- Ano, ano, omlouvám se xD já vím.
Už je to tady :'D+++++++++++++++++++
Jazykem jsem zkoumal jeho ústa a začal ho jemně Hladit po bocích a bříšku.
Lehce mi naskočila husina. Začal jsem Sarrovi rozepínat oblek, až byl přede mnou nahý.
Zadíval jsem se mu do očí a usmál se když jsem si všiml jak se na mě dívá. Neuniklo mi ani jak pohledem zastavoval na svalech které jsem zrovna zatnul. Tedy hlavně na rukou. Tak jsem naschvál zatnul všechny svaly které jsem zvládl.
Kousl jsem se do rtu a dychtivě se na něj díval. Přitiskl jsem se k němu a divoce ho začal líbat.
Polibky jsem mu oplácel a jednou rukou mu sjel na zadek který jsem začal hladit a mačkat.
Vzdychl jsem mu do ouška a rozepl si kalhoty, které jsem si také sundal.
Zavrněl jsem a začal ho líbat na krku a hrudi. Byl nádherný.
"S-arre" vzdychl jsem a svlékl si zbytek oblečení. Dostal jsem nás až do sprchy. Zavřel jsem za námi a pustil vodu.
Trochu jsem se lekl když na mě začala padat teplá voda. Zas jsem si odvikl na ten pocit.
"V pořádku?" zeptal jsem se a políbil ho.
"jo.. jen si zas musím zvyknout že ta voda padá." Usmál jsem se a chvíli sledoval kolik špíny se z nás smývá.
Usmál jsem se a znovu ho políbil. Rukama jsem putoval po jeho těle. Jednou jsem chytil jeho úd a začal s ní pohybovat.
Zavzdychal jsem mu do rtů a taky chytil jeho úd. Jemně jsem ho dráždil.
Vzdychl jsem a pomalu si klekl před něj. Vzal jsem jeho erekci a olízl jí po celé délce.
"mmhh..." Přivřel jsem oči a dal mu ruce na hlavu.
Pomalu jsem si vsunul do úst jeho vrchol, který jsem různě jazykem olizoval a sál.
"aahh... N-yoko.." zavzdychal jsem a jen jemně mu zasunul svůj úd ještě trochu do pusy.
Začal jsem hlavou pohybovat a díval se mu přímo do očí.
Taky jsem se mu díval do očí a usmál se. Tiše jsem vzdychal a Hladil ho ve vlasech. "M-Miluju.. tě.."
Zrychlil jsem a když mě začal hladit ve vlasech spokojeně jsem zamručel.
Začal jsem se jemně pohybovat proti němu a slastí zavřel oči. To je úžasný pocit.
Zrychlil jsem a po chvíli jsem ucítil jeho nadílku v puse. Pomalu jsem to spolikal a přesunul se na jeho bříško, které jsem začal líbat.
Hlasitě jsem zavzdychal když jsem dosáhl vrcholu. Ještě párkrát jsem Nyoka vděčně pohladil po hlavě a pak si klekl k němu. Dlouze jsem ho políbil a pak se sehnul k jeho klínu. Olízl jsem vrchol jeho Údu a tak jako on, i já si ho vsunul do pusy.
Vzdychl jsem a zaklonil hlavu. Vjel jsem mu rukou lehce do vlasů.
Zavrněl jsem a začal pohybovat hlavou tak, aby se mu to co nejvíc líbilo. Aby se mu to líbilo tak moc jako předtím mě.
Vzdychal jsem a zavřel oči. Prohrábl jsem mu vlasy a trošku se i prohl v zádech. Byl úžasný.
Začal jsem i kmitat jazykem abych ho co nejvíc podráždil.
"J-á už...ahhh" nedořekl jsem to a vyvrcholil Sarrovi do úst.
Zavřel jsem oči a vše pomalu polkl. Ještě jsem jeho úd párkrát jemně olízl a pak Nyoka objal a Kousl do krku. Měl jsem.. trochu chuť si s ním hrát. Jen tak ho kousat kamkoliv kam mě napadne. Ale i tak jsem byl opatrný. Aby ho to nebolelo.
