Harry ležel schoulený v Louisově náruči, a i když to nebyla nejpohodlnější poloha vzhledem k tomu, že se pořád oba nacházeli na předních sedadlech Louisova auta, ani jeden si nestěžoval. Vzájemná tělesná blízkost jim všechno nepohodlí vynahradila.
Louis prsty jemně čechral Harryho kudrny a upíral zrak před sebe, kde mezi stromy probleskoval západ slunce. Už dávno měli být na cestě do Londýna a už teď bylo jasné, že přijedou pozdě a moc toho nenaspí, ale bylo mu to jedno.
Tento víkend si maximálně užil. Okusil jejich vztah úplně z jiné stránky. Zatímco ve škole se museli oba skrývat nejen se svou náklonností, ale i s Harryho identitou, tady mohli být oba sami sebou a nebyl problém se kdykoliv naklonit a zlíbat rty svého chlapce, nebo ho prostě jen obejmout a svírat v náručí. Bylo to úplně jiné než noci v jeho bytě, kdy byli oba příliš dychtivý než aby si více vychutnávali sami sebe a prahli jen po uvolnění a tělesné slasti. Jejich společná noc vždy skončila tak rychle, jako začala a oba se museli vrátit k předstírání a skrývání.
Tady se Louis konečně cítil svobodně a vlastně se cítil jako doma. Už po pár hodinách v Harryho domě byl uvolněný, klidný a šťastný z toho, že má svého zelenookého chlapce pořád blízko sebe. Dokonce i jeho sestru si zamiloval, i přes její neustále uštěpačné a sarkastické poznámky. A všichni Harryho přátelé ho přijali bez nejmenších problémů, i přesto že byl od většiny starší a neslyšel ani jednu narážku na to, že je on a Harry gay.
Možná tohle všechno bylo důvodem, proč se rozhodl Harryho o něco požádat. A nechtěl to udělat v Londýně ale tady, v místech, kde se jejich vztah změnil z pouhého sexuálního uspokojení v něco jiného a krásnějšího.
,,Harry?" řekl tiše a dál pokračoval v hlazení jeho vlasů.
,,Hm?" zabručel Harry, který taktéž pozoroval krásný západ slunce.
Louis si dvěma prsty natočil jeho tvář k sobě a usmál se, když se před ním objevili jeho zelené duhovky.
,,Chci se tě na něco zeptat."
,,A na co?"
Muž trochu nervózně polkl a odkašlal si. ,,Víš, jsme spolu už nějaký ten čas, i když ne moc dlouho a pochopím když nebudeš chtít ale..sakra, teď zním jak nějaký puberťák."
,,Jednoho puberťáka máš právě na klíně," zasmál se Harry a v očích mu zajiskřilo. ,,Pokračuj prosím."
,,Prostě jsem si tento víkend uvědomil, že už nechci pokračovat dál v tom, co mezi námi je."
,,Cože?" vydechl Harry a jeho tvář rázem zesmutněla a oči se mu začaly plnit slzami. Louis si málem nafackoval, když si uvědomil, jak to vyznělo.
,,Ale ne zlato, ne, ne," zavrtěl hlavou a polibkem odstranil jednu slzu, která Harrymu sklouzla po tváři. ,,Tak jsem to nemyslel. Chtěl jsem říct, že už nechci, aby to mezi námi bylo jen o sexu. A teď se asi zeptám jako někdo na první schůzce ale..Harry Stylesi, chceš být můj přítel?"
Harryho slzy jako zázrakem zmizely a nahradil je šokovaný výraz.
,,Cože?"
,,No víš," řekl Louis a začal si nervózně hrát s prsty. ,,Necítím k tobě jenom chtíč, touhu nebo něco takového. Asi tě miluju Harry."
Na okamžik se autem rozhostilo ticho a Louis dostal opravdový strach, strach z toho, že Harry to necítí stejně jako on a bude odmítnutý, že svého chlapce ztratí nadobro protože překročil pomyslnou hranici, za kterou se nikdy nechtěl dostat..
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...