spletla s Edem Sheeranem a začala jsi mi šeptat do ucha, jak mě chceš přetáhnout od svých patnácti let, to jsem se ale radši zamkl u sebe v pokoji."
,,Do prdele," zanadávala Gemma a klesla na jeho postel, zatímco si Harry pod dekou natahoval spodní prádlo. ,,Už nikdy nebudu pít."
,,Já vím," usmál se konejšivě Harry. ,,Po sto padesáté viď?"
,,Zmlkni Harriet," odsekla dívka. ,,Já aspoň nemusela strávit noc se svou pravačkou."
,,Já ruce náhodou střídám," zamračil se Harry a pak se praštil do čela, když si uvědomil, co vypustil z pusy. Gemma začala hýkat smíchy. Její bratr si pomyslel, že občas svými zvuky svědomitě napodobuje pářící se hyenu.
,,A navíc, Louis mi u toho asistoval," bránil se dál, aby si Gemma nemyslela, že je až takový zoufalec. Tohle bylo přeci něco úplně jiného, než obyčejná masturbace!
Vážně tu se svou sestrou probírá tohle?
,,On tu byl?" vyhrkla překvapeně Gemma a rozhlédla se, jakoby čekala, že uvidí kus nahého Louise vykukovat ze skříně nebo pod kobercem.
,,Smskovali jsme si," přiznal Harry stydlivě a usmál se.
,,Takže to on ti poslal tu hanbatou fotku? Vy jste tu provozovali sexting? Aaach," rozněžnila se blondýnka, jakoby sex po telefonu byl vrchol romantiky a důvod k zasnoubení.
,,Jo," zabručel kudrnáč. ,,A ne, nebudu ti ty zprávy ukazovat!" zarazil Gemmu dřív, než stačila z otevřené pusy vypustit jediné písmenko.
,,Chtěla jsem jen vidět, jak tvůj milenec vypadá," bránila se. ,,Kdy se ti poštěstí vidět takového chlapa nahého?"
Harry nasadil výraz tipu "šáhneš-na-Louise-a-zemřeš-bolestivou-smrtí."
,,Snad nežárlíš, bráško."
,,Nemám na co žárlit," odsekl napruzeně. ,,Jen s ním spím, abych měl jistotu, že nikde neřekne moje tajemství."
,,To je ale velká oběť, určitě u toho trpíš a představuješ si, že jsi na pláži obklopený sličnými domorodci v bederních rouškách," prohodila ironicky dívka.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...