16.

6.9K 598 282
                                    

Harrymu se nepatrně roztřásly ruce, když k nim profesor Tomlinson zamířil. Netvářil se dvakrát nadšeně, vlastně se tvářil velice rozzlobeně a zatínal ruce v pěst.

,,Dobrý den pane profesore," pozdravila slušně Perrie, když zastavil u jejich skupinky.

,,Dobrý den," pozdravil Niall s bezelstným úsměvem, aniž by si uvědomoval, že si Louis právě představuje jak mu páře břicho skalpelem a z jeho střev si dělá opasek.

Louis si tři studenty přejel chladným pohledem a zastavil se na Harrym, který ztěžka polkl a instinktivně udělal krok do strany, aby se schoval za Nialla.

To ale jeho profesora rozzuřilo ještě víc.

,,Pro příště bych vás poprosil, pane Horane, abyste krotil své vášně a neosahával mé studentky na akademické půdě," řekl naoko klidně ale žíla, která mu naběhla na čele prozrazovala, jakou náladu právě má.

,,Lásce neporučíte, pane profesore," zasmál se Niall a objal ztuhlého Harryho kolem ramen. Nedocházelo mu, že tím jen stupňuje Louisovu žárlivost.

Koho by také napadlo, že chce profesor Tomlinson ošukat svou studentku?

Niallův úsměv poněkud ztuhl, když se mu Louisovi oči snažily vypálit díru do hlavy.

,,Takže, pane Horane," řekl Louis sladce. ,,Jestli vás přistihnu v podobně choulostivé situaci ještě jednou, zasadím se o to, abyste byl na tři dny vyloučený ze školy. Rozumíme si?"

Blonďák svěsil hlavu. ,,Ano pane," zamumlal.

,,Výborně. Slečno Stylesová, půjdete se mnou."

,,Ale já mám hodinu pane profesore, máme teorii malby," namítl tiše Harry.

,,Omluvím vás. Potřebuji s vámi mluvit," řekl Louis, který nad sebou pomaličku začínal ztrácet kontrolu. Proč jen si musela jeho studentka zrovna dnes vzít tak krátké šaty?

Harry si povzdechl a věděl, že není úniku. Trochu ho děsilo, že při pomyšlení na to, co pro něj profesor Tomlinson chystal, mu začínaly být poněkud těsné kalhotky.

Perrie se jemně dotkla jeho ramena. ,,Harriet, budeš v pořádku..?"

Harry přikývl, zatímco Louis si hlasitě odfrkl. ,,Chci si s ní promluvit slečno Edwarsová, nechystám se ji zavraždit."

,,Zavraždit jsem zrovna nemyslela," řekla Perrie s významně povytáhnutým obočím.

Louis v duchu zanadával. Tuší snad něco ta blonďatá žába?

,,Ujišťuji vás, že slečnu Stylesovou vrátím bez jakékoliv úhony," zalhal hladce a rozešel se volným krokem do svého kabinetu.

Harry s ním srovnal krok a pohled klopil dolů. Neměl tušení, co s ním chce profesor Tomlinson udělat. Opravdu je zakázané, aby se tu studenti navzájem sbližovali? I když, jistou logiku to mělo, vždyť jejich studium bylo striktně oddělené podle pohlaví..

Ale jeho profesor si očividně ohledně sbližování s druhým pohlavím nedělal žádné starosti. Harry teda pochyboval, že míří do jeho kabinetu, aby mu ukázal svou sbírku Adidas mikin, nebo něčeho podobného.

Louis vešel do svého kabinetu, aniž by se ohlédl, jestli ho Harriet následuje, protože věděl, že ano. Jeho studentka byla až příliš poslušná na to, aby odmítla uposlechnout rozkazu od svého profesora.

Harry za sebou tiše zavřel dveře a nervózně si skousl ret, aniž by si uvědomoval, jak tím dohání muže před sebou k šílenství. Po očku sledoval, jak se Louis opřel o stůl a prohlédl si ho zálibným pohledem.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat