6.

6.4K 549 149
                                    

Harry se cestou na kolej občas zachichotal, protože mu připadalo nesmírně vtipné, jak ho Perrie nedočkavě táhla do pokoje. Bylo mu víc než jasné, že dychtí po informacích o tom, co se dělo během její nepřítomnosti.

Vlastně na tom ani nebylo nic k smíchu. Chybělo tak málo, a byl by odhalený a dost možná znásilněný, a když nad tím tak uvažoval, netušil, co bylo horší.

Naštěstí se objevil profesor Tomlinson a opět ho zachránil. Nejdřív byl v jeho přijímací komisi, která ho nakonec přijala ke studiu, poté ho zachránil před pádem na chodbě školy a nakonec zabrání jeho znásilnění..možná je profesor Tomlinson jeho strážný anděl.

Tahle myšlenka zaujala Harryho mozek, také zčásti proto, že byl pořád omámen alkoholem.

,,Perrie?" zaculil se na blondýnku, která hledala klíče od jejich pokoje. ,,Myslíš, že člověk má svého strážného anděla?"

Perrie strčila klíč do zámku a nechápavě se na něho podívala.

,,Co tě to napadlo?"

,,Já si myslím, že můj anděl je profesor Tomlinson," šeptl Harry tajemně a Perrie vytřeštila oči.

,,Harriet Stylesová, vážně jsi první den školy šukala se svým profesorem??"

Harry se zamračil a uraženě se nafoukl. ,,Za prvé, jsem s ním nespala, a za druhé, zakřič to ještě trochu hlasitěji, myslím, že o patro víš tě ještě neslyšeli!"

,,Promiň, když piju, nejsem ve formě," mrkla na něj spiklenecky Perrie a zatáhla svého spolubydlícího do pokoje. Harry si zul boty a s úlevou se rozvalil na své posteli. Bolelo o celé tělo a také začínal nastupovat nepříjemný bolehlav. Opravdu by ho zajímalo, jak bude zítra na přednáškách fungovat.

Perrie skočila do jeho postele, kde se uvelebila v tureckém sedu a vytáhla sáček s pusinkami Hershey's.

,,Perrie, myslíš že jsme ve stavu, kdy do sebe dostanu čokoládu?" zasténal Harry, kterému se jen při pohledu na stříbrný obal pusinky zvedal žaludek. ,,Stejně nechápu, proč se to jmenuje pusinky. Vypadá to spíš jako hlava ilumináta."

Blondýnka zarputile ignorovala Harryho narážky na svou oblíbenou pochoutku a pár čokoládiček mu vtiskla do dlaně. ,,Moje máma vždycky říkala, že před tím než půjdu pít, se mám najíst."

,,Ale my už jsme opilé!"

,,To je fuk," mávla rukou a nacpala si pusu čokoládou.

Harry si jen povzdychl a vložil si sladkost do úst.

,,Takže, povídej! Kam jsi zmizela, co jsi prováděla s tím odporným blonďákem a jak se k tobě dostal profesor Tomlinson?" začala se vyptávat Perrie a oči jí jen zářily v očekávání žhavých drbů ze života slečny Stylesové.

,,Vážně Perrie, ty bys mohla jít z fleku hrát do Gossip girl," zamručel Harry. ,,Vsadím se, že bys byla první, kdy by přišel na to, kdo je ,,A".

Perrie na něj zděšeně zírala. ,,Harriet vážně si pleteš Gossip girl s Pretty little liars? Ty musíš být úplně na mol!"

Harrymu zčervenaly tváře, ale nakonec nad tím jen mávl rukou.

,,Odešla jsem s Thomasem, protože mi nabídl, že se půjdeme podívat k němu do bytu a já už začínala být unavená. Nějak mě nenapadlo že bude chtít sex.."

,,To by nenapadlo nikoho Harriet, taky bych si myslela, že mi chce ukázat svou sbírku původního Shakespeara a pohostit mě horkou čokoládou," pronesla ironicky dívka, a za to byla odměněna polštářem v obličeji.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat