Harry vyděšeně zíral na svého profesora a měl pocit, že co nevidět padne v mdlobách na zem.
Profesor Tomlinson nic neříkal, jen ho pozoroval šokovaným pohledem a pootevřenou pusou.
Chlapec si instinktivně překřížil ruce na hrudi, aby zakryl své obnažené tělo, ale po tom, co ho Louis obdařil nechápavým pohledem, mu došlo, že už prsa nemá, ani svoje, ani falešná. Ty se válely v rohu umývárny.
Rychle si tedy zakryl rozkrok a roztřásl se po celém těle v mučivém očekávání, kdy profesor Tomlinson spustí poplach a odtáhne ho k ředitelce. Nejlépe, aniž by mu dovolil obléct se, nahého a zostuzeného. Třeba bude považovat za největší trest to, že ho nechá ředitelkou znásilnit. Harry se znechuceně otřásl.
,,T-Takže," odkašlal si Louis a bylo na něm vidět, jak moc se snaží najít ztracenou rovnováhu. ,,Harriet, ty nejsi dívka?"
Harry sklopil oči a tváře mu zahalil ruměnec. ,,Nejsem, pane."
,,Jsi chlapec," konstatoval jeho profesor, očividně stále příliš šokovaný na to, aby ze sebe dostal delší větu.
,,Ano pane."
,,Do prdele," zaklel Louis a prohrábl si prsty hnědé kadeře. Oběma nepřišlo divné, že spolu mluví a Harry se přitom nechává dál máčet horkou vodou a stojí tu bez jediného kousku oblečení.
Když Louis dlouhou chvíli nic neříkal, Harrymu se začaly po tvářích koulet slzy, které se ztratily pod vodou, která po něm stékala. Vyhodí ho. Už nikdy se sem nebude moci vrátit a nikdy se nestane uznávaným malířem.
Překonal svůj strach a stud a pohlédl profesoru Tomlinsonovi do očí.
--
Louis byl stále v šoku.
Nemohl tomu uvěřit.
Harriet nebyla Harriet. Byl to chlapec.
Nádherný chlapec.
Momentálně ho nezajímalo, proč se převlékal za dívku a lhal všem akademickým pracovníkům a nejspíš i svým spolužákům. To teď bylo to poslední.
Chtěl ho šukat. Teď hned.
Konečně to všechno zapadalo do sebe. Od puberty věděl, že je stoprocentní gay a ze slova vagina se mu zvedal žaludek. A najednou přišla Harriet a on pocítil touhu, jakou snad nikdy necítil, i když to byla dívka. Teď už věděl, proč tomu tak bylo a je. Jeho mozek a nejspíš i penis vycítili, že před nimi stojí rozkošný, kudrnatý chlapec v ženských šatech.
Znovu pohlédl na chlapce, který se nervózně třásl a uhýbal před jeho chlípným pohledem. A když si opět skousl ret, Louis tlumeně zasténal a přejel po svém tvrdnoucím rozkroku.
Už nemohl dál čekat.
,,Jak se jmenuješ ve skutečnosti?" zeptal se naoko klidným hlasem.
Chlapec několikrát zamrkal a Louis si uvědomil, že má na krajíčku. Ach bože, jen to ne. Nechtěl svého malého chlapce rozplakat.
,,Harry, Harry Styles pane."
Louis se spokojeně usmál. Takže Harry.
Natáhl ruku, aby zastavil proud vody, který stále máčel kudrnáčovo tělo. Harry se po něm vyděšeně podíval a nechal ho, aby mu dvěma prsty nadzvedl bradu.
,,Lhát se nemá Harry. A to co jsi udělal, není hezké, vlastně je to nepřijatelné," začal Louis a Harry tiše popotáhl. Brunet se jen pousmál a palcem mu setřel zbloudilou slzu. Nesmí ho trápit. Musí mu jen ukázat, co chce. Harry byl očividně typ chlapce, který si zaslouží zvláštní zacházení.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...