Část 35.

920 98 3
                                    

"mmhhh.." zavřel jsem oči a užíval si to. Jak jsem mohl zapomenout..? Vždyť on je to jediné co mám. "M-Moc tě miluju.. Děkuju za všechno."

Odtáhl jsem se o kousek. "Já tebe taky." lehl jsem si vedle něj a jednou rukou ho objal.

Usmál jsem se, utřel si poslední slzy s Přitulil se k němu. "Já.. už nikdy nezapomenu. Slibuju."

"Lásko ty za to nemůžeš." šeptl jsem. Nemám mu to za zlé. Může za to tahle organizace...

"ale i tak.." schoval jsem si tvář k jeho krku a pomalu oddechoval. Za chvíli jsem ale zase usnul.

Obejmul jsem ho a dal malou pusu na nos. "Vyspi se lásko." řekl jsem co nejpotišeji.

Spal jsem docela dlouho ale když jsem se vzbudil, Nyoko stále spal vedle mě. Kenji něco dělal u stolu a vypadalo to jako by si měl vytrhat vlasy z hlavy.

Klidně jsem spal. Byl to hodně hluboký spánek, že i kdyby se v místnosti střílelo, já bych dál spal.

Pořádně jsem zabalil Nyoka do dek a pomalu vstal. "Kenji, asi se tady nemůžu umýt, že?" Zeptal jsem se. On se na mě podíval. "Jo můžeš ale je to jiný. Za rohem, tamhle, je umyvadlo. Napusť si z něj teplou vodu do kýble který je hned vedle a umyj se jedním z těch hadrů co tam vysí na šňůře." Poradil mi a já vděčně poděkoval a šel se umýt od zaschlé krve.

Zamžoural jsem, když jsem otevíral oči. Nevím proč, ale byl jsem strašně unavený. Ani jsem nezaregistroval, že Sarr není v posteli a stále jsem jen ležel.

Pomalu jsem se celý umyl. Bylo příjemné být zas čistý. Krvavou vodu jsem vylil do umyvadla a došel zpět. Nyoko už nespal a lak jsem si vlezl k němu. "Dobré ráno." Šeptl jsem abych ho když tak nepolekal.

Podíval jsem se na něj. "Dobré..." najednou jsem na to nebyl zvyklí. Vzpoměl jsem si, jak mě vetšinou budil ten muž... skopnutí z postele nebo silnou fackou. Jsem rád, že na tváři mi modřiny mizely celkem rychle.

Vypadal hodně vyčerpaně i když se zrovna vzbudil. Položil jsem mu ucho a bříško a zamračil se. "Nyo, musíš něco sníst. Proč jsi mi lhal?" Vzal jsem tu plechovkui lžíci a zas si k němu přisedl.

"J-já..." nevěděl jsem co říct. Sedl jsem si, opřel se o zeď a sklopil hlavu.

"Nyo... Musíš ze začátku aspoň trochu." Pohladil jsem ho po tváři a jemně ho políbil. "Zkusíš to?"

"Dobře." Vzal jsem si od něj plechovku a otevřel ji. Moc se mi do to nechtělo. Nejistě jsem se podíval na Sarra a s trochou fazolí na lžíci jsem dal do pusy.

Dal jsem mu pusu na tvář. "Zkus ještě dvě lžíce. Pak si dáš zas později. Musíš si srovnat žaludek." Pohladil jsem ho po bříšku.

Bylo mi blbě. Vážně jsem se musel snažit přimět se k dalším dvěma lžícím. Když jsem dojedl, rychle jsem to dal co nejdál od sebe.

Dal jsem tu plechovku na stolek a zavřel ten poklop na ní. Pak jsem Nyoka objal a Hladil ve vlasech. "Budu tě pořád chránit.."

"Děkuju." zavřel jsem oči a hlavu si položil na jeho rameno.

Položil jsem se s ním aby v klidu odpočíval. Hladil jsem ho po zádech.

Přitulil jsem se k němu. Hodně mě uklidňoval za což jsem byl rád.

Zavrněl jsem a přehodil přes nás deku. "Kluci, jdu sabotovat další pitvu. Prosím, zůstaňte tady aby se nic nestalo." Houkl na nás, vzal si masku a odešel.

"C-co ti vlastně dělali?" podíval jsem se na něj se starostí v očích.

Podíval jsem se na něj a pak do strany. "Já... Nepamatuju si všechno... Pořád jsem omdlel.. ale strašně moc to bolelo.. pořád to bolí.." dal jsem si ruku na Ještě nezahojené břicho. Nebyl jsem si jistý jestli mu to mám říct...

Pohladil jsem ho po tváři. "Omlouvám se, že jsem tě nemohl ochránit." koukl jsem na jeho břicho.

"nemůžeš za to, měl jsem se víc snažit a dávat si pozor.." přitiskl jsem ho na sebe.

"Můžu. Kdybych se proti těm mužům co mě od tebe oddělili bránil, tak bych s tebou zůstal." přitiskl jsem se k němu.

"Nyo... Byl jsi vyčerpaný.." zavřel jsem oči.

"Hmmm" zamrmlal jsem a hladil ho po zádech.

Začal jsem ho drbat ve vlasech a dal mu pusu na ouško. "Klidně ještě spi lásko."

"Nechci spát." broukl jsem a zavrněl, když mě drbal ve vlasech.

"dobře. A co budeme dělat?" Broukl jsem a Drbal ho dál.

"Nevím." šeptl jsem a políbil ho na krk.

Zvedl jsem mu hlavu a políbil ho. Jemně. "To nevadí."

Zajel jsem mu rukou na záda a škrábal ho po nich.

Zavrněl jsem když mě začal drbat. Bylo příjemné být v klidu a užívat si jeden druhého.

Políbil jsem ho a trochu pootevřel ústa.

Využil jsem toho a vjel mu do úst jazykem. Tak moc ho miluju...

Odtáhl jsem se a zrychleně oddechoval. Usmál jsem se, když jsem mu pohlédl do očí.

"v pořádku?" Zeptal jsem se když se mi tak odtáhl. Pak jsem ho ale aspoň objal.

Lehce jsem ho také objal. Nechci, aby to zašlo někam dále. Přeci jenom jsem se z toho ještě moc nedostal a nechci, aby viděl modřiny, které mám na těle.

Držel jsem si ho a pak se zamyslel. "Nyoko, nechceš se umýt? Je tu i teplá voda, ale musíš si ji napustit z umyvadla do kýble." Broukl jsem.

"Jo. Děkuju." rychle jsem ho políbil a šel do místnosti, kterou mi ukázal. Napustil jsem kýbl a začal se svlékat. Bylo mi špatně z pohledu na mé tělo plné modřin a zaschlé krve...

"Počkám." Broukl jsem za ním a rozvalil se na posteli. Pak jsem se zamyslel nad tím, co nám řekl Kenji. Já... Povedu vlkodlaky..? Hodně jsem se toho bál..

Umyl jsem se a usušil. Už oblečený jsem přišel zpět za Sarrem, ke kterému jsem si sedl.

Posadil jsem se, objal ho kolem pasu a schoval si tvář k jeho krku. Najednou jsem měl strach že to nezvládnu...

Položil jsem si bradu na jeho hlavu a zajel mu rukou do vlasů.

"Nyo.... Moc tě miluju.. a pořád budu.." Šeptl jsem a trošku víc ho stiskl, ale stále opatrně.

Zavřel jsem oči. "Já tě taky miluju..." Zamumlal jsem.

++++++++++++

- Moc se omlouvám že včera díl nebyl... Nešel mi skoro vůbec internet. Ale  aspoň jsem si kvůli vám přivstal a tak je to tady :)

snad se vám díl líbíl a další v sobotu pokud to vyjde XD

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat