,,Páni," vydechl Harry, když Niall zakonÄil své vyprávÄ›nÃ. Perrie na nÄ›ho kulila oÄi a ani si nevÅ¡imla, že nápoj v hrnÃÄku mÃchá prstem mÃsto lžiÄky.
,,Takže..tak," zasmál se nervóznÄ› blonÄák. ,,KaždopádnÄ› si nemyslÃm že jsem gay, ale.."
,,JistÄ› že ne zlato," uÅ¡klÃbla se Perrie ironicky. ,,To že jsem tÄ› nachytala, jak máš v puse penis naÅ¡eho profesora z tebe gaye rozhodnÄ› nedÄ›lá. Ono se to vlastnÄ› stalo náhodou, že? PotÅ™eboval jsi pomoci s domácÃm úkolem a náhodou jsi zakopl a profesor Payne mÄ›l náhodou rozepnuté kalhoty a ty jsi náhodou pÅ™i pádu otevÅ™el pusu do kořán.."
,,Zmlkni ženská," zabruÄel Niall nedůtklivÄ›. ,,StejnÄ› za to může Harold."
Harry nasadil výraz nakopnutého Å¡tÄ›nÄ›te. ,,Já? A jak prosÃm tÄ›?"
,,To ty jsi prvnà zaÄal tu "budu-Å¡ukat-svýho-profesora" vÄ›c! TeÄ se to Å¡Ãřà jako nákaza!"
,,NevÅ¡iml jsem si, že by Perrie o polednÃch pauzách chodila do kabinetu profesorky Leviové a kleÄela mezi jejÃma.."
,,DobÅ™e, dobÅ™e!" zaÅ¡ermovala dÃvka rukama, aby utnula rozhovor dÅ™Ãv, než se zvrhne v nÄ›co, co pÅ™ivodà staÅ™enkám u vedlejÅ¡Ãho stolu infarkt nebo mrtvici. ,,Ni, jsme tvoji kamarádi. Jestli tÄ› profesor Payne k tomu..co jsem vidÄ›la, nutÃ, musÃÅ¡ nám to Å™Ãct, abychom to vÄas zarazili."
Niall sklopil hlavu a zrudl. Pak tiÅ¡e zamumlal nÄ›co, Äemu ani jeden nerozumÄ›l.
,,Co jsi Å™Ãkal Nialle?"
,,Že mÄ› k niÄemu nenutÃ, Å¡el jsem za nÃm dobrovolnÄ›," Å™ekl tiÅ¡e a vypadal, že se opravdu stydÃ.
Harry se zářivÄ› usmál. ,,Pak je to vÅ¡echno v pořádku. TeÄ se potÅ™ebujeÅ¡ srovnat jen sám se sebou."
Perrie si zamyÅ¡lenÄ› olizovala prst, naÄež se jedna ze starých dam pokÅ™ižovala, jelikož si myslela, že tÃm Äinà tomu blonÄatému chlapci nesluÅ¡né návrhy. ,,MyslÃm si, že nejsi gay."
,,DÃky bohu, koneÄnÄ› rozumný ÄlovÄ›k!" zajásal Niall.
,,BudeÅ¡ bisexuál," zchladila dÃvka jeho nadÅ¡enÃ. ,,Kdybys byl vyloženÄ› gay, nemyslÃm si, že bys vydržel takovou dobu s Danou."
,,Jsou i takové pÅ™Ãpady Perrie, nÄ›kteřà si to uvÄ›domà až v dospÄ›losti, i když v tu dobu majà manželku a dÄ›ti," upozornil ji Harry.
,,SpÃÅ¡ mi pÅ™ijde pravdÄ›podobnÄ›jÅ¡Ã druhá verze. Že si to uvÄ›domujà už od puberty, ale nechtÄ›jà se s tÃm smÃÅ™it, tak utÃkajà od tÄ›ch, s kterými by mohli být Å¡Å¥astnÃ, spà s kdeÄÃm co má prsa, klidnÄ› majà i dÃtÄ›..a jen proto, že si nechtÄ›jà pÅ™iznat to, ÄÃm ve skuteÄnosti jsi."
,,Páni Perrie, ty jsi měla být gay nebo psycholožka," řekl s úšklebkem Harry.
,,Já nehodlám mÃt v nejbližšà dobÄ› manželku, dÃtÄ› ani se vrhat na náhodné ženské na ulici," upozornil je Niall.
Harry se jen mile usmál a vzal kamaráda za ruku. ,,Když jsem zjistil, že jsem gay, trvalo mi pár mÄ›sÃců, než jsem se s tÃm vyrovnal. Dej tomu Äas Ni. My jsme tu pro tebe."
KoneÄnÄ› se na Niallové tváři objevil úsmÄ›v. ,,Jsem rád, že vás mám."
--
O nÄ›kolik hodin pozdÄ›ji Harry v džÃnech, Äerném triÄku a teniskách vystoupil z taxÃku a s úsmÄ›vem se podÃval na jejich dům.
Gemma stála ve dveÅ™Ãch s Å¡irokým úsmÄ›vem, a jakmile svého brášku uvidÄ›la, hned se k nÄ›mu vrhla, aby ho mohla sevÅ™Ãt v medvÄ›dÃm objetÃ.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...