Část 58.

684 77 0
                                    

- Omlouvám se že tak pozdě ale opravdu jsem se moc snažil. Doufám tedy i za Spolu-autorku že se vám kapitolka bude líbit :)

+++++++++++++++++++


"Dobře." Šeptl jsem. Znovu se objevil ten nepříjemný pocit v hrudi, který nešel nijak potlačit.

Pár minut jsem byl naprosto potichu než jsem se odhodlal.. "Nyo..? Já.. musím ti něco říct.. a nebude se ti to líbit.. nelíbí se to ani mě a.. bojím se toho, co na to řekneš.. bojím se že mě budeš nenávidět.." začal jsem nejistě.

Byl jsem nervózní. Víc jsem ho stiskl v obětí a přivřel oči. Nic jsem neříkal.

Když mlčel, rozhodl jsem se pokračovat. "Já.. měsíc mě donutil rvát se s Yall o místo Alfy.. vyhrál jsem.. a.." zadrhnul jsem se a z těžka polkl. "Musel jsem.. se pářit s.. se samicemi z celé smečky.. m-moc mě to mrzí.. já.." zasekl jsem se a tekli mi slzy proudem. Jen jsem se strachem čekal až mě vyžene ven.. já bych to sobě udělal..

Byl to pro mě šok... naprosto jsem strnul. Ucítil jsem slzy tekoucí po mé tváři. Sklopil jsem hlavu a silně ho stiskl. Miluju ho... nemám to srdce vyhodit ho ven nebo na něj začít křičet. "J-já ti to nemám za zlé. Je-jestli je to povinnost Alfy... jen... potřebuju čas...a-abych se s tím s-smířil..." špitl jsem.

Pevně jsem ho objal a byl rád že mě nevyhodí. "Já.. už nikdy to neudělám.. slib-uju.. už nemusím.. nechci být bez tebe.." rozbrečel jsem se. Tak strašně mě bolelo že mu ubližuju.

Zavřel jsem uslzené oči a nechal se od něj objímat. Chvíli potrvá než se s tím zcela smířím, ale vím, že bych ho nikdy nedokázal opustit.

Byli jsme oba hodně dlouho potichu pokud nepočítám popotahování. Já celou dobu přemýšlel nad sebou. Pak jsem tak nějak došel k.. jakémusi řešení. "Nyo..?" Zeptal jsem se opatrně.

"Ano?" Řekl jsem potichu. Podíval jsem se mu do očí a trochu si utřel tvář od slz.

"Já... Už tě nechci zklamat.. můžeš.. můžeš mě někde zavřít když bude úplněk?" Zeptal jsem se naprosto vážně.

"Ale teď jsi Alfa... já ti nechci nijak utlačovat tvou druhou podobu, která je součástí tvého života." Pohladil jsem ho po tváři.

Zamračil jsem se. "Moje druhá stránka je při úplňku bezcitný lovec..!" Procedil jsem skrz zuby. "Nesnáším když vidím co se děje ale nemůžu se ovládat.. kolikrát, když to skončí i zapomenu co jsem dělal.. bojím se toho co jsem mohl udělat.. Nyo.. prosím.." podíval jsem se mu zoufale do očí. "...už to takhle nechci.."

Povzdechl jsem si. "Pokusím se." Prohrábl jsem mu vlasy a pousmál se. I přes to co se stalo ho tak strašně moc miluju...

"děkuju.." Pousmál jsem se přitiskl ho ochranářsky k sobě.

Zavrněl jsem a víc se k němu tiskl. Jen jsem ležel a škrábal Sarra po zádech.

Přivřel jsem spokojeně oči a začal ho jemně Hladit jednou rukou po zádech.

"Jsem rád, že mi nic netajíš." Zamumlal jsem a dál ho škrábal.

"nemohl jsem.. trápilo mě že jsem to udělal.. bál jsem se že o tebe jinak přijdu... " Šeptl jsem a otřásl se při tom. Bylo mi to strašně nepříjemné...

Zabořil jsem hlavu do jeho hrudi. "Moc tě mijulu. Nemohl bych tě jen tak opustit." Řekl jsem tlumeně do jeho hrudi.

"taky tě moc miluju.. už bych bez tebe nemohl být.. nikdy." Šeptl jsem a začal mu prohrávat vlasy

Moc se mi líbilo, když si různě hrál s mými vlasy. Spokojeně jsem zamručel a škrábal ho i po bocích.

Zavrněl jsem a zavřel oči. Bylo to tak Příjemný.

Pousmál jsem se a dál ho škrábal po bocích.

Olízl jsem mu přátelsky ouško a prostě ho držel u sebe. A to i když usnul, celou dobu co spal a i když se pozdě večer probudil. Usmál jsem se na něj. Byl roztomilý.

Ospale jsem zamrmlal rozkoukal se. V pokoji už byla tma, takže jsem si na ní musel přivyknout.

"odpočinul sis?" Broukl jsem tiše a Pohladil ho po tváři.

"Jo." Dal jsem ruku na tu jeho a usmál se.

"A už je ti dobře?" Staral jsem se a začal ho