Harry vypískl, když se za nimi zabouchly dveře a jeho tělo se vzápětí ocitlo na umyvadle, kam ho Louis posadil.
,,Neblbni Louisi, vždyť se to podemnou propadne.."
,,Jsi jako pírko takže neměj strach," zavrčel Louis a zběsilými pohyby začal rozepínat knoflíčky Harryho školní blůzy, až jich pár upadlo na zem.
,,Hele, mám to jen vypůjčený!" zamračil se Harry.
,,Vypůjčený? Tohle v žádném případě vracet nebudeš, budeš v tom chodit 24 hodin denně," odmítl okamžitě Louis.
Harry zasténal, když se Louisovi rty ocitly na jeho krku. Naklonil hlavu na stranu, aby měl lepší přístup. ,,Už se těším, až se někdy uvidíš s mými rodiči. Ahoj mami, tati, tohle je Louis. Proč mám na sobě dívčí školní uniformu? Protože mě v ní rád šuká."
,,Hlavní je že neztrácíš smysl pro humor," ušklíbl se starší muž a sundal z Harryho košili, aby mohl mezi rty vsát jednu jeho bradavku, která pod intenzivním dotekem i hned ztvrdla. Kudrnatý chlapec zaklonil hlavu a táhle zasténal. Louisovi dotyky byly tak intenzivní, ať už směřovaly na jakoukoliv část jeho těla. Cítil, jak mu začíná být pod bílými kalhotkami těsno.
Louis si pomalu klekl na zem, až měl obličej v úrovni Harryho rozkroku. Na ni nic nečekal a stáhl mu kalhotky dolů, přičemž si je zastrčil do kapsy džínů.
Harry se probral ze slastného oparu a zamračil se. ,,Louisi.."
,,Ššš zlato, koupím ti jiný," zamumlal netrpělivě a pomalu tlakem svých dlaní donutil Harryho, aby oddálil své stehna od sebe, až měl Louis ten nejkrásnější výhled na světě.
Miloval, když Harry nosil sukně. Mohl ji jen vyhrnout nahoru a dělat si se svým chlapcem co chtěl. Jako teď.
Polibky si probojoval cestu z Harryho bříška až dolů, na jeho mléčně bílá stehna. Jeho tvrdé erekci, která přímo volala po doteku nebo pohlazení, se záměrně vyhnul.
,,Daddy, potřebuju, aby ses mě dotknul," zasténal Harry a Louis ucítil, jak se jeho vlastní chlouba napřímila.
,,Dneska ti udělám dobře trochu jinak," zabručel Louis a posunul si Harryho blíž ke kraji, aby měl lepší přístup. Když se poprvé dotkl jazykem Harry dírky, chlapec sebou škubnul a odtáhl se.
,,Co se děje?" zvedl Louis oči. ,,Nechceš, abych to dělal? Nelíbí se ti to?"
,,O to nejde," zavrtěl Harry hlavou a začervenal se. ,,Ale..je to hrozně intimní a..já nevím, bože, nenuť mě mluvit o takových věcech."
Louis se musel zasmát tomu, jak bylo jeho chlapec stále stydlivý. ,,Zlato, miluju to, jak chutnáš, miluju tvoje tělo a hlavně miluju to, co ti dělá dobře. Takže se prostě uvolni a nech mě se o tebe postarat, dobře?"
Harry párkrát rychle zamrkal, než se jeho tělo uvolnilo. ,,Dobře."
Louis se s lišáckým úsměvem vrátil k Harryho otvoru, aby ho polaskal jazykem. Harryho hlasité zakňučení ho donutilo přidat na intenzitě, a když vnikl jazykem do Harryho těla, málem se udělal jen nad tím, jakým způsobem se Harryho stěny stáhly kolem něj.
,,Louisi!" vykřikl Harry, oči křečovitě zavřené a ruce sevřené v pěst. V celém těle mu vibrovala slast, která ho sžírala a dávala mu pocit, že za chvilku dosáhne vrcholu, který ale stále nepřestával. Neodolal a párkrát přejel po své erekci, která se otírala o látku sukně, což mělo za následek, že Louisův jazyk zmizel z jeho těla.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...