18.

6.9K 612 209
                                    

Louis se vyřítil ven před budovu s výrazem pomstychtivé důchodkyně, které náhodný mládenec zasedl v metru a rozhlížel se po nádvoří, kde se potulovaly skupinky studentů.

Vzápětí přimhouřil naštvaně oči, když pod rostlým stromem spatřil Harriet, která se opírala zády o kmen stromu, ke kterému ji tiskl ten blonďatý nenažranec a očividně jí zasypával krk polibky.

Krk. Harrietin ladný, jemný krk. Který měl právo líbat jen on a nikdo jiný!

V duchu si udělal poznámku, žr až spolu budou příště o samotě, musí si ji řádně označkovat. A je mu úplně jedno, kdo to uvidí. Všichni přeci musí vědět, že tahle kráska patří jen a jen jemu.

Několika dlouhými kroky dorazil až k dvojici, která se muchlovala a očividně ani jeden z nich nevnímali svět kolem sebe.

Louis si drsně odkašlal a s radostí zaznamenal, jak se Harrietin výraz v sekundě změnil ze slastného na vyděšený a provinilý.

Ta malá provokatérka. Ona si nedá pokoj.

Niall se zmateně otočil a zarazil se, když za sebou spatřil Louise, který se na něj díval, ruce v bok a tvářil se jako rozzuřený pitbul.

,,Pane Horane," začal tiše a už se ani nesnažil mluvit klidně. Zlost z jeho slov jen odkapávala. ,,Co jste dělal v dívčí části školy??"

Blonďák se ležérně zhoupl na patách a založil si ruce na prsou. ,,Hledal jsem svou přítelkyni, pane profesore."

,,Víte o tom, že máte zákaz chodit do této části školy?"

,,Vím pan profesore, ale radši vezmu Harriet ven, než s ní provádět věci, které mám v plánu uvnitř školy. To by se asi nelíbilo nikomu, kdo by nás přistihl."

Harriet se kousla do rtu a Louis v tu chvíli připomínal rozpálený papiňák. ,,Budete po škole pane Horane!"

,,Za co??" začal se okamžitě bránit Niall. ,,Nic jsem neudělal!"

,,Ale ano udělal. Nedovolené vniknutí do části školy, kde nemáte co dělat, sexuální hrátky na akademické půdě a ještě ke všemu jste na mě drzí!"

A co je nejhorší, šahá na jeho Harriet! Jestli zjistí, že ji dostal dřív než on, osobně ho vykastruje a odříznuté části mu nacpe do krku!

Niall si zmučeně povzdechl a pohlédl na dívku, která však klopila zrak k zemi a tvářila se netečně.

Louis by velice rád strávil nějaký čas s Niallem o samotě, aby mu nenápadně vysvětlil, že má dát od Harriet ruce pryč, ale nesmí riskovat, že si půjde posedět za vraždu.

,,Kdy vám dnes končí vyučování?"

,,V jednu hodinu," zamumlal neochotně chlapec.

,,Budete se v jednu hlásit u profesora Payneho. Výjimečně můžete tedy vstoupit do dívčí části školy, ale půjdete rovnou k němu do kabinetu," procedil skrze zuby. ,,Teď vypadněte."

Niall se provokativně nahnul a věnoval Harriet polibek do koutku úst. Vzápětí zmizel dřív, než ho stačil Louis skopat do kulata.

Když byl z doslechu, obrátil se Louis k Harriet. ,,Nikdy se nepoučíš, viď maličká."

Harriet k němu zdvihla zelené oči, pohled jako nevinné štěňátko. ,,Omlouvám se pane profesore."

,,Tady omluva nepostačí zlatíčko," řekl tiše Louis, z kterého zlost poněkud vyprchala. Na Harriet se nedokázal zlobit. Byla tak křehká a zranitelná, že měl strach zvýšit na ni hlas. ,,Myslím, že potřebuješ další trest, aby sis zapamatovala, jak se máš chovat."

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat