Už jsem to nevydržel.. byl opravdu divný a mě se to nelíbilo. "Nyo, co je ti?" Vydechl jsem prudce a koukal mu do očí.
Opřel jsem se o linku za mnou a díval se na něj."Nic." šeptl jsem a sklopil pohled.
Zamračil jsem se. "Cítím to. Nelíbí se mi to. Jsi jiný.." zavrčel jsem a podíval se jinam.
"Takhle jsem normální..." špitl jsem a nechal si pramínky vlasů popadat do tváře.
Zavrčel jsem ještě víc a proměnil se. Instinkt mi něco našeptával ale já pořádně nevěděl co. Naježil jsem se a sledoval Nyoka. Měl jsem strach.. a ještě víc když mi došlo, že z něj.
Měl jsem trochu strach... Podíval jsem se na něj a kousl se do rtu. Proč je najednou takový?
Na chvíli jsem se uklidnil ale pak jsem nedůvěřivě zakňučel a couvnul od něj. Nevím proč... Něco tady bylo špatně a mě to hrozně mátlo..
Sjel jsem na zem a dlaněmi si zakryl tvář. Cítil jsem, jak se mé tělo začalo třást.
Zakňučel jsem a nevěděl jestli mám jít k němu. Miluju ho a chci ho mít u sebe ale jeho chování se najednou úplně změnilo. Pak přiběhl Miki a taky začal kňučet když nevěděl o co jde.
Zhluboka jsem dýchal a tiskl k sobě víčka. Nenáviděl jsem se za to, že jsem tolik slabý.
Nakonec u mě stejně převládla oddanost k osobě kterou miluju. Přišel jsem k němu, sám se posadil a jeho vzal i s Mikim k sobě do hřejivého objetí.
Natiskl jsem se k němu a nakonec i vyčerpáním usnul. Aspoň chvíli jsem měl klid od všech myšlenek.
Olízl jsem mu čelo a pak si oba odnesl do postele kde jsem se kolem nich ochranářsky stočil do klubka.
Naštěstí jsem měl i klid od snů, takže jsem mohl v klidu spát.
Miki usnul ale já pořád koukal na Nyoka a hlídal si ho. Neopustím ho. Ale co mu je?
Vzbudil jsem a chvíli se rozkoukával. Všiml jsem si Sarra a slabě se na něj usmál. Choval jsem se jak největší blbec...
Když jsem si všiml že se Nyoko probouzí, sledoval jsem ho a když se usmál, ulevilo se mi. Šťastně jsem mu olízl tvář a přitiskl ho k sobě.
Zavrněl jsem a ještě víc se k němu přitulil.
Zavrněl jsem štěstím a proměnil se. Chytil jsem ho za tváře a Políbil. "Nyo.. už mě tak nestraš.. bál jsem se.."
"P-promiň." kníkl jsem a schoval si hlavu k jeho hrudi.
"to je dobrý.. už je to v pořádku Nyo.. ale zítra budu muset zas odejít..." Šeptl jsem nakonec. Nevyhnu se tomu..
"Dobře." jen jsem odpověděl a dál se k němu tulil.
"hlavě se postarej o Mikiho. A nechoď ven ty blázne. Nejlepší by Bylo kdyby jsi měl zhasnuto a zatažené závěsy.. ano?" Dal jsem mu pusu do vlasů a jemně ho Hladil po zádech.
"Fááájn." protáhl jsem a vyplázl na něj jazyk. Po minulé zkušenosti by mě ani nenapadlo vyjít pryč z domu.
Pousmál jsem se a Kousl ho do rtu. "Bojím se o tebe Nyo. Bojím se že bych ti někdy ublížil sám.."
Otřel jsem se o jeho rty a přivřel oči. "Nemusíš se bát..." šeptl jsem.
"dobře. Věřím ti Nyo." Usmál jsem se a začal ho jemně líbat.
"Mhhh" zamrmlal jsem a do polibků se přidal. Hladil jsem ho po tváři a zavřel oči.
I když on zavřel oči, já ho s přivřenýma očima sledoval a Pousmál se do polibků. On je moje láska na celý život.
Objal jsem ho kolem krku, abych se k němu mohl co nejvíce přitisknout.
I když jsem se k němu moc chtěl přitisknout, dal jsem mezi nás ruku a držel s ní Nyoka dost daleko na to, aby nezalehl Mikiho který byl mezi námi spokojeně schoulený a spal. Jinak jsem ale Nyokovi v ničem nebránil.
Uchechtl jsem se a polibek po chvíli odpojil. To mrně bylo strašně roztomilý....
Když se odtáhl Pohladil jsem ho po tváři a dal mu pusu na čelo. "Bude z něj hezký kluk až vyroste." Broukl jsem jakoby byl snad odjakživa můj.
"Určitě." šeptl jsem a opatrně Mikiho pohladil.
Miki zavrněl ale jinak se ani nehnul. Byli oba úžasní.
Uculil jsem se a políbil znovu Sarra. Tolik je oba miluju.
Zívnul jsem a k oboum se Přitulil. Byl jsem docela unavený.
Přikryl jsem nás peřinou a za chvíli jsem už znovu spal.
Netrvalo dlouho a usnul jsem taky. No... Proč ne?
Vzbudil jsem se někdy v noci. Potřeboval jsem na záchod a pak si všiml, že se v kuchyni svítí. Podíval jsem se tam tedy. Táta spal na židli s hlavou položenou na stole, kde bylo strašně moc papírů. Usmál jsem se a lehce s ním zatřásl. "Tati. Pojď si lehnou do postele, jinak tě budou hodně bolet záda." zašeptal jsem, když se probudil."Hm? Co? Jo už jdu." řekl ospale a šel tedy do ložnice.
Zdálo se mi o mě a Nyokovi. Ale pak tam byl i Miki. Byl to moc krásný sen.
Se zívnutím jsem se vrátil zpět do pokoje. Vzal jsem si mobil z šuplíku a nastavil na něj budík. Položil jsem ho na noční stolek a lehl si k Sarrovi a Mikimu.
Probudil jsem se když se vrátil. "Mhh.." zamručel jsem a Přitulil se k němu.
Políbil jsem Sarra na čelo a víc se k nim přitulil, až jsem po chvíli znovu usnul.
Usnul jsem jen o pár minut později a naprosto si to užíval.
Nepříjemný zvuk budíku mě vytrhl ze spaní. Rychle jsem ho vypl, abych ty dva nevzbudil a šel se obléknout.
Spal jsem dost dlouho a nerušeně. To bylo celkem zvláštní.
Trochu jsem se v koupelně upravil, vzal batoh a rychle něco vytvořil na snídani a Mikimu dal znovu maso. Vše jsem dal na stůl a hned potom vyrazil do školy.
Probudil jsem se docela pozdě.. cítil jsem blížící se měsíc.. tak jsem se šel jen s Mikim najíst. Potom jsem ho zavřel v pokoji s plyšákem a... Sám jsem utekl do lesa.
Za chvíli jsem už byl ve škole. Vůbec se mi tam nechtělo... první hodina byla naštěstí v pohodě, jen jsem někdy zaslechl spolužáky, jak si něco šeptají a přitom se na mě dívají. Nevnímal jsem je a přetrpěl další hodiny. Hned po konci jsem vyšel ze školy a chtěl jít domů, ale zastavil mě pohled na známou tvář. Rinji stál ve skupině kluků, kteří si o něčem povídali. Dlouho v té nemocnici tedy nepobyl...
++++++++++++++++++
- A další tu bude tedy zítra :3
Tak do té doby se loučím!
ČTEŠ
Jiný... [ Yaoi]
WerewolfTakže... VAROVÁNÍ PRO HOMOFÓBY!!!! SEX MEZI MUŽI!! YAOI!!! GAY!!!! A MEZI MUŽI SEX!!! X'D _____________________________________ Nejdřív jsem přemýšlel nad Yaoi s upíry.. ale to je snad všude :D Skoro každé čtvrté Yaoi má upíry!! Takže jsem se rozho...