Harry se stydlivě usmál, když viděl Louise, jak na něj zírá s otevřenou pusou a div mu netečou sliny. Vlastně vypadal jako pes, který před sebou vidí opravdu šťavnatou kost.
,,Vypadáš..fantasticky zlato," řekl chraptivě a chlapec slyšel, jak moc je jeho hlas podbarvený touhou. A to mu opravdu lichotilo.
,,Děkuji," řekl tiše a došel k Louisovi, který okamžitě obmotal paže kolem jeho útlého pasu a přitiskl si ho k sobě. ,,To ty taky."
A byla to pravda. I když byl Louis v oblecích, ve kterých chodil do školy neuvěřitelně sexy, Harry miloval, když nosil obyčejné oblečení jako teď. Jednoduché bílé tričko, džíny a tenisky. Nikdy by nevěřil, že Louisovi bude zanedlouho třicet.
,,Myslím že tvá sestra se v koupelně ještě chvíli zdrží," zašeptal Louis chlapci do ucha a jedním rychlým pohybem ho natiskl na stěnu, až zalapal po dechu. Rty se vrhl na jeho bělostný krk a cítil, jak se Harry pod jeho doteky chvěje touhou. Zatímco bloudil dlaněmi pod jeho košilí, uvažoval, že se prostě na večírek vykašlou, nechají Gemmu ať jde sama a přesunou se do Harryho pokoje, kde měl velmi pohodlnou postel..
,,Nejsem dost opilá na to, abych tohle sledovala!" ozval se za nimi pohoršený hlas a oba se od sebe rychle odtrhli. Gemma je sledovala se založenýma rukama a mračila se.
,,Jen jsme se..objímali," vykoktal Harry a opět cítil, jak mu do tváří stoupá červeň.
,,Objímali? Já zapomněla, že při objetí je běžné, pokládat tomu druhému dlaň do rozkroku," loupla po Louisovi pohledem, a ten provinile stáhl ruku, kterou předtím zapomněl sundat z Harryho intimních míst. ,,Měli bychom jít."
,,A co kdybychom.." začal Louis, ale Gemma začala šermovat pažemi, takže Harrymu na okamžik silně připomněla Perrie.
,,Ani na to nemysli! Šukat můžete celý týden, já brášku vidím jen na dva dny v týdnu a chci, abychom šli všichni. Takže nechci slyšet žádné výmluvy, jdeme," řekla rozhodným tónem a Louis s Harrym jen poslušně kývali hlavou, jako kývací figurky do auta.
,,Jdeme," zavelela dívka a s chlapci v těsném závěsu vyšla ven.
--
Když dorazili, byla párty v plném proudu.
První si jich všiml oslavenec Alex, který měl už očividně něco vypito a ve vlasech měl princeznovskou korunku. Nadšeně výskal a hned objal rozesmátou Gemmu, stydlivě se usmívajícího Harryho i zkoprněného Louise.
,,Ahoj Harry," ozval se mužský hlas a Harry uviděl Deana, Alexova nejlepšího kamaráda, který mu vždy tak trochu nadbíhal a zdálo se, že čím víc Harry nemá zájem, tím více to Deana rajcuje. Nicméně nebyl to zlý kluk a dokázal se chovat slušně a přátelsky. Pokud nebyl opilý. To se dokázal chovat jako vyložené prase.
,,Ahoj De," usmál se zářivě Harry a nechal se sevřít v objetí. Když se odtáhl, všiml si, že Louisovi z očí srší blesky.
Dean se otočil tam, kam Harry koukal a ušklíbl se. ,,A ty jsi..?"
,,Louis. Harryho přítel," odpověděl Louis a neochotně si potřásl s mladíkem rukou.
Harry na Louise mezitím zíral s otevřenou pusou.
Přítel? Harryho přítel?
Jako vážně?
Měl by mít radost, měl by skákat štěstím do vzduchu, ale nešlo to.
Protože moc dobře věděl, co donutilo Louise k těmto slovům.
,,Omluvte nás na chvilku," usmál se na všechny přítomné a odtáhl Louise stranou od davu hlučících lidí.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...