Lehce jsem vzdychal a užíval si jeho péče. Také jsem ho objal a někdy jsem spokojeně zavrněl.
Kousal jsem ho nejdřív jen do krku ale.. pak jsem začal být zvědavý. Začal jsem ho kousat i všude po rukou a pak i trochu na bocích a bříšku.
Trošku mě to překvapilo, ale nechal jsem ho. Když přišlo na břicho, tak jsem ho co nejvíc stáhl. Jinak jsem pořád lehce vzdychal.
Usmál jsem se na něj a začal ho kousat na podbřišku, pak jsem mu zvedl nohy a Kousal ho do stehen. Jak z vnější strany tak i z té vnitřní.
Opřel jsem se o zeď za mnou. "S-arre" vzdychal jsem jeho jméno a měl lehce pootevřené oči.
Usmál jsem se a Lehce mu stehno olízl. Pak jsem ho přetočil zády k sobě a Kousal ho do ramen i lehounce do páteře a po ní putoval dolů.
Všude, kde mě kousl mi naskočila husí kůže. Položil jsem si ruce na zeď a naplno si užíval jeho doteků.
Ještě párkrát jsem ho kousl i do boků a.. pak jsem se zakoukal na jeho zadek. Mmhh... Ten byl doslova k nakousnutí. Tak jsem si olízl rty a sehnul se abych lehce kousnul právě jednu jeho půlku.
Bylo divné, když se najednou nic nedělo. Už jsem se chtěl otočit, ale najednou jsem ucítil kousnutí do pravé půlky. Vyjekl jsem a napnul se kvůli tomu šoku.
Odtáhl jsem se a překvapeně zamrkal. "Promiň Nyo, bolelo to?" Bál jsem se že jsem to přehnal
"Ne...jen jsem to nečekal." uchechtl jsem se a znovu se uvolnil.
"A líbí se ti to?" Objal jsem ho zezadu a dal pusu na ouško.
"Ano." broukl jsem a natočil hlavu tak, abych ho mohl políbit.
Políbil jsem ho a pak se opět sehnul k jeho zadečku který jsem několikrát kousnul.
Dokola jsem vzdychal a natiskl se na zeď.
Trošku jsem mu zadek olízl, pak jsem Nyoka objal a začal se svým údem o jeho zadek lehce otírat a tichounce mu oddechovat do ouška.
Skousl jsem si ret a zavřel oči. Cítil jsem jeho doteky na každém kousku kůže a to mě ještě víc vzrušovalo.
Zatím co jsem se o něj otíral a vzrušoval se, začal jsem ho jednou rukou hladit po hrudi a bříšku.
"Ah-h Sa-rre..." vzdychal jsem a zaklonil hlavu. Byl jsem strašně moc vzrušený...
Olízl jsem mu ouško a začal hladit jeho úd. Byl tak krásný~
Začal jsem se také otírat zadkem o jeho úd.
Zavzdychal jsem a začal jeho vstup dráždit prstem.
Tiše jsem zasténal a prohl se v zádech.
Kousl jsem ho do krčku a začal do něj opatrně prst vsouvat.
Hekl jsem a ještě víc se prohl v zádech.
Usmál jsem se a dal ho Kousal zatím co jsem ho připravoval na svůj vpád.
Hlavu jsem trochu pootočil na stranu, aby měl lepší přístup k mému krku a k tomu jsem vzrušeně vzdychal.
Po nevím jaké chvilce přípravy a přidání dalších dvou prstů jsem usoudil, že můžu jít na věc. Chytil jsem Nyoka za boky a nedočkavě se o jeho zadeček údem otřel.
Stále jsem vzdychal přes celou koupelnu. Když jsem ucítil, že do mě vsunul špičku údu, silně jsem k sobě tiskl víčka a zasténal.
ČTEŠ
Jiný... [ Yaoi]
WerewolfTakže... VAROVÁNÍ PRO HOMOFÓBY!!!! SEX MEZI MUŽI!! YAOI!!! GAY!!!! A MEZI MUŽI SEX!!! X'D _____________________________________ Nejdřív jsem přemýšlel nad Yaoi s upíry.. ale to je snad všude :D Skoro každé čtvrté Yaoi má upíry!! Takže jsem se rozho...