34.

6.2K 572 155
                                    

,,Perrie co se stalo?" vydechl Harry a zaplavilo ho neblahé tušení, že něco je hodně špatně. ,,Proč se tam mám dívat?"

,,Je mi to líto," řekla dívka a zněla jakoby potlačovala pláč. ,,Ale Danielle.."

Harry se celý napnul. ,,Danielle?"

,,Prostě se na to podívej," povzdechla si a pak zavěsila.

Chlapec ještě asi minutu držel mobil u ucha přesto, že už dívka zavěsila, než se odhodlal pomalu najet na stránky facebooku.

,,Zlato, děje se něco?" ozval se Louis. Harry jen zavrtěl hlavou a najel na svůj profil. Okamžitě na něj vyskočily desítky upozornění, které si ani neprohlížel a rovnou se podíval na své poslední příspěvky.

A bylo to tam. Příspěvek sdílený uživatelkou Danielle Campbell.

Harryho fotka jako Harriet, stažená z jeho facebookového profilu. Tenkrát ho fotila Perrie při jejich procházce v parku. Stál na strávě, v růžových šatech po kolena, kudrliny spletené do copu a smál se na celé kolo.

A vedle toho připnutá další fotka. Byla to fotka Harryho ze střední školy. Harryho v černé košili, džínech a na hlavě připláclé krátké kudrliny.

Samozřejmě, než na akademii nastoupil, zrušil všechny své profily na sociálních sítích a vytvořil nové pod identitou Harriet. Ale nedokázal smazat veškerou jeho existenci z internetu. Jako například fotku ze školní ročenky, která byla veřejně dostupná na webových stránkách jeho bývalé školy.

Když byly tyto dvě fotky vedle sebe, nemohl být pochyb, že jde o tu jednu a samou osobu. Danielle ještě přihodila svítivě červený nápis, který hlásal: Harriet Stylesová nebo Harry Styles?

Roztřeseným prstem rozkliknul komentáře pod fotkou a přečetl si jen pár prvních. Jakmile zahlédl nadávky na svou osobu typu buzna, transka, zasranej lhář, odhodil telefon a dal se do pláče.

,,Sakra zlato," zanadával Louis a vmžiku byl u Harryho, aby ho sevřel v objetí. ,,Co se stalo?"

,,Prasklo to, všechno to prasklo," vzlykal chlapec a schovával si obličej do hrudi svého profesora. ,,Vyhodí mě ze školy!"

Louis se na okamžik odtáhl, aby zvedl jeho mobil a zbledl v obličeji, když uviděl to, co předtím Harry. V duchu už si představoval, jak Danielle oholí všechny vlasy a jehlou jí propíchne její nechutné silikony. A jako bonus by jí mohl ostříhat ty rudé drápy, které nosila místo nehtů, a byly tak dlouhé, že Louis musel, vždy když ji viděl přemýšlet, jak si probůh vytírá po toaletě zadek.

,,To nic sluníčko, něco vymyslíme, ale přestaň plakat," zamumlal a políbil Harryho do vlasů. Neskutečně ho bolel pohled na jeho chlapce, kterému se ramena otřásaly pláčem a vydával tiché, kňouravé vzlyky, které se Louisovi zarývaly hluboko do srdce. Plačící Harry byl stokrát smutnější, než zmrzlá Rose loučící se s mrtvým Jackem u potápějícího se Titanicu.

,,Co vymyslíme?? Všechno je v háji," vzlykal. ,,Budu muset odejít ze školy, nebudu vídat Perrie, Nialla a hlavně tebe.."

Louisovi se sevřelo srdce při pomyšlení, že by Harry zmizel z jeho života.

,,To nedovolím," řekl a ještě silněji si k sobě kudrnáče přitiskl.¨

Mezitím k nim došla ustaraná Gemma. ,,Co se stalo?"

Louis jí mlčky podal mobil a Gemma při pohledu na fotku začala nadávat.

,,Ta odporná, silikonová laciná coura bez kousku mozku! Jak si to jen mohla dovolit!"

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat