V malé, klidné kavárničce kousek od kampusu seděli tři studenti. Dívka, chlapec a někdo, kdo se hlásil k oběma pohlavím.
,,Takže," řekla Perrie téměř slavnostním hlasem. ,,Sešli jsme se tu.."
,,Perrie, proboha nejsme na svatbě," zasténal Niall a zabořil se víc do svého křesílka.
,,Sešli jsme se tu," pokračovala tvrdohlavě Perrie a šlehla po Niallovi ošklivým pohledem. ,,Abychom vyřešili Harryho vztah s profesorem Tomlinsonem.
Harry, který právě usrkával svého čaje se lehce zamračil. ,,Já s ním žádný vztah nemám. Jediný vztah, který s ním mám je učitel a žák."
,,Vážně?" zašklebil se Niall. ,,Nemusíš se bát zlatíčko, i když jsi panna, budu něžný.."
,,Dobře Nialle, Harry to chápe," zasáhla rychle blondýnka, když viděla, jak Harry rudne v obličeji a zatíná ruce v pěst. ,,Promiň drahoušku, ale poslouchali jsme za dveřmi s dobrým úmyslem. Báli jsme se, co ti chce udělat, protože vypadal tak rozzuřeně.."
,,On byl rozzuřený," zamumlal Harry a sklopil oči k svému šálku.
,,Ale proč?"
,,Kvůli němu," kývl kudrnáč hlavou k Niallovi.
,,Co? Vždyť já nic neudělal!" bránil se zmateně Niall.
,,Udělal. Líbal jsi mě, a mimochodem, slintáš, kámo," zašklebil se Harry a rychle uhnul, aby ho netrefila Niallova dlaň. Starší dáma, která procházela kolem jejich stolu, vrhla na Nialla ošklivý pohled.
,,Mladý muži, gentlemani nikdy neuhodí dívku. Ani z legrace."
,,Ale ona není.." začal rozčileně Niall a zavyl bolestí, když ho Perrie kopla pod stolem do lýtka, zatímco Harry se kousal do rtu, aby se hlasitě nerozesmál.
,,To je v pořádku, můj přítel je trošku rozverný," mrkl nevinně na mračící se ženu a ta, při pohledu na Harryho roztomilou tvářičku roztála.
,,Myslím, že máte na víc, takové krásné děvče," řekla a kráčela ke dveřím.
,,Taky si myslím!" zavolal za ní Harry a uhnul další Niallově ráně.
Perrie počkala několik vteřin, dokud neutišila svůj smích. ,,Dobře, srandičky pryč a vy dva do sebe přestaňte vrtat. Jste přeci milenci."
,,Vůbec nevím, proč s tou holkou chodím," zabručel Niall.
,,Takže Harry, shrneme si fakta a ty nám přestaneš lhát. Profesor Tomlinson po tobě touží a navíc je šíleně žárlivý. Ty toužíš po něm. Jenže problém je ten, že si profesor Tomlinson myslí, že jsi dívka a my nevíme, jak by zareagoval, kdyby se dozvěděl pravdu."
,,To je jediný problém? A co třeba to, že je náš vztah nelegální?" nadhodil Harry.
Niall ho poplácal po zádech. ,,Zákony jsou od toho, aby se porušovaly."
,,Hele, já jsem slušná dívka a.."
,,A doklady které nosíš v peněžence, jsou určitě vytvořeny naprosto legálně, viď Harriet?" uchechtl se Niall a Harry raději zmlkl.
Perrie zamyšleně zamíchala svou kávu. ,,Harryho pravda představuje několik rizik. Profesor Tomlinson by mohl vše oznámit vedení a Harryho by mohli vyhodit ze školy, což nesmíme dopustit. A také, pokud je profesor heterosexuál, by nemusel unést myšlenku, že je Harry..chlapec."
,,Po škole kolují drby, že je Tomlinson teplej," nadhodil Niall.
,,Vážně? Odkud to víš?" otočil se k němu Harry s rozzářenýma očima.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...