23.

9K 618 320
                                    

I když oběma kamarádům zbývalo do doby, kdy budou muset vstávat jen pár hodin, nespal ani jeden.

Seděli s překříženýma nohama na Periině posteli, cpaly se čokoládovými bonbóny a blondýnka doslova visela na Harrym očima.

Ten se samozřejmě zdráhal, protože jako správný stydlivý chlapec nechtěl vyprávět to, co se u Louise dělo.

,,Bylo to..prostě fajn," řekl s pokrčenými rameny a nacpal si pusu čokoládou.

,,A proto máš pořád na tváři výraz jako po lobotomii? Ne že by to nebylo trefné, protože ti nejspíš vyšoustal mozek z hlavy," culila se dobromyslně Perrie, zatímco Harry už opět rudl.

,,Perrie!"

,,No co? Tak mi alespoň řekni jaký je, jsem zvědavá. Holí se? Jak ho má dlouhého? Je spíš na klasiku nebo něco ostřejšího? No že se ptám, koneckonců viděli jsme, na jaký porno kouká," ušklíbla se dívka.

,,Perrie, to, že se někdo dívá na porno s určitou tématikou, ještě nevypovídá o tom, jaký je v sexuálním životě," použil ji Harry vážně.

Blondýnka se hluboce zamyslela. ,,To je fakt. Já taky koukám na gay porno ale že bych si chtěla nechat narůst penis.."

Harry vykulil oči a zakuckal se kusem čokolády. ,,Ty koukáš na gay porno??"

,,A ty snad ne?" odsekla. ,,Takže co, říkáš mu daddy?" dodala spíše z legrace.

Chlapec se však stydlivě kousl do rtu a přikývl.

,,Já se picnu, ty mu fakt přitom říkáš daddy!" vypískla Perrie a začala na posteli celá nadskakovat. ,,To je tak zvrhlé a tak sladké!"

,,Nekřič, nebo nás někdo uslyší," okřikl ji rychle Harry, avšak ani on se nemohl ubránit smíchu. ,,Prostě se mu to líbí, a abych pravdu řekl, tak mě taky."

,,Kolikrát za noc vydržel?" vyptávala se s široce rozevřenýma očima.

,,Perrie.."

,,Ne, musím to nutně vědět!"

,,Proč proboha?" zasténal Harry.

,,Co kdybych o vás třeba jednou napsala knížku? Víš, jak bych byla slavná?" culila se Perrie. Když viděla, jak se Harry rozhořčeně nadechuje, mávla rukou. ,,Neboj, část výdělku bych samozřejmě dala tobě."

,,Žádnou knihu o mně psát nebudeš probůh! A když už to musíš vědět, bylo to čtyřikrát," svěřil se a jeho tvář zahalila červeň.

Perrie pootevřela pusu. ,,Čtyřikrát? Tak teď už ten polštářek chápu."

Harry si totiž od ní po příchodu vypůjčil nafukovací polštářek za krk, a umístil ho pod svůj rozbolavělý zadek.

,,Jestli hodláte pokračovat tímto tempem, vypůjčím ti od babičky hemokruh," slíbila dívka.

Kudrnáč nakrčil nechápavě obočí. ,,Hemokruh? Co to je?"

,,Víš, babička má hemeroidy a tak.."

Harry zasténal a plácl hlavou do polštáře.

Blondýnka se na něj jen z vrchu pobaveně culila. ,,A co tvoje kalhotky? Vrátil ti je?"

,,Ne," zabručel Harry do polštáře.

,,Ale dnes ti aspoň zůstali, ne?"

Pokojem se rozhostilo ticho.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat