Část 18.

1.7K 187 26
                                    

"Děkuju!" Spojil jsem jemně naše rty a pohladil ho po bříšku. Pak jsem si sedl k jídlu a ještě se na něj vděčně usmál.

Po celém těle mi naskočila husí kůže. Chvíli jsem tam jen stál, ale pak jsem zatřásl hkavou a také si sedl.

Pustil jsem se spokojeně do jídla a když jsem dojedl, počkal jsem na Nyoka a pak všechno umyl. "Chceš něco dělat?" Usmál jsem se.

"Nemám nic konkrézniho, ale mužem se jít podívat co dávají v televizy." usmál jsem se a šel do obýváku.

"Tak jo." Uculil jsem se a šel za ním. Posadil jsem se na gauč a když si sedl i Nyoko, Přitulil jsem se k němu.

"Co chceš pustit?" zapl jsem televizy a prepínal to na různé kanály.

"Třeba tohle." Broukl jsem když tam bylo něco o dvou lidech. Teď mě tyhle věci začali zajímat.

Uchechtl jsem se, když jsem si všiml, že je to znovu romantika. Ale nechal jsem to být a díval se s ním.

Ty lidi se tam zase líbali a taky se jeden druhého různě dotýkal. Pak se dostali do postele a různě se kousali a olizovali. Uuh. Pak to přešlo i na páření. Bylo vidět skoro všechno!

Docela jsem zrudl, kolena si přitáhl k bradě a objal je rukama.

Zažraně jsem to sledoval až do konce kdy jeden z nich umřel na nějakou nemoc. Smutně jsem zakňučel a přitulil se k Nyokovi.

Položil jsem si hlavu na jeho rameno a zavrněl.

Přivřel jsem oči a podíval se na něj. "Neumírej mi. Nikdy." Broukl jsem a pevně ho objímal.

"Neboj." pohladil jsem ho po zádech a políbil ho na krk.

"Jsem tvůj a ty můj." Broukl jsem a tulil se. Už si neumím představit že bych měl žít sám.

Usmál jsem se pro sebe a víc se k němu přitiskl.

Nakonec jsem u něj pomalu usnul. Uspal mě tlukot jeho úžasného srdce.

Vzal jsem si telefon z kapsy, nastavil budík a položil ho na stůl. Pak jsem si jen se Sarrem lehl, abych byl pod ním a také usl.

Hodně pozdě v noci mě probudil divný zvuk a tak jsem otevřel oči. Nyoko spal podemnou a v televizi po sobě lidé stříleli. Nechápal jsem to a tak televizi vypnul. Pak jsem se zadíval na spícího Nyoka a vzpomněl si na to páření.. sehnul jsem se a začal mu kousat a olizovat krk.

Ze spaní jsem potichu vzdychnul, ale neprobouzel jsem se.

Podle toho zvuku byl spokojený. Tak jsem ho začal hladit po bříšku a lehce kousat i do ouška.

To už jsem se vzbudil a znovu zavzdychal. "S-Sarre." opřel jsem se lokty o gauč a podíval se na něj.

"Ano Nyoko?" Usmál jsem se a olízl mu krk.

"Ah...C-co to děláš?" zašeptal jsem a zajel mu rukou do vlasů.

"Co myslíš?" Kousnul jsem a víc ho Hladil po bříšku a bocích.

Neudržel jsem se spadl zpět na záda a tiše zasténal.

Začal jsem mu rukama zajíždět pod tričko a líbat ho. Zatím zněl opravdu spokojeně.

Polibky jsem opětoval. Dal jsem si ruce kolem jeho krku a pokrčil v kolenou nohy.

Trochu jsem teď zavzpomínal na televizi a rukou mu sjel mezi nohy. Tam jsem ho začal hladit.

Do polibku jsem zasténal a pomalu mi začalo nabíhat vzrušení. Rukama jsem mu sjel na záda.

Vzrušovalo ho to. Lehce jsem přitlačil, vyhrnul mu triko a začal mu olizovat a líbat hruď.

"Ah!" zavzdychal jsem a trochu Sarra po zádech poškrábal.

Lehce jsem syknul ale nevšímal si toho. Škrábance se mi téměř okamžitě hojili. Kousl jsem Nyoka do bradavky a rukou zajel pod kalhoty.

Připadal jsem si jak děvka, když jsem takhle sténal. Jednou rukou jsem si zakryl pusu a tou druhou jsem se pevně chytil gauče.

Zvedl jsem k němu pohled a sundal mu ruku z pusy. "Co je Nyoko? Proč si zakrýváš pusu?"

"N-ne j-já nechci tolik sténat j-jak nějaká děvka." řekl jsem a uhl pohledem.

"Dě-vka?" Zopakovakl jsem, naklonil hlavu, pokrčil rameny a začal ho líbat. Do toho jsem mu stáhl kalhoty.

Také jsem ho začal líbat a jednou rukou jsem ho hladil po břichu.

Pomalu jsem se odtáhl od jeho rtů a polibky se přesunul až na jeho bříško.

Kousl jsem se do rtu utišit tak sténání. Na břichu a podbřišku jsem byl hodně citliví.

Všiml jsem si jak na to reaguje a tak jsem se mu na bříško přisál a v duchu se uculil.

To už jsem neudržel a zasténal. Všude po těle mi naskočila husí kůže.

"líbí se ti to, Nyoko?" Usmál jsem se a olízl mu bříško.

Zavzdychal jsem a podíval se na něj. "J-jo, ale teď jsi nařadě ty..." sedl jsem si a s trochou úsilí ho povalil pod sebe. Spojil jsem naše rty a rukama jsem ho hladil po hrudi a břichu.

Trochu mě překvapil ale usmál jsem se a do polibku se zapojil. Tohle se mi líbilo.

Jazykem jsem pokračoval ke krku, kde jsem ho začal jemně kousat.

Zavrněl jsem a zaklonil hlavu. "Mm.. to je příjemný.."

Jen jsem se na něj na chvíli podíval a pak se přesunu až k jeho hrudi, kde jsem jazykem přejel po jedné bradavce.

"ummm... Nyoko.." dal jsem mu ruce na ramena a užíval si ty nové pocity.

Přisál jsem se k jeho levé bradavce a druhou jsem třel mezi prsty.

Zavzdychal jsem a vypnul hruď proti němu. Vzrušovalo mě to.. a taky to šlo poznat.



++++++++++++++++++++++

- Sice je kapitola o trošku kratší ale já neodolal :3
Musel jsem to utnout XD

Takže další zase v neděli :P

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat