Část 63.

984 91 11
                                    

- Dnašní kapitolka bude možná pro některé divná ale... no, uvidíte sami :D
užijte si to :3

+++++++++++++++++++


Sedl jsem si hned za něj, dal mu Mikiho na klín a objal ho kolem bříška. "Nyooo~"

Otřásl jsem se, když mi jeho hlas zněl blízko u ucha. "Anooo?" Opřel jsem se o něj zády a pohladil ho po ruce.

"nenafukuj tváře. Kousnu tě." Broukl jsem mu do ouška a dýchl na něj.

Naskočila mi husina. "Ale já chci." Zamumlal jsem a znovu nafoukl tváře.

Uculil jsem se a Kousl ho do krku. Zároveň jsem ho k sobě víc přitiskl.

Vyjekl jsem, ale hned poté jsem se k němu zády natiskl.

Kousl jsem ho jemně ještě jednou a Pohladil ho po bocích. Je tak sladký~

Zavrněl jsem a víc nastavil krk. Cítil jsem, jak mi rty přejížděl po krku.

Užíval jsem si to a dál ho Kousal a líbal na krku. "Miluju tě Nyo.." Šeptl jsem mu.

"Já tebe víc." Špitl jsem a lehce vzdychl, když mě kousl do citlivého místečka na krku.

Oh? Co to? Uculil jsem se a začal ho kousat do toho místa které jsem objevil.

"S-Sarre." Zašeptal jsem a potichu vzdychal.

"copak??" Zavrněl jsem mu do ouška.

"Měli bysme se jít umýt." Uchechtl jsem se.

Trošku nespokojeně jsem zamručel ale nic nenamítal. "No tak jo." Políbil jsem ho.

Mikiho jsem položil na postel a vytáhl Sarra na nohy. Také jsem ho políbil.

Usmál jsem se a držel ho tát trochu omámeně za ruku. Byl úžasný.

Usmál jsem se a šel s ním do koupelny. Miki jen na posteli seděl a koukál na nás. Rychle jsem došel do koupelny a zavřel dveře.

Trochu jsem se podivil tomu že nás Nyo tak rychle táhl ale nevadilo mi to. Když zavřel dveře, uculil jsem se a jako předtím, kousnul jsem ho do krku.

Hned mi vyskočila husí kůže. Svlékl jsem se a šel se Sarrem do sprchy, kde jsem zapnul vodu. Uculil jsem se a pohladil ho po hrudi.

Přivřel jsem spokojeně oči a přitiskl ho opatrně na zeď svým tělem. Byl úžasný. Třásli jsem se sehnul a začal ho jemně líbat.

Spokojeně jsem zamručel a položil dlaně na jeho tváře.

Zamručel jsem a pak se natáhl pro mýdlo. Začal jsem Nyoka mýt a užíval si ten pohled na něj.

Skousl jsem si ret, když mě umýval sprchovým gelem a přitom mě dlaněmi hladil po celém těle.

Vepředu byl umytý tak jsem ho k sobě otočil zády a myl ho dál. Nemohl jsem si odpustit promnout jeho zadek v rukou.

Vzdychl jsem a přivřel oči. Trošku to sice bolelo kvůli předešlé činosti, ale nedával jsem to znát.

Pak jsem mu začal mýt nohy a pak ho nechal se opláchnout.

Opláchl jsem se a pro změnu jsem začal já mít Sarra.

Začal jsem vrnět a poslušně jsem se nechal.

Také jsem ho otočil a dál umýval. Lehce jsem se červenal a vychutnával si pohled na jeho tělo.

Natiskl jsem se tělem na zeď a vrněl když mi myl záda. "Je to tak příjemný.." broukl jsem.

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat