Perrie zírala na Zayna a pomalu se jí kouřilo z hlavy, jak přemýšlela nad způsobem, kterým by zahrála tuhle zapeklitou situaci do autu.
Nejraději by řekla Zaynovi pravdu, ale to nemohla Harrymu udělat. Navíc si nebyla jistá, jak by Zayn zareagoval na to, že sdílí už nějaký ten měsíc pokoj s mužským pohlavím. A nejspíš by nepomohlo ani to, že je Harry gay.
Kdyby si zatracený Harold nenacvičoval svůdné tanečky pro Louise ve chvílích, kdy si myslel, že se Perrie nedívá nebo není na pokoji, nemuselo se nic stát! Nebo je mohl ukončit alespoň před tím, než s triumfálním výrazem odhodil boxerky někde do prostoru pokoje a Perrie málem padla do mdlob.
Anebo by si pak po sobě mohl uklidit jako normální člověk! Blondýnka si pomyslela, kolik Harryho svršků se tu ještě skrývá. Před pár dny měla rýmu, a když v noci šmátrala po kapesníku, vysmrkala se omylem do Harryho pohozených kalhotek.
,,Zee, lásko, já ti to vysvětlím.."
,,Ty mě kurva podvádíš!"
,,Ne!" vyjekla Perrie zděšeně. ,,Nikdy bych tě nepodvedla!"
,,A tohle je jako čí? Harriet?!"
,,Ano," vyhrkla bezmyšlenkovitě Perrie.
Zayn se na ni hrozivě zamračil. ,,Cože? Svým lhaním to všechno jen zhoršuješ."
,,Víš přeci sám, že se tu někdy schází s Niallem, a rozhodně tu nehrají, člověče, nezlob se," pokrčila Perrie rameny a nahodila výraz andělíčka.
Černovlasý chlapec se zamračil a bylo vidět, že přemýšlí.
,,Nevěděl jsem, že spolu spí.."
,,Samozřejmě že spolu spí. Harriet je tak trochu nymfomanka, musí to mít několikrát denně," plácla Perrie další lež, aby Zayna utvrdila ve svém tvrzení. ,,A když to na ni přijde, tak Niallovo oblečení prostě lítá všude možně.."
,,Je fakt, že posledních pár dnů chodí Niall úplně vyčerpaný a měl na zádech rudé škrábance," uchechtnul se pobaveně Zayn, kterého zlost pomalu opouštěla.
Perrie se nervózně zasmála spolu s ním a pomyslela si, co by asi Zayn řekl na to, že Niallovi škrábance pocházejí od jistého pana profesora.
,,Dobře kotě, omlouvám se, že jsem na tebe tak vyletěl," natáhl se Zayn ke své přítelkyni a vtiskl jí polibek.
Blondýnka blahosklonně mávla rukou. ,,Náhodou je hezké, když ohledně mé osoby tolik žárlíš."
Zayn zvedl Harryho boxerky ze země a svraštil obočí.
,,Kdo by to byl řekl, že Niall bude nosit bílé boxerky se srdíčky.."
--
Harry měl před svou první hodinou ještě pár minut, a proto byl usazený na Louisově pracovním stole a houpal nožkami.
Louis se tvářil jakoby nic, ale přitom se snažil neustále nahlédnout Harrymu pod sukni.
,,Louisi, já to vidím," okřikl ho Harry a praštil do ramene.
,,Promiň zlato, ale zbožňuju tebe v kalhotkách," zazubil se Louis.
Harry si povzdechl. ,,Ty co jsem měl včera, jsem měl opravdu rád. Nemůžeš mi brát všechny kalhotky, které ze mě sundáš."
,,Můžu."
,,Nebudu mít v čem chodit," zamračil se Harry.
,,Nejkrásnější jsi nahý."
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...