Harry opatrně našlapoval setmělou uličkou, kam ani světlo pouličních lamp nedosvitlo. Kdyby ho Tom nedržel pevně za ruku, pravděpodobně už by se válel na zemi, přinejlepším jen s odřenými koleny.
,,Opatrně maličká," zašeptal s úšklebkem Tom, když sledoval Harrietinu komíhající postavu. Ta holka celkem nalitá, dost na to, aby nevěděla o světě, zatímco jí on bude sundávat džíny a vezme si to, po čem touží. Bude to brnkačka.
Harry se bláznivě rozesmál, jelikož mu přišlo hrozně vtipné, jak ho Tom oslovuje v holčičím rodě. Ten chudáček si myslí, že je holka, ale on mu ještě ukáže, jak velký chlap je.
Najednou dostal skvělý nápad. Ukáže mu svůj penis!
Svůdně se obmotal kolem jeho těla a zaculil se, když ho Tomovi dlaně ihned chňaply za zadek a hrubě ho zmáčkly.
,,Tome chceš něco vidět?" řekl a zamrkal dlouhými řasy.
,,No jasně Hannah," odpověděl dychtivě Tom a vjel prsty pod hrubou látku džínů, kde prozkoumával hebkou kůži své oběti. Tohle bude lehčí, než čekal.
Harry se zamračil, když zaslechl to ošklivé jméno a odtáhl se od Toma, který nespokojeně zamručel.
,,Nejsem Hannah!" zavrčel pisklavým hlasem.
Tom zvedl na obranu ruce. ,,Tak pardon."
,,Ne," řekl uraženě Harry a šel pryč. Když si ten kluk nepamatuje ani jeho jméno, není hoden jeho pozornosti.
Ta ulička mu najednou naháněla hrůzu. Byla tu naprostá tma, špína a páchlo to tu jako na festivalových záchodcích. Zachichotal se, když si vzpomněl, jak se Gemma minulý rok pojízdných toalet štítila tak moc, že šla vykonat potřebu do tmavého kouta kousek od stage a najednou na ni osvětlovači namířili bodový reflektor.
Ulevilo se mu, když na konci ulice zahlédl světlo a uvědomil si kde je. Byl kousek od kampusu, takže na kolej za Perrie určitě trefí. Ach bože, začínalo mu být špatně..
Najednou hlasitě zaječel, když se ze tmy vynořila postava a přimáčkla ho hrubě na kamennou zídku. Byl to zhrzený Tom, který nehodlal dopustit, aby odešel domů nadržený a neukojený.
,,Co to děláš, okamžitě mě pusť!" vyjekl Harry a snažil se chlapce odtlačit pryč, ovšem proti někomu, kdo si kompenzoval mindráky třikrát týdně v posilovně, neměl šanci.
,,Ani náhodou kočičko," zavrčel vztekle blonďák a začal rozepínat chlapci kalhoty a snažil se ho hrubě líbat.
,,Fuj, slintáš jako náš Basty!" vypískl Harry a ztuhl, když si uvědomil, do čeho se to navezl.
Všichni si myslí, že je dívka. On je kluk. A ten kluk se ho chystá svléknout.
Proboha, opravdu mu chtěl ještě před pár minutami ukazovat svoje přirození?
,,Pusť mě, já nechci!" začal zoufale křičet a uhýbal z dosahu jeho dotěrných rukou. Připadal mu jako chobotnice, kamkoliv se hnul, tam měl na sobě jeho odporné chapadla.
,,Mohl jsem tě ošukat u mě na bytě, ale sama sis vybrala špinavý chodník..aspoň se to k tobě hodí, ty špinavá couro, vyhecovat a pak odkopnout, to by vám šlo," vyštěkl Tom a začal vyhrnovat Harrymu, který se strachy ze znásilnění a odhalení rozplakal, tričko.
Najednou je oba ozářilo prudké světlo něčího mobilního telefonu.
,,Okamžitě tu dívku pusťte!" ozval se kousek od nich mužský hlas, doprovázený psím štěkotem.
ČTEŠ
Teacher's pet
Fanfiction,,Harriet Stylesová, uvidíme se po škole v mém kabinetu." ,,Ale profesore Tomlinsone.." Harry se bude navždy proklínat za to, že svěřil svou budoucnost do rukou své sestře. Teď se jeho sen o studiu na prestižní Royal academy of art rozplynul. Ale kd...