Část 24.

1.8K 156 13
                                    

- Moc se omlouvám že jsem včera zapoměl přidat kapitolu tak... jako omluvu jí máte dvakrát tak dlouhou :D
Užijte si to ;3



Otočil jsem se s ním na bok a pomalu z něj vystoupil. Přitiskl jsem ho na sebe a pohladil po tváři.

Škrábal jsem ho po boku a spokojeně jsem zamručel. Nečekal jsem, že svůj první sex budu mít s mužem...

Zavrněl jsem a políbil ho. Venku udeřil blesk ale já si Nyoka jen víc přitiskl na tělo a zahříval ho. Postarám se o něj.

Bylo mi příjemně, když mě jeho tělo hřálo. Ucítil jsem ale divný pocit v pozadí. Výtekalo ze mě jeho sperma. Rychle jsem si sedl a zčervenal.

Podíval jsem se na něj a naklonil hlavu. "Co je Nyoko?" Posadil jsem se a objal ho.

Trochu jsem se přikrčil. "Uh... T-trochu ze mě vytéká tvoje... sperma." zrudl jsem ještě víc a obličej si schoval do dlaní.

Usmál jsem se, dal mu ruce na stranu a políbil ho. "Je tady malá koupelna jestli chceš. Jen nevím jestli tam teče voda."

Položil jsem si hlavu na jeho rameno a přikývl na souhlas. Je to strašně trapné...

Vzal jsem ho do náruče a odnesl do koupelny. "Chceš pomoct?"

"Ne." broukl jsem jen. Stoupl jsem si a prohrábl spocené vlasy.

"počkám na tebe v posteli." Políbil jsem ho a pak ho Teda nechal osamotě.

U rohu byla malá sprcha. Vešel jsem do ni a pustil vodu. Tekla hodně studená voda, ale mně to bylo jedno. Opřel jsem se o zeď za mnou a nechal vytékat Sarrovu nadílku z mého pozadí. Umyl jsem si i vlasy. Najednou jsem se podíval na své nahé tělo. Viděl jsem jen samý tuk. Prohmatával jsem se a přemýšlel, jak se mnou vůbec Sarr může být...

Lehl jsem si do postele a stočil se do klubka. On je fakt moje štěstí.

Povzdechl jsem si a vylezl ze sprchy. Chvíli jsem tam stál, abych nebyl tolik mokrý. Potom jsem šel za Sarrem, kde u postele jsem na sebe návlékl jen triko. Sedl jsem si na postel a usmál se, když jsem ho viděl ležet v klubíčku.

Uculil jsem se na něj když se vrátil. Roztomile jsem zamrkal a pak se k němu Přitulil a dal mu pusu na rameno.

Musel jsem se uchechtnout, když zamrklal. Roztomilost mu moc nešla. On je spíš typ, který je více... sexy.

"Co budeme dělat? Nebo chceš spát?" Opřel jsem si o něj bradu.

"Moc se mi spát nechce." Chytl jsem si levou paži pravou rukou a stiskl ji. Nic jiného, než tuky jem necítil. Žádná kost nebo sval. Bylo mi ze mě nazvracení.

Koukl jsem na na to jak si tiskne ruku. "Bolí tě něco?"

"Ne. Nic" políbil jsem ho, lehl si a zakryl se přikrývkou. "Můžeme jen odpočívat." broukl jsem a podíval se na něj.

"tak dobře." Usmál jsem se a zavrtal se pod peřinu k němu.

Otočil jsem se k němu čelem. On je dokonalý... Vypracované tělo, nádherný obličej, dokonalý úsměv. Ve všem je dokonalý. Nechápu jak s troskou jako jsem já může být.

Cítil jsem od něj že je něco špatně. Podíval jsem se mu do očí a ty své podezřívavě přivřel. "Co je Nyoko?"

Trochu se mi otřáslo tělo nad jeho pohledem. Přitiskl jsem se mu na hrud a hladil ho po břiše. "Nic se neděje. Jen jsem se ze všeho úplně nevzpamatoval."

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat