Část 26.

1.3K 131 17
                                    

- Dobře, dobře. Zdá se že jsem byl přesvědčen že se mi Teda chce vydávat tuto povídku častěji :D
Tím jste získali jeden plusový bod (jednu kapitolu týdně navíc).

Takže díly budou ode dneška vycházet v Úterý, Čtvrtek a Sobotu. :3
snad mě máte rádi xD

Spolupracoval jsem. Pootevřel jsem ústa a nechal ho začít s trošku dravějším polibkem.

Velmi rád jsem se zapojil do toho polibku ale pak jsem Nyoka začal hladit po těle.

Zásténal jsem do polibku a nechal se hladit. Bylo to příjemné.

Čím víc jsem se ho dotýkal, tím víc jsem po něm toužil... Bylo zvláštní ten pocit cítit. Touha.. začal jsem být naléhavější.

Trochu víc jsem zasténal. Podíval jsem se na něj a oddělil se od polibků kvůli nabrání vzduchu do plic.

Hned jsem se mu vrhnul na krk a Kousal ho. Jemně ale Kousal.

"Ah..S-sar-re." vzdychl jsem a zaklonil hlavu.

Natiskl jsem se na něj celým tělem a a jemně ho škrábal po bocích.

Docela to lechtalo, ale spíš jsem si všímal jeho erekce, která se mi třela o podbřišek. Jednou rukou jsem zajel mezi naše těla a vzal jeho úd do ruky.

Vzrušením jsem se napnul a roztouženě se mu podíval do očí. "N-yokooo~"

Začal jsem pohybovat rukou a tou druhou jsem si zkusil vyhrnout tričko. Moc mi to nešlo...

Zavzdychal jsem a pak mu pomohl to sundat. Hned jsem začal okusovat a sát jeho bradavky.

Prohl jsem se v zádech a zavzdychal. Zrychlil jsem tempo ruky, až se mi po nějaké době jeho sperma rozlilo na podbřišek.

Zasténal jsem slastí a prohnul se. Bylo to tak... Aah~ ale ještě není konec. Sehnul jsem se k jeho podbřišku a vše důkladně a s provokací slízal do čista.

Díval jsem se na něj a kousl se do rtu. Chtěl jsem ho také trochu provokovat, tak jsem si sundal kompletně všechno oblečení, co jsem měl na sobě.

Zajiskřilo mi v očích když byl přede mou nahý. Bylo to jako pozvánka. Přitáhl jsem si ho za nohy blíž k sobě a jednu mu přitiskl k tělu a začal mu olizovat a kousat vnitřní stranu stehna.

"Ah!.." vzdychl jsem nahlas, protože takovou reakci jsem vážně nečekal.

Usmál jsem se a na kůži se mu přisál. Krásně vzdychal.

Začal jsem potichu sténat. Druhou nohu jsem co nejvíce pokrčil a přitiskl k sobě víčka.

Nakonec jsem mu nohy roztáhl a jemně se mu přisál na úd.

"Haa!!...A-hh.." zavzdychal jsem a co nejméně se začal kroutit. Bylo to příjemné... na mé tělo až moc.

Už jsem za celou dobu co ho znám stihl zpozorovat, že se mu líbí jemné doteky. Tak jsem mu prsty přejížděl po vnitřní straně stehen a jeho úd jemně olizoval a sál.

Víc jsem se ohl v zádech a zasténal. Tohle je pro mě mučení!

Zvedl jsem hlavu a usmál se. "Nyoko, co mám dělat dál?" Broukl jsem a olízl mu úd po celé délce.

Roztřeseně jsem si sedl a políbil ho. Já sám moc nevím. Jen ty základní věci. Možná jsem divnej, ale nikdy mě sex nezajímal. "Hmm... já moc v tomhle dobrý nejsem a už vůbec o tom ani nic moc nevím." sklopil jsem hlavu.

"Nebuď smutný. Já o tom taky nic nevím. Teda... Jen se samičkou ale to ty nejsi." Uchechtl jsem se a políbil ho. Zároveň jsem ho položil a masíroval mu už tak dost tvrdý úd. "Můžu udělat to co včera?"

Vzdychl jsem a němě přikývl. Asi se budeme muset někdy podívat na... videa pro dospělé...

Usmál jsem se a začal ho Hladit po bříšku, kousat do bradavek a údem jsem se otíral o ten jeho.

Bylo té slasti najednou moc. Nevěděl jsem na co prvně reagovat. "S-sa-ah!-r-re p-rosím-ahhh.." lehce jsem kňučel a přitom vzdychal.

Zvedl jsem k němu oči a naklonil hlavu na stranu. "Dělám něco špatně Nyoko?"

"V-vem s-si ahh... m-mě pro-sím" už jsem to nemohl vydržet. Pořád mě docela bolel zadek a tak, ale v této situaci jsem ho vážně potřeboval.

"dobře." Políbil jsem ho a vzpomněl si na včerejší postup. Naslinil jsem si prsty a jeden do něj pomalu vsunul.

Pohl jsem se proti němu a více zasténal. Byl jsem strašně vzrušený.

Začal jsem v něm prstem pohybovat a po chvíli jsem přidal další. Nyoko je tak úžasný člověk~

Najednou jsem skoro zakřičel slastí, když se mi otřel prsty o prostatu.

Trochu jsem se lekl ale pak jsem podle jeho tváře poznal, že se mu to líbí. Tak jsem zkusil znovu přejet přes to poslední místo.

Škubal jsem trochu tělem a co nejvíce zaklonil hlavu. Ruce jsem si dal na horní část těla a začal se sám hladit. Jestli to bude dělat ještě dlouho, tak se za chvíli udělám.

Pokračoval bych ale můj úd už vzrušením cukal a tak jsem z Nyoka vytáhl prsty a pomalu je nahradil právě svým údem.

Rozdýchával jsem jeho velikost. Konečně jsem měl znovu ten pocit plnosti. Pomalu jsem proti němu přirazil, že už může začít on.

Vzdychl jsem a pomalu začal přirážet. Bylo to úžasný~ dokonalý!!

Čím dál víc jsem sténal. Myslím, že si aspoň týden normálně nesednu.

Začal jsem zrychlovat když jsem necítil žádný odpor z jeho strany. Vzdychal jsem a sténal.... "N-yokooo~"

"Ah!! S-arre ahhh..." hekl jsem. Už jsem se skoro udělal, ale trochu jsem se držel, abych to prodloužil.

"N-Nyooooo~" sténal jsem slastí a začal ho líbat.

Pootevřel jsem trochu pusu, aby se mi do úst mohl dostal jazykem. Vlej jsem dlaněmi do jeho vlasů, za které jsem zatahal.

Vsunul jsem mu bez zaváhání jazyk do úst a prozkoumával je. Bylo to tak krásné.. a já se rychle blížil k vrcholu.

Nechal jsem proplétat naše jazyky a tlumeně vzdychal. Už jsem to nedokázal vydržet a s hlasitým vzdychem jsem dosáhl vrcholu.

Když se udělal, Stáhnul svaly a mě tak poskytl ještě těsnější prostor a to mě dovedlo taky k vrcholu. Zasténal jsem a s úsměvem na tváři se položil. Přímo na něj. Objal jsem ho a olízl mu krk.

Jen jsem v klidu ležel a hlasitě oddechoval.

"mmm... Jaké by to asi bylo kdyby jsme to dělali mojí pravou podobou?" Broukl jsem zamyšleně.

Trochu vykuleně jsem se na něj podíval. "Myslím, že pro mě hodně bolestivé." uchechtl jsem se a dál nehybně ležel.

Díky němu mi to trochu došlo. Uj. Zvedl jsem se z něj, vzal ho do náruče a položil na postel. "To asi jo." Lehl jsem si k němu.

"Půjdu se osprchovat..." broukl jsem a pomalu se zvedal.

"utíkej. Lásko." Broukl jsem zamilovaně a díval se na něj.

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat