9.

6.5K 546 106
                                    

,,Bráško!"

Harry, který právě vystupoval z vlaku, se rozhlédl a vzápětí spatřil Gemmu, která se k němu hrnula jako velká voda, aby ho vzápětí uvěznila v objetí. Musel se usmát a pevně sestřičku objal. Neviděli se jen týden, ale jemu to připadalo jako věčnost.

,,Ahoj ségra."

,,Tolik se mi stýskalo, panebože, nemůžu uvěřit, že bez tebe budu každý týden," chrlila ze sebe Gemma a vtiskla bratrovi letmý polibek do vlasů, za což ji odměnil rozpačitým ošitím. Blondýnka se ale jen zachichotala a stiskla jeho ruku.

,,Tak pojď, jsem tu autem, zajedeme si někam na dobrý oběd a ty mi musíš vyprávět všechno do nejmenších podrobností," řekla a už táhla Harryho k východu z nádraží.

Kudrnatý chlapec následoval s velkým úsměvem a bez jakýkoliv protestů svou sestru, a ignoroval zkoumavé pohledy lidí, kteří si prohlíželi mladého chlapce, který za sebou táhl růžový kufr na kolečkách zdobený srdíčky.

Jakmile se Harry rozloučil s Perrie a dostal se na londýnské nádraží, i hned zapadl na nejbližší pánské veřejné toalety tak, aby ho nikdo neviděl a převlékl se do trička a pánských džínsů.

Nicméně lidé na něho před nástupem do vlaku vrhali divné pohledy a nejen kvůli barvě jeho zavadla. Až ve vlaku totiž zjistil, že si zapomněl smýt oční linky, rtěnku a rozplést culíčky.

Nejspíš vypadal jako nepodařená verze transsexuála který se nedokáže rozhodnout, zda-li chce být dívka či chlapec.

Tuhle chybu napravil na poměrně odpudivých záchodcích ve vlaku a ve svém rodném městě vystoupil jako Harry Styles, který měl s Harriet Stylesovou společný jen kufr plný sukní, podpatků a těch proklatých krajkovaných kalhotek.

I když ho to překvapovalo, cítil se ve svém normálním oblečení trochu nejistě. Sice zatím netrávil moc času jako dívka, ale přesto..najednou chodil na rovných podrážkách, nemusel se bát sehnout kvůli příliš krátké sukni, nikde ho nic neškrábalo ani neškrtilo a co víc..jeho penis mohl konečně dýchat. To bylo to hlavní pozitivum.

Gemma došla k její malé stařičké Hondě a Harry s úlevou nastoupil dovnitř. Bylo skvělé být zase doma, v městě, kde všechno zná a všichni znají jeho jako Harryho. Konečně se nemusel přetvařovat, dávat si pozor na tón svého hlasu a na to, aby se vyjadřoval v ženském rodě.

Blondýnka nastartovala a rozjela se do centra města. ,,Tak co, jak jsi zvládl první týden?"

,,Šlo to," vzdychl Harry. ,,Musím ti všechno vyprávět, ale myslím, že na to jaký karambol jsem si představovala to zvládám celkem dobře."

Gemma na něj vrhla divný pohled.

No dobře, teď to pro změnu vypadalo, že bude mít problém uvědomit si, že už nebude moci pomrkávat na číšníka s nadějí, že dostane slevu na polední menu.

Leda by byl číšník gay.

--

Harry se mlsně olízl a nabral si do pusy pořádné sousto špaget. Jeho sestra ho sledovala s mírným znechucením, i když si dávno zvykla, že hladový Harry se podobá spíše sudokopytníkovi než člověku.

,,Jestli takhle jíš ve škole tak ti nikdo neuvěří, že jsi holka ani, kdyby sis na ty špagety sypal konfety ve tvaru srdíček," prohodila mezi sousty.

Harry se jen ušklíbl. ,,Je fakt, že párkrát jsem měl na mále."

,,Vážně?" zeptala se Gemma ustaraně. ,,Co se stalo?"

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat