30.

7.2K 544 195
                                    

,,Louisi," vypískl chlapec překvapeně. ,,Já myslel že..."

,,Paní profesorka se na tebe tak rozzuřila, že se necítila moc dobře a musela odejít domů," řekl Louis na oko káravě, zatím co si povoloval kravatu. ,,Tak jsem se jako správný gentleman nabídl, že s tebou zůstanu po škole místo ní."

Harrymu zajiskřily oči radostí a touhou.

,,Takže tvůj trest zlato," nahnul se Louis ke svému studentovi a jemně přejel rty po jeho ušním lalůčku.

,,A-Ano?" vydechl Harry a cítil, jak se mu roztřásly kolena.

Louis se od něj odtáhl. ,,Napíšeš tisíckrát "nebudu mluvit o svém sexuálním životě během vyučování". A ručně."

Harry na něho beze slov zíral. Louis se musel zbláznit. Určitě. To si opravdu myslí, že bude následující hodinu jen držet pero v ruce a psát?

Muž ho chvíli pozoroval s vážným výrazem v obličeji, než se pobaveně ušklíbl. ,,A nebo bychom mohli tvůj trest zkrátit, abychom stihli naše původní plány. Dvacet ran na tvůj rozkošný zadeček zní dobře, co myslíš?"

,,Ano daddy," vydechl kudrnka. Už se začínal bát, že během několika jejich společně strávených nocí z Louise udělal impotenta tím, že z něho vysál veškerou sexuální energii. Anebo že se mu mstí za včerejší noc, kdy se jeho profesor těšil na vášnivý sex a Harry si klidně usnul.

,,Už to znáš zlato," utrousil Louis, když si sedal na židli a poplácal na své kolena. ,,Vyhrň si tvoji pěknou sukýnku a polož se na mě."

Harry se snažil nevypadat až moc dychtivě, když se pokládal přes Louisova stehna a vyhrnoval si oblečení. Tohle bude jeho první trest od Louise, kdy se nebude muset bát, že odhalí to, co má mezi nohami. Takže místo toho, aby skrýval svou erekci a prchal z jeho kabinetu, může nechat Louise, aby si s ní pohrál.

Jak byl jeho život krásný.

Hlasitě vyjekl, když na jeho pravou půlku dopadla rána, kterou nečekal. Louis okamžitě zasaženou kůži konejšivě pohladil dlaní, než mu uštědřil další ránu, tentokrát na druhou půlku.

,,Kdyby ses viděl zlato, jak krásný teď jsi," zavrněl Louis a vtiskl chlapci polibek na zarudlou kůži.

Harry zhluboka dýchal, ale ne z důvodu bolesti. Jen se ze všech sil snažil ovládnout své vzrušení, protože nechtěl vypadat jako naprostý úchyl, kterého vzrušuje být potrestán. Pravda byla ale taková, že ho to vzrušovalo. Moc.

Jak jen se mohl za poslední měsíce tak moc zkazit? Dřív byl stydlivost sama, v hodinách sexuální výchovy si schovával hlavu do dlaní, když se učili natahovat kondom na zralý banán a když učitelka vysvětlovala průběh styku mezi dívkou a chlapcem, udělalo se mu nevolno a omdlel uprostřed hodiny. Bývalí spolužáci si z něj utahovali po celý zbytek studia.

Jenže profesor Tomlinson byl jako afrodiziakum, kterému nelze odolat.

--

Perrie se znuděně opírala o dveře zamknuté třídy a se znechuceným výrazem poslouchala, jak se zpoza zavřených dveří linou Harryho tiché vzdechy a občas dokonce zaslechla zvuk dlaně, dopadající na zadek jeho kamaráda.

Když ji profesor Tomlinson na chodbě zastavil s prosbou, která zněla jako rozkaz, aby asi půl hodinu hlídkovala před třídou, kde bude Harry po škole, přemýšlela že se bude dobrovolně utopit do záchodové mísy.

Ale nakonec si řekla, co by pro kamaráda neudělala. Harry by určitě pro ni udělal totéž.

Když poprvé rozeznala slovo "daddy", které vypustil Harry z úst, kopla lehce do dveří, aby naznačila těm dvěma, že dávají až příliš průchod svým emocím.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat