38.

5.9K 501 100
                                    

,,To..není..pravda!"

Victoria zapištěla a utíkala do koupelny, aby se vyhnula své rozzuřené spolubydlící, která házela po pokoji věcmi a křičela u toho.

,,Já tu mrchu malou dostanu, dostanu!" vřeštěla Danielle a mrštila o stěnu svým Iphonem. Ten se rozletěl na kousky, ale dívku to nijak nevzrušovalo. Když poprosí tátu, kurýr jí do hodiny doručí nový. A navíc, tenhle byl stejně už dva měsíce starý.

,,Dan neměla bych někoho zavolat?" ozvala se Victoria vyděšeně z koupelny, zatím co horečně hledala něco, co by se dalo použít jako případná zbraň proti její šílené kamarádce. Nakonec popadla do ruky kulmu na vlasy, kterou byla v případě nutné sebeobrany připravena nacpat Danielle prakticky kamkoliv. A kdyby bylo nejhůř, mohla ji škrtit šňůrou.

,,Ano! Zavolej sem Harriet Stylesovou, abych té mrše mohla vytrhat všechny vlasy co má!"

,,Co tě tak rozčiluje na skutečnosti, že má dvojče??"

,,Ona ale nemá dvojče! Je to celé podvod!!" zaječela Danielle. Byla přeci tak blízko. Tak blízko odhalení pravdy a zničení Harriet, té podělané mrchy, které se tvářila, že je něco, na co ve skutečnosti ani zdaleka neměla. Tvářila se jako andílek, malé neviňátko, které si dokázalo omotat kolem prstu naprosto všechny, včetně profesora Louise Sexy Tomlinsona.

A ona, Danielle, byla jediná, kdo dokázal prokouknout její pravou tvář.

Nemohla přeci dovolit, aby ta mrcha znovu vyhrála. Ona moc dobře věděla, že Harriet je ve skutečnosti kluk, která má nejspíš jen fetiš v nošení ženských šatů!

,,Jdu ji zabít," oznámila vystrašené Victorii, která nakukovala z koupelny s kulmou napřaženou v ruce a vyšla na chodbu.

Na chodbě narazila na hlouček svých spolužaček, které živě diskutovali nad svými mobily, z kterých jí svítila Harrietina poslední fotka.

,,Netušila jsem že má dvojče.."

,,Vážně jsou skoro stejní!"

,,Ale její bratr je tedy řádně k nakousnutí, nemít Briana tak neváhám.."

,,Musím říct, ať nás spolu seznámí!"

Danielle zbrunátněla a během vteřiny zapomněla na všechny hodiny etikety, slušného chování a podobných věcí, které musela v dospívání absolvovat, aby na veřejnosti nijak neponižovala svého bohatého a vlivného otce.

,,Okamžitě přestaňte!" zaječela na celou chodbu a všechny dívky na povel zmlkly a jen s vykulenýma očima sledovali rudou, rozcuchanou a zuřící Danielle.

Perrie s Niallem se nenápadně vmísili do přihlížejícího hloučku a blondýnka s blaženým úsměvem na rtech vytáhla mobil, aby si tuhle situaci natočila.

,,Harriet Stylesová je proklatá lhářka a ve skutečnosti neexistuje!" řekla důrazně a šermovala dívkám pažemi před obličejem, až vyděšeně ustupovaly a jedna z nich se dokonce pokřižovala. ,,Copak nechápete, že je to fotomontáž?"

,,Danielle, tohle určitě není fotomontáž," ozvala se jedna z nich. ,,Takhle dobrou by nikdo nedokázal, snad jedině profesionál."

,,Tak si na to najala profesionála!" vyprskla Danielle. Nelíbilo se jí, že se na ni všichni dívali jako na blázna. Ještě více to podněcovalo její zlost. ,,Ve školní ročence její bývalé školy není o Harriet Stylesové ani jedna zmínka, jen o Harrym Stylesovi.."

,,Ale Danielle," vzdychla Perrie a nenápadně předala natáčení Niallovi, načež mu vytrhla mobil a najela na stránky školní ročenky. ,,Nevím, co jsi předtím viděla, ale záznam o Harrietině docházce je na stránkách její bývalé školy. Takže.."

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat