Louis s vypětím všech sil a sebeovládání dotáhl rozdováděného Harryho domů.
Po tom, co pochopil, že Louis není zrovna nejlépe naladěn, zdálo se, že téměř vystřízlivěl. Pořád tu ale zůstávala jeho rozdováděná nálada. Harry měl očividně chuť si hrát a provokovat.
Usmíval se jako sluníčko, ďolíčky zdobily jeho tvář a květinový věneček na jeho hlavě byl na křivo.
,,Moc se na mě zlobíš daddy?" zašeptal a přitiskl se k Louisovi, který hledal v jeho kapsách klíče od domu.
,,Zlobím. Když si vzpomenu, jak ses tiskl k tomu kreténovi..nemám chuť se na tebe ani podívat," zavrčel muž nepříjemně.
,,Vážně?" zahihňal se Harry a přejel dlaní po jeho napnutých kalhotech. ,,A to sis na párty schoval do kapsy banán, nebo mě tak rád vidíš?"
Louis tiše zaklel a konečně vylovil klíče. Odemknul vstupní dveře a strčil rozesmátého Harryho dovnitř, načež za nimi zabouchl dveře
Harry se na něj podíval s širokým úsměvem. ,,Dáme si ještě červené pitíčko?"
,,Nedáme si žádné červené pitíčko," řekl rozzlobeně Louis a usadil se v křesle. Předpokládal, že se Gemma jen tak nevrátí, jestli vůbec. Proto si mohl dovolit potrestat svou krásnou princeznu tady, aniž by se zdržovali přesunem do Harryho pokoje.
Navíc se obával, že by se mohl Harry ze schodů skutálet jako pytel brambor.
Chlapec ohrnul zklamaně ret a založil si ruce na prsou. Vypadal, jako trucovité dítě.
,,Dneska jsi mě opravu naštval Harry," řekl tiše Louis a s potěšením si všiml, že Harrymu zmizel z tváře rozzářený výraz. ,,Choval ses jako malá děvka."
Oslovený zalapal po dechu. ,,Nejsem děvka!"
,,Tak proč jsi nechal toho idiota, aby ti šahal na zadek??"
,,Myslel jsem, že jsi to ty," špitl omluvně Harry a sklopil zrak.
,,To myslíš vážně?" zavrčel Louis.
,,Nezlob se na mě Lou," kníkl Harry a začal si na prst namotávat pramínek vlasů. ,,Já bych tě nepodvedl."
Louis se párkrát zhluboka nadechl. ,,V tuto chvíli ti opravdu nevěřím. Pojď sem a polož se na moje stehna."
Harry na okamžik vypadal téměř vystrašeně.
,,Bude to? Tohle už přeci znáš."
Chlapec se po několika nekonečných vteřinách konečně pohnul a umístil své hubené tělo na Louisovi nohy, aby se mohl nechat potrestat.
Brunet mu hbitě rozepnul kalhoty a následně je stáhl dolů, aby měl lepší přístup k jeho pozadí. Zálibně si prohlédl jeho kulatý zadeček a chystal se ho poprvé udeřit, když si všiml, jak moc se Harry chvěje.
,,Harry?"
,,J-Já se bojím," pípl chlapec jako vystrašené ptáče.
Louis ho okamžitě zvedl z nepohodlné polohy a posadil si ho na klín. Začal sám sobě nadávat do kreténů a idiotů, když si všiml, že jsou Harryho oči plné slz.
,,Zlato.."
,,Já tě nechtěl podvést, Dean se mi ani nelíbí," vzlykl. ,,Nikdy bych to neudělal. Já vím že mě musíš potrestat, vím že si to zasloužím, daddy mě musí potrestat, ale já nechci aby to bolelo, a ty vypadáš tak rozzlobeně.."
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...