1.

6.9K 585 179
                                    

Harry se hlasitě rozesmál i přes to, že stále cítil velký vztek a smutek nad svým osudem. Ale představa sebe jako copaté holčičky v sukni ho prostě rozesmála. Když však pohlédl své sestře do obličeje, tak poznal, že si nedělá legraci.

,,Gemmo," řekl váhavě. ,,Ty to myslíš vážně?"

,,Smrtelně vážně Harry," přikývla Gemma a oči jí plály nadšením. Její bratr ale toto nadšení nesdílel.

,,Hele já oceňuji, že mi chceš pomoci ale..tohle by mi nikdy neprošlo, Gemmo. Nemůžu se do školy přihlásit jako dívka," řekl Harry vážně. Navíc se mu ani trochu nezamlouvala představa, že by vypadal jak holka.

,,Ale Harry, tohle je tvoje jedinečná šance!" zvýšila Gemma hlas a rozhodila rukama. ,,Jak jinak se chceš na akademii dostat?"

,,Kdyby jsi byla spolehlivá, mohl jsem se tam dostat jako já!" odsekl Harry napruženě.
Gemma posmutněle sklopila hlavu a povzdechla si.

,,Já vím že je to všechno moje vina Harry, nemysli si, že mě to netíží," řekla tiše a pomalu zvedla k svému bráškovi zrak. ,,A proto ti chci pomoci, chci napravit to špatné, co jsem způsobila. Jenom teď nevidím jiné řešení než toto."

Harry se chvíli na blondýnku mlčky díval a potom ji s povzdechem objal. Gemma si opřela hlavu o jeho hruď a nechala se hladit po zádech, i když moc dobře věděla, že to ona by měla utěšovat Harryho.

,,Ségra, já vím, že mi chceš pomoci. Ale tohle je šílenost. Nikdy mi nemůže projít, abych se převlékl za holku a šel studovat," snažil se kudrnáč o racionální uvažování.

,,A proč ne?" zeptala se Gemma a bojovně vystrčila spodní ret. Harry tento výraz znal víc než dobře. Gemma ho používala, když byla přesvědčená o své pravdě.

,,Protože nejsem holka," odsekl Harry, kterého začínal tento rozhovor opravdu unavovat. Gemma rozrušeně zašermovala rukama, div svého bratra neuhodila.

,,Ale já jí z tebe dokážu udělat Harry! Máš dlouhé vlasy, jemný obličej, jsi hubený.." začala vypočítávat Harryho dívčí přednosti, ovšem když si všimla jeho naštvaného výrazu, rychle zmlkla.

,,Takže mi chceš říct, že vypadám jak holka?" mračil se Harry.

,,To víš, že nechci Harry," uklidňovala ho rychle Gemma. ,,Jen chci říct..že z tebe může být s mojí pomocí krásná dívka."

Kudrnáč si prohrábl zničeně vlasy a opřel se o zeď. Bylo toho na něj moc. Nejdřív zjistí, že kvůli blbosti své sestry nemůže studovat svou vysněnou školu a pak přijde Gemma s touhle šíleností.

,,Možná kdybych rok počkal.." řekl váhavě.

,,A co budeš dělat ten rok Harry? A..promiň že to řeknu tak tvrdě, ale kde máš jistotu že tě příští rok vezmou? Pokud by nevzali teď, prosím, nezbylo by ti nic jiného než to zkusit za rok. Ale víš moc dobře, jak toužíš studovat právě tam," promlouvala laskavě ke svému bratrovi. Když stále mlčel, povzdechla si. ,,Leda bys šel studovat na jinou akademii.."

Harry zavrtěl hlavou a přitáhl si k sobě svůj plyšový polštář, který objal pažemi. ,,To ne. Malíři z Královské akademie mají největší šanci uplatnit se a živit se tím. Takové kontakty, jaké má ta škola má snad už jen mafie."

Gemma ho pohladila po vlasech a smutně se usmála.

,,Mrzí mě, že kvůli mně tolik trpíš, bráško."

Chlapec zvedl oči a pozvedl koutek úst. ,,Možná to je prostě osud."

,,Takže to zkusíš?" řekla Gemma s nadšením v hlase.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat