14.

6.5K 603 211
                                    

Harry blesku rychle vběhl na koleje a plížil se jako agent FBI do svého pokoje. Momentálně si nepřál nic jiného, než se zavřít v koupelně a zbavit se napětí, které se mu díky profesoru Tomlinsonovi nashromáždilo přímo v rozkroku.

Vyběhl schody do patra, kde byl jeho pokoj a opatrně se rozhlédl. Nikde nikdo.

Plížil se podél zdi a v duchu si pobrukoval znělku z Růžového pantera, pro ten správný efekt.

Konečně došel ke svému pokoji a rychle vyhrabal klíče z kabelky, když tu ho zarazil dívčí hlas.

,,Ahoj Harriet!"

Harry zděšeně pootočil hlavu a uviděl Eleanor, která se k němu s přátelským úsměvem blížila. Měl El rád, ale momentálně by ji nejraději viděl hodně, hodně daleko.

Nezbývalo mu však než nasadit široký úsměv, který ve finále vypadal spíše jako úšklebek člověka před popravou. Rychle vytáhnu z kabelky pár učebnic a přidržel je tak, aby zakrývaly jeho rozkrok, který se pnul přes látku džínů.

,,Ahoj Eleanor."

,,Jdu se Sophií a ještě pár holkami na drink, přidáš se?" nabízela mile. Samozřejmě, kam jinam by El mohla mířit než do míst, kde byl alkohol.

,,Eh..ne díky," zakoktal rozpačitě chlapec. ,,Zrovna se jdu učit."

,,Nepřeháníš to trochu s tím učením?" zamračila se. ,,V poslední době se učíš pořád."

,,Opravdu se musím učit, zítra máme test," lhal Harry. ,,Promiň."

Eleanor pokrčila rameny. ,,Tak dobře."

Harry se na ni s úlevou usmál a začal jednou rukou neobratně odemykat dveře.

,,Opravdu ti nic není Har?" ozvala se znovu podezřívavě Eleanor. ,,Proč si držíš ty knihy tak divně?"

Harry ztuhl a začal koktat. ,,N-No víš já se zachytila na toaletách o něco a roztrhly se mi v rozkroku.."

,,Tak pojď se mnou, já ti je zašiju," nabízela Eleanor ochotně. ,,Šiju celkem dobře."

,,Né, to je v pohodě," vyhrkl Harry a rychle otočil klíčem v zámku. ,,Zvládnu to."

,,Ale pro mě je to maličkost Harriet.."

,,Dostala jsem před chvílí menstruaci a potřebuju se převléknout!" zaječel skoro Harry. Už se opravdu potřeboval uspokojit, a jestli Eleanor brzy neodejde, dostane se do takového stavu, že se bude snažit souložit s klíčovou dírkou.

Eleanor se vzápětí zatvářila nadmíru chápavě. ,,Měla jsi to říct hned zlatíčko. Omlouvám se."

,,V pohodě El, díky," mávl Harry dlaní, zapadl do svého pokoje a s úlevou zavřel dveře. Odhodil kabelku na svou postel a zapadl do koupelny, kde se zamknul a strhl ze sebe nedočkavě džíny i s kalhotkami. Vydechl úlevou, když se krajka konečně přestala otírat o jeho naběhlou chloubu.

Obmotal kolem sebe ruku a se zavřenýma očima začal pracovat na svém uspokojení a myšlenky se mu točily kolem dnešního dne, ale v jeho myšlenkách neutekl z Louisova kabinetu. Naopak, představoval si, jak si to se svým profesorem rozdává na jeho pracovním stole, u zdi, na podlaze, v prázdné třídě, na školních záchodcích..

,,Louisi," zachraptěl roztřeseným hlasem, když bílá tekutina potřísnila jeho dlaň a kachličky na zdi.

Když se vzpamatoval, vzal hadr a uklidil po sobě vzniklý nepořádek. Podruhé by mu výmluva o tělovém mléce nemusela u Perrie projít.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat