10.

6.4K 564 128
                                    

Harry byl celý den ve škole duchem nepřítomný. Bylo to vůbec poprvé, kdy toužil zůstat ve škole nejlépe napořád.

Všechno bylo lepší, než rande se Zaynovým kamarádem. Tedy, nebylo by na tom nic špatného..pokud by si ten Niall nemyslel, že má rande s dívkou.

Když se ráno zamkl v koupelně a volal Gemmě, aby jí sdělil to, do čeho se nechal uvrtat, očekával její podporu, soucit a radu jak se z večerního rande vymluvit, ale nečekal, že bude jeho sestra přímo nadšená. Místo útěchy se mu tedy dostalo rady, ať Nialla sbalí a nepouští.

Harry se jen roztrpčeně ohradil, že na to, aby tahal toho kluka za nos tím, že je dívka opravdu nemá koule. A navíc, co by asi tak dělal, kdyby se po čase dožadoval sexu?

Když mu Gemma odpověděla, že má snad stejnou pusu jak holka, praštil naštvaně telefonem s tím, že Gemmě už nikdy pro radu volat nebude.

--

Bohužel, vyučování jim v odpoledních hodinách skončilo a Perrie se na koleji okamžitě vrhla do příprav na rande. Harry se odmítal nějak zvlášť upravovat. Přece jen, bude asi lepší, když bude Niallovi připadat spíše odpudivý.

Ovšem Perrie se nenechala odbít. Trvala na tom, že Harryho namaluje a také že mu vybere outfit. Po deseti minutách, kdy měl Harry pocit, že má od Perriiných prosíků vypálenou díru v hlavě nakonec přikývl.

,,Na to urychleně zapomeň Perrie, a odkud jsi to proboha vyhrabala?" ohradil se vztekle Harry, když Perrie přinesla přiléhavé, tmavomodré šatičky s délkou sotva pod zadek. Odmítal trávit celý večer v něčem tak moc přiléhavém a Harry junior s ním určitě souhlasil.

,,Budeš v tom mít krásnej zadek Harriet," ujišťovala Perrie mračícího se Harryho.

,,A budu v tom vypadat jako štětka," odsekl Harry, načež se Perrie naštvaně nafoukla.

,,V těchto šatech jsem byla před měsícem na křtinách mého synovce!"

,,Jestli to bylo v kostele tak se divím, že jsi tam neshořela i s těmi šatami" ušklíbl se Harry a nevšímal si Perriiného rozhořčeného prskání. Místo toho vstal a šel se prohrabat ve svojí skříni, aby si vybral něco vhodného.

Vzhledem k tomu, jak Perrie na tomto dvojrande záleželo, předpokládal, že mu obyčejné džíny a kecky neprojdou. Proto vytáhl růžové šaty s krátkými rukávy a áčkovou sukní, která končila nad kolenami. Přiložil si ji k sobě a kriticky se prohlédl v zrcadle.

,,Perrie co myslíš, nebudu v tom tlustá?" zeptal se s mírnou obavou, načež by si nejraději nafackoval. Tohle slýchal od Gemmy dennodenně. A teď mluví přesně jako ona. On je přece kluk! Musí mu být naprosto jedno, jak bude vypadat v dámských šatech!

Blondýnka si stoupla vedle něj a podívala se na vybraný model. Nakonec se pochvalně usmála.

,,Budeš vypadat perfektně Har, ostatně jako ve všem."

,,Aaaw," vzdychl téměř dojatě Harry a objal svoji kamarádku. ,,Ty dokážeš člověku zvednout sebevědomí, to ti teda povím."

,,To se přeci mezi kamarádkami dělá, neřekla bych ti že jsi v tom tlustá ani, kdybys vypadala jako vepřík," ucehchtla se.

,,Perrie!"

,,Ale tím samozřejmě neříkám, že tak vypadáš," mrkla Perrie se smíchem a posadila Harryho na postel. ,,Tak jo, teď tě nalíčím."

,,Ale nepřežeň to, nechci vypadat jako omalovánka," prosil Harry.

,,Neboj, udělám ti jen linky, řasy a trochu tvářenky."

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat