Část 65.

789 56 7
                                    

Tak tady máte další dílek ^^

++++++++++++++++++++++++++

Zabrumlal jsem, opatrně se zvedl a uložil Mikiho do postele. Pak jsem se proměnil a oblékl do svých kalhot které jsem tady už minule nechal.

Vrátil jsem se do kuchyně a vše dovařil. Nandal jsem jídlo a položil na stůl.

Pomalu jsem došel za Nyokem a s radostí ale něžně ho objal. "Ahoj Nyo." Zavrněl jsem.

"Ahoj lásko." Políbil jsem ho a také objal.

Přitiskl jsem ho k sobě a dal mu pusu na krk. "Jak jsi se měl?"

"Šlo to." Zamumlal jsem a zavrněl. Položil jsem si hlavu na jeho rameno a zavřel oči. "Nechceš se pak někam projít?"

"to bych moc rád." Odpověděl jsem téměř ihned a Hladil ho po zádech. Zdál se mi vyčerpaný. "A nechceš si odpočinout?"

"Ne. V pořádku." Pousmál jsem se a sedl si ke stolu, kde si také sedl Sarr.

"tak dobře. Když tak se vyspíš u mě." Ujistil jsem ho a začal jíst tu dobrotu.

Jen jsem kývnul na souhlas a začal jíst. Vše jsem dojedl a také umyl. Měl bych se ještě učit... píše se teď hodně testů. I když nevím jak bych se teď s tím zrakem zvládl učit...

Pomohl jsem mu to všechno uklidit a pak jsem ho políbil. Jenže v tom mě něco zarazilo. "Nyo, není ti nic?"

Zatřásl jsem trochu hlavou a podíval se na Sarra. "Co by mi mělo být?"

Chytil jsem ho trochu nejistě za tváře a díval se mu do očí. Něco bylo... Jinak.

Zamrkal jsem. Štvalo mě, že jsem ho viděl malinko rozmazaně. Naštěstí to nebylo tolik hrozné...

Když zamrkal, asi mi to začalo docházet. "Nyo? Špatně se ti kouká?" Zeptal jsem se starostlivě.

Ucukl jsem pohledem a díval se do strany. "Možná...trochu." Špitl jsem a protřel si trochu oči.

Bylo mi to líto... Pohladil jsem ho po tváři a s kňučením ho objal. Já osobně jsem nevěděl že lidi si to umí spravit.

"To bude v pořádku lásko." Přitiskl jsem se k němu a políbil ho na krk.

"mhh... Dobře.." Šeptl jsem a olízl mu ouško. Jen jemně.

Uculil jsem se na něj a pohladil ho po zádech. "Miluju tě."

"já tebe taky Nyo." Zavrněl jsem a vzal si ho do náruče.

Obmotal jsem si ruce kolem jeho krku a pevně ho stiskl. Cítil jsem se s ním úžasně...

Posadil jsem se s ním do rohu místnosti a tulil se k němu. K jeho krku i hrudi.

Hrál jsem si s jeho vlasy a hlavu si položil na jeho rameno. Asi jsem nakonec trochu unavený...

Cítil jsem jak se uvolňuje a tak jsem ho Hladil po zádech a čekal jestli usne.

Zavřel jsem oči a odpočíval. Za nějakou dobu jsem se tak moc uvolnil, až jsem usl.

Usnul mi. Miláček. Tak jsem ho opatrně odnesl do postele a Přitulil se k němu.

Natiskl jsem se na teplo a spokojeně spal dál.

Hladil jsem ho po rameni a užíval si ten pohled na něj.

Zdálo se mi o Sarrovi, jak se jen tak mazlíme. Začal jsem ze spaní vrnět.

Začal vrnět. Uculil jsem se a začal mu pokládat jemné polibky na krk.

Vzbudil jsem se. Ani jsem se nerozkoukal a už jsem cítil Sarrovi rty na krku. Šťastně jsem zamručel a víc se přitulil.

Přesunul jsem se od jeho krku až k rtům a Hladil ho po tváři.

Okamžitě jsem se do polibku zapojil a k tomu nás převalil tak, aby Sarr ležel pode mnou.

Zamručel jsem a pak se pomalu od polibku odtáhl a usmál se na něj. "Copak to děláš?"

"Chci si hrát." Zakňučel jsem a jeho dlaně dal na svůj zadek. Byl jsem sám sebou překvapený... asi mám teď až moc energie.

Docela mě překvapil ale ne na dlouho. Uculil jsem se a začal jeho zadek mačkat a mnout v rukou. "Nyo, ty zlobíš." Zavrněl jsem.

"A co s tím hodláš udělat?" Kousl jsem se do rtu a šibalsky se ušklíbl.

"Potrestat tě." Uculil jsem se a přitiskl ho na sebe. Začal jsem ho kousat do krku a rukou mu sjel na zadek jen.. rovnou pod kalhoty.

Kousal mě přesně do citlivého místečka a já se neubránil tichým vzdychům. "Hehe...Na to si netroufneš." Provokoval jsem ho dál.

"jsem vlkodlak. Na človíčka jako jsi ty si troufnu." Uculil jsem se a povalil ho pod sebe. Ihned jsem mu sundal tričko a začal mu olizovat bříško.

Co nejvíc jsem břicho stáhl a zhluboka se nadechl. "Tak to jsem zvědavý." Uchechtl jsem se.

Koutkem oka jsem se podíval na Mikiho a pak zas Nyokovi do očí. Uculil jsem se. "Měl by jsi být potichu. Jinak vzbudíš Mikiho." Hned jak jsem to dořekl, stáhnul jsem mu kalhoty a ihned si vzal jeho ještě nevzrušený úd do pusy a začal ho jazykem dráždit.

Chtěl jsem ještě něco říct, ale místo toho jsem si rychle zakryl rukou ústa a prohl se v zádech. Hned jsem byl vzrušený.

V duchu jsem se usmál a jazykem dráždil jen vrchol jeho Údu. Abych ho potrápil.

Bože proč já ho provokoval?! Zadržoval jsem vzdychy a přitom se pod ním trochu kroutil.

Vsunul jsem si ho do pusy až po kořen a začal sát. Líbilo se mi jak se snažil držet se.

Zavřel jsem oči a druhou rukou stiskl pevně povlečení. Bylo vážně težké nevydat ani hlásku.

Obdivoval jsem to jak se držel a tak jsem začal pohybovat hlavou abych ho netrápil zas moc.

Co nejpotišeji jsem zavzdychal a zaklonil hlavu. Nechtěl jsem ale hned vyvrcholit, tak jsem si ho přitáhl do polibku a rukou ho hladil po hrudi.

"m-mhhh~" zavrněl jsem a začal ho jemně Hladit po bříšku. "Mhhh.. Nyooo~"

Uculil jsem se a dál ho hladil. Párkrát jsem se i otřel o jeho rozkrok.

Tichounce jsem mu zavzdychal do polibků a můj úd se během chvilky dožadoval určité pozornosti.

Usmál jsem se a rukou zajel až k jeho rozkroku, který jsem lehce hladil.

Zatnul jsem všechny svaly a snažil se nepovolit abych tolik nevzdychal. Celkově jsem byl citlivější na vzrušení a tak jsem měl s nějakým udržováním vzdychů velké problémy.

Začal jsem ho líbat, aby případně nahlas nevzdychal a začal dráždit jeho vrchol.

Napnul jsem se a zavzdychal mu do úst. Já se nezvládnu udržet tak jako on..

Vyměnil jsem si s ním opět místa a nahl se k jeho oušku. "Můžeme se kdyžtak přesunout někam jinam..." olízl jsem ouško po celé délce.

"u-uh.. tak... Mě budeš muset odvést.." Pousmál jsem se.

Uchechtl jsem se a vzal ho tedy za ruku. Dostali jsme se až do obyváku... Proč ne? Zkusit se musí všechno. Skousl jsem si ret a povalil ho na gauč.

Přitáhl jsem si ho nedočkavě k sobě a stáhl z něj poslední kusy oblečení. Tak moc ho potřebuju.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 08, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat