,,Louisi!" vypískl pobouřeně Harry a pleskl svého smějícího se milence po rameni. ,,Myslíš ty někdy na něco jiného, než na sex?"
,,Ano," řekl muž vážně a objal Harryho kolem ramen. ,,Na jídlo, tvůj zadek, Juna, tvoji pusinku, Adidas, na tebe ohnutého o můj pracovní stůl.."
,,Já moc dobře věděl proč před tebou utíkat, myslím že ti moc nechybí k tomu abys chodil po parku v dlouhém plášti a rozhaloval se na veřejnosti," ušklíbl se chlapec a Louis ho za drzost pleskl přes obě půlky, načež si kudrnáče přitáhl těsněji ke svému boku a jako správný gentleman přebral jeho kufřík. Při pohledu na barvu a nápis se zašklebil.
,,Fabulous? Vážně Harry?"
,,Zmlkni, je to dárek od sestry, při nejbližší příležitosti ho spálím," zabručel nedůtklivě Harry a zavrtal se hlouběji do Louisovi mikiny, že málem neviděl na cestu. To mu ale nevadilo, protože věřil Louisovi, že ho v pořádku dovede až k sobě do bytu.
,,Jak ses vůbec měl o víkendu? Co jsi dělal? Kromě toho, že jsi trávil hodiny masturbací a přál sis, abych byl u tebe já," pronesl Louis samolibě.
Harry se na něj šokovaně podíval. Jejich nemravné smskování trvalo zhruba hodinu, jak mohl vědět o tom, že on rozhodně poté neskončil?
,,Ty mě nějak špehuješ? Děláš mi stalkera? Dal jsi mi na kalhotky štěnici??" začal vyšilovat a pozorně si Louise prohlížet, jestli někde neuvidí nůž nebo pistol.
Jediné, co tvarem připomínalo vzdáleně pistoli, byla boule v jeho kalhotách. Přinutilo ho to k malému úsměvu. Očividně se na něj hodně těšil.
,,Uklidni se," zavrtěl Louis hlavou a vyhrabal z kapsy klíče od bytu. ,,Jen si to myslím, poněvadž u mě to tak bylo. Neměl jsi mi posílat tolik fotek. Mám sto chutí si s nimi vytapetovat ložnici."
,,Nevím, co by na to řekla tvoje matka, kdyby tě přijela navštívit," podotkl suše Harry. ,,Nebo profesor Payne, nebo vůbec někdo jiný."
,,Nikoho bych tma nepustil, nepotřebuju aby mého chlapečka někdo očumoval a leštil si nad ním bambus," zamračil se žárlivě Louis, i přesto že sám dělal tohle dennodenně. ,,A máma ke mně bez ohlášení nejezdí od té doby, co mě nachytala v posteli s bývalým přítelem."
Teď byl na řadě Harry, aby se zamračil. Představa Louise s jiným mužem mu byla vyloženě proti srsti. Když si pomyslel, že nějaký jiný chlapec sténal pod jeho přírazy a šeptal mu do ucha ,,daddy", chtělo se mu zvracet.
Došli až k Louisově bytovce a zatímco muž odemykal, pohlédl na načepýřeného Harryho. Jeho výraz zněžněl, když si uvědomil, že jeho chlapec žárlí.
,,Nemusíš mít obavy zlato. Co znám tebe, nikoho jiného jsem v posteli neměl. Nemám důvod, když mě zajímáš jen ty a myslím na tebe v jednom kuse."
A Harry měl pocit, že se brzy kolem něj začnou vznášet malá srdíčka, jako v komixech. Tohle bylo asi to nejhezčí, co zatím od Louise slyšel.
Nedělal si iluze o jeho citech. Moc dobře věděl, že Louis chce sex a ne vztah, že je pro něho jen takovou hračkou. Ale ne všechno, co si přejeme, je dokonalé.
Ruku v ruce vešli do bytu, kde si Harry sundal páskové sandálky a spokojeně zavrtěl prsty. Byl utahaný jako kotě a cítil, jak se mu pomalu klíží oči.
,,Půjdu se vysprchovat a kápnout do očí nějaké kapky," oznámil Louis a Harry se při posledních slovech provinile nahrbil.
,,Dobře, počkám na tebe," přikývl.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...