39.

5.6K 495 107
                                    

,,Absolutně ne!"

Prodavačky malého luxusního butiku se spodním prádlem se diskrétně otočily pryč, ale po očku pokukovali po mladém páru, který byl uprostřed hádky. Kudrnatá dívka zatínala ruce v pěst a vypadala, že svého staršího přítele brzy uškrtí podprsenkou, kterou držela v ruce.

,,Aspoň si to zkus," přemlouval Harryho Louis sladce a snažil se Harrymu vnutit do ruky kalhotky, které měly na zadku chundelatý králičí ocásek a podprsenku, která byla pokryta růžovým plyšem.

Harry se na ty kousky látky zhnuseně díval a ustoupil a kus dál, aby se toho nemusel ani dotýkat.

,,Tohle bych si na sebe nevzal ani v případě, že bych měl jít nahý do mužské věznice a tohle by měl být jediný kus oblečení na světě!"

Louis se perverzně usmál. ,,Probouzíš ve mě mé horší já."

,,Ty nemáš horší a lepší já lásko," zamračil se kudrnáč. ,,Ty máš své horší já a své perverznější já."

,,Na to nemám co říct," uznal Louis a přidržel podprsenku před Harrym, aby zhodnotil výsledek. Chlapec mu však strhl ruku stranou.

,,Vždyť je to celý chlupatý, víš, jak se mi v tom budou potit kou.."

Prodavačka, která za jejich zády porovnávala kalhotky ve výprodeji, se zajíkla a zakryla to rychlým odkašláním. Harry krvavě zrudnul.

,,Tedy c-chci říct, že se v tom bude potit..eh.."

,,Mušlička?"

,,Louisi!" zalapal po dechu Harry. ,,Tohle už nikdy nevyslovuj!"

Staršímu muži cukali koutky a musel se hodně přemáhat, aby nevyprskl smíchy. Nad Harryho pohoršeným výrazem se královsky bavil.

,,Nebylo by prostě lehčí si to vyzkoušet a zavřít mi tak pusu zlato?"

,,Nic tak nepohodlného si nebudu ani zkoušet, natož kupovat," odsekl Harry.

,,Není to nepohodlné, tohle je luxusní butik, všechno je určitě příjemné a přírodní.."

Harry se ďábelsky usmál. ,,Dobře. Ale mám podmínku."

Louis se zaradoval a v duchu už viděl Harryho s roztomilým ocáskem, jak je přimáčknutý ke stěně kabinky zatím co on, jeho daddy ho zezadu przní a napomíná ho, aby byl zticha.

,,Cokoliv princezno moje."

Chlapec si založil ruce na prsou. ,,První si to zkusíš ty."

Louis střídavě zrudl a zbledl. ,,C-Co?"

,,Slyšel jsi."

,,A-Ale.."

,,Dobře, tak ne," usmál se sladce Harry. ,,Nejspíš tu nebude tak příjemné a přírodní viď? Takže to vrať a poohlídneme se po něčem jednodušším."

,,Dobře," řekl odhodlaně Louis a vyrazil ke kabinkám.

Harry vykulil oči a rychle ho následoval.

,,Počkej, to myslíš vážně?

,,Samozřejmě, vždyť o nic nejde," řekl muž nonšalantně a zaplul za dveře kabinky. To už se ale k Harrymu řítila zděšená prodavačka.

,,Promiňte, ale tohle spodní prádlo si nemohou zkoušet muži, není to hygienické a.."

,,Slečno," přerušil ji rázně Harry. ,,Můj přítel si ze mě chce udělat velikonočního zajíčka a tohle je jediný způsob jak mu v tom zabránit. Pokud vás to uklidní, tak si to prádlo pak koupím a udělám si z něho leštěnku na sklenice."

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat