19.

7.9K 633 340
                                    

Harry téměř bez dechu civěl na monitor, kde na něj stále zíraly jeho vlastní fotografie a snažil se vstřebat nově nabyté informace.

Profesor Tomlinson byl gay. Měl rád chlapce. Očividně mladé, kudrnaté chlapce.

A on byl chlapec. Mladý, kudrnatý chlapec.

Co na tom, že byl jeho student. Nikdy v životě se nechtěl nechat ošukat tak, jako právě teď.

Ale musí zachovat chladnou hlavu a uvažovat racionálně.

,,Nemůžu si dávat naděje na základě pár pornovideí, třeba je jen..zvědavý," nadhodil nejistě.

Gemma se zachichotala. ,,Zvědavý člověk nemá na flashce přes dvě sta videí s gay tématikou bráško. Nemám nejmenší pochyby, že tvůj profesor je gay."

Harrymu zrudly tváře potěšením. Toto byla nejlepší zpráva od doby, kdy se dozvěděl, že byl na akademii přijat.

,,Víte co ale nechápu?" ozval se zamyšleně Niall. ,,Proč tedy tak nadbíhá Harriet, když je buzer.."

,,Nialle, vyjadřuj se slušně a neříkej tady tohle slovo!" zvedla Perrie výhružně prst. Harry v ní probudil nečekané pudy, které ji nutili ochraňovat nejen jeho kamaráda, ale i ostatní homosexuály. Přišlo jí to prostě roztomilé.

Blonďák protočil oči. ,,Fajn, když profesor Tomlinson očividně miluje ptáky a prdelky."

,,Já si myslím, že tím, že je gay, to prostě vycítí, že z Harryho vyzařuje jistá..mužská aura? Já nevím jak to říct," pokrčila Gemma rameny. ,,Prostě, profesor Tomlinson má nějaký gay radar."

Niall se ušklíbl a zamrkal na Harryho. ,,Máš taky gay radar zlato?"

,,Mám, a kdykoliv jsi v jeho blízkosti tak se aktivuje," zavrčel nedůtklivě Harry a dívky se daly do smíchu, zatímco Niall se zatvářil všelijak.

,,Nicméně," pokračovala Gemma, když utišila svůj smích. ,,To neřeší náš problém. Víme, že je gay, ale kde máme záruku, že Harryho nepráskne vedení a nevyhodí ho ze školy? Nesmíme zapomínat že je profesor, určitě mají nějaký svůj etický kodex, který musí doržovat.."

,,Když naplácal tvému bratrovi na zadek, nezdálo se, že si dělá velké starosti s tím, aby neporušil etiku," zašklebil se Niall a Harry opět zrudl.

,,Gemma má pravdu," řekla Perrie zamyšleně. ,,Tohle musíme trochu víc promyslet. Nemůžeme riskovat, že po tom všem, čím si Harry prošel, bude muset ze školy odejít."

,,Nemyslím si, že je Louis takový," zamumlal Harry na obranu svého potencionálního milence.

,,Tak už je to Louis jo?" zašklebil se jeho kamarád.

,,Vidíš ho přes růžové brýle Harry, nemyslím si, že ohledně profesora Tomlinsona dokážeš tak úplně uvažovat mozkem," odpověděla Perrie a významně pohlédla do jeho klína, načež jí Harry obdaroval malým pohlavkem. ,,Au!"

Harry si povzdechl. ,,Asi máš pravdu. Nesmím dělat žádná unáhlená rozhodnutí."

,,Nemusíš mít strach zlato," řekla povzbudivě Perrie. ,,My už to nějak zařídíme, aby se Larry stalo skutečností."

Kudrnáč zamrkal. ,,Cože?"

Dívka se zahihňala. ,,Larry. Spojení tvého a profesorova jména. Louis a Harry je dohromady Larry."

,,Ale to je rozkošné!" vypískla Gemma a nadšeně zatleskala rukama, zatímco Harry přemýšlel, jestli oběma nepřeskočilo.

Niall, který se náhodně prohraboval Louisovými videi pootočil hlavu. ,,Chováte se jako potrhlé fanynky," řekl, a spustil jedno náhodné video.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat