- Ha! Nezapomněl jsem!! XD
Šel jsem jen na nedaleké sedátko a pozoroval tu budovu. Poslušně jsem na něj čekal.Nenáviděl jsem ty pohledy druhých. Jak kdyby mnou opovrhovali. Hodina začala a já nedával absolutní pozor...Jen jsem o všem přemýšlel a přitom se díval z okna.
Poletovaly kolem ptáci a pobíhali lidi. Bylo divný jak se na mě koukali. Vždyť jsem oblečený..
Když už mě nudil pohled z okna, tak jsem si začal kreslit do sešitu. Po chvilce mi v tom ale zabránila ruka učitelky na mé lavici. "Pane Iwaii tohle je hodina matematiky a né výtvarné výchovy. Takže laskavě dávejte pozor!" křikla po mně učitelka a vrátila se zpět k tabuli.
Nějaké dítě se mě dokonce bálo... Proč?
Další hodiny byli nudné, takže jsem vůbec nedával pozor. Konečně byl konec a já už byl před budovou školy.
Nyoko konečně vyšel ven. Usmál jsem se a rozeběhl za ním.
Uviděl jsem Sarra, jak za mnou běží.Trochu jsem se pousmál a čekal, až ke mě doběhne.
Doběhl jsem k němu a objal ho kolem pasu. "Ahoj."
"Ahoj" řeknu a vymaním se z jeho sevření. "Jdem?" zeptám se a podívám se na něj.
Zas se mi vykroutil. Nechápal jsem proč.. tak jsem tedy jen kývl a šel s ním. Nelíbí se mu to? Dělám to špatně?
Atmosféra byla docela napjatá, když jsme přišli domu. Vyzul jsem se a otočil se na něj. Dal jsem mu rychlí polibek při kterém mi hořeli tváře a já rychle odběhl do pokoje.
Překvapeně jsem zamrkal ale potěšilo mě to. Tak jsem šel už s úsměvem za ním.
Vzal jsem si oblečení a začal se převlékat. Pak jsem si lehl na postel a díval se jen blbě do stropu.
Nenápadné jsem tam přišel a pak skočil k němu a objal ho. "Nyoko, jak jsi se měl?"
Uchechtl jsem se. "Jo. Ušlo to" políbil jsem ho. Pohladil jsem ho po tváři a podepřel se lokty o postel.
"jo? Přišel jsi mi zvláštní." Zakňučel jsem a podíval se mu do očí.
"Já...promiň. Jen jsem nechtěl před tolika lidmi..." zašeptal jsem provinile sklopil hlavu.
Usmál jsem se a olízl mu tvář. "To nic. Ale mohl jsi mi to říct dřív." Tulil jsem se.
"Promiň" cítil jsem se provinile. Lehl jsem si na záda a pozoroval ho.
"Nyoko." Zavrněl jsem a díval se mu přímo do očí.
Usmál jsem se. Zajel jsem mu jednou rukou do vlasů a trochu zatahal.
Ihned jsem zavřel oči a se zavrněním tiše vzdychl.
Políbil jsem ho na nos a čelo si opřel o to jeho.
Usmál jsem se a pevně ho objal kolem pasu. A začal tiše opakovat jeho jméno.
Zavřel jsem oči a tiše zavrněl.
Najednou se domem rozlehla rána a já leknutím prudce vstal. Pak jsem koukl na Nyoka jestli neví co to bylo.
Strašně jsem se lekl. Vůbecjsem nevěděl co se stalo, tak jsem vstal a šel se podívat z pokoje.
Šlo vidět že ani on neví.. tak jsem šel raději za ním. Kdyby náhodou..
Viděl jsem, že Sarr jde za mnou. Šli jsme do obýváku...
Začal jsem čichat ve vzduchu. Nejdřív jsem si myslel že nic ale pak jsem ucítil divný pach který se pomalu stupňoval...
Podíval jsem se na Sarra. "Co se děje?" zeptal jsem se ho a díval se všude okolo.
"Nevím.. jde to.. odsud." Pomalu jsem si musel zakrýt nos. Mám pocit že tohle Nyoko nemůže cítit.. ale já to cítil silně. Došel jsem do kuchyně kde bylo rozbité okno s na zemi ležela divná láhev. Přičichl jsem k ní a hned se odsunul dál. Začal jsem silně kýchat.
Přiběhl jsem za Sarrem. Vůbec jsem to nechápal...
Najednou se mi všechno před očima rozmazalo a já zpanikařil. Proměnil jsem se a začal couvat. Téměř hned jsem narazil do zdi. Dál jsem kýchal ale teď to začalo v nose i bolet a štípat. Přestal jsem pomalu cítit a z nosu se mi spustila teplá krev.
Vzal jsem tu láhev a hodil jí rozbitým oknem ven. Vzal jsem kapesník a rychle přišel k Sarrovi trochu zmírnit krvácení.
Uviděl jsem před sebou rozmazanou postavu... Naštěstí mi bylo jasný že to je Nyoko. Zakňučel jsem a nechal se chytit. Teď jsem byl vyděšený a jeho přítomnost mě aspoň trochu uklidnila.
Přiložil jsem mu kapesník k nose a pevně ho přitom objal.
Když jsem rozdýchal šok, začal jsem se zas proměňovat zpět. Hned jsem Nyoka pevně objal a zavřel unavené oči. Bylo mi strašně.. nevím proč. Prostě jsem začal být smutný a do ničeho se mi nechtělo.
Také jsem ho ještě víc objal a šel společné s ním do obyváku. Položil jsem ho na gauč a sedl si k jeho nohám. Začal jsem mu pomalu hladit koleno.
Chtěl jsem mu říct že Děkuju ale místo toho že mě vyšlo jen zakňučení. To mě... ranilo. Z očí mi začala téct ta slaná voda a já se po hmatu přisunul a Přitulil k němu. Co se stalo..?
Podíval jsem se na Sarra, kterému tekly slzy. Dal jsem mu pusu do vlasů a pevně se k němu přitiskl.
Pevně jsem se ho držel a kňučel. Proč nemůžu normálně mluvit...? A proč nic necítím a vidím jen rozmazaně? Co to bylo za lahev že to působilo... Naštěstí jen na mě.
Držel jsem se u něj a zavřel oči. Doufám, že bude v pořádku...
Zavrtal jsem si k němu tvář. Ani Nevím pořádně kam.. a začal pomalu oddechovat. Pomalu jsem začal usínat.
Zavrtal se mi do hrudi a za chvíli usnul. Položil jsem se s ním na gauč a zadíval se do stropu. Nemohl jsem usnout.
Viděl jsem ve spánku divné věci... Ze všeho co bylo kolem mě se stali ostré pařáty a tlamy plné zubů. Sápali se po mě a snažili se mě někam stáhnout... Bylo to příšerný..
Začal se trochu vrtět. Silněji jsem ho objal a dal mu pusu na čelo. Ještě jsem ho hladil dokola po tváři.
Nevím pořádně co ale.. něco mě uklidnilo a já vděčně zavrněl. Víc jsem se natiskl na teplo které mě hřálo a spal dál.
Za chvíli zas poklidně oddychoval. Usmál jsem se a dál ho hladil po tváři.
Spal jsem klidně dost dlouho než jsem sebou trhnul a vzbudil se. Měl jsem špatný pocit...
Pousmál jsem se a podíval se na něj. "Ještě klidně spi." políbil jsem ho.
Zakňučel jsem. Něco se mi nelíbilo. Měl jsem pocit že něco slyším.. vlezl jsem si na Nyoka a zalehl ho. Nebyl jsem si ničím jistý ale chtěl jsem ho chránit. Pak venku něco zasvištělo a okny sem pronikla rudá záře. Venku byl divný červený dým a v něm jsem zahlédl silutety postav. Začal jsem vrčet.
Byl jsem hodně nervózní a přes Sarra jsem nic neviděl. "S-Sarre?" zeptal jsem se nejistě a kmital očima po něm a místnosti.
+++++++++++++
- hihi :3 to jsem zvědavý co si myslíte. A další opět v neděli :P
ČTEŠ
Jiný... [ Yaoi]
WerewolfTakže... VAROVÁNÍ PRO HOMOFÓBY!!!! SEX MEZI MUŽI!! YAOI!!! GAY!!!! A MEZI MUŽI SEX!!! X'D _____________________________________ Nejdřív jsem přemýšlel nad Yaoi s upíry.. ale to je snad všude :D Skoro každé čtvrté Yaoi má upíry!! Takže jsem se rozho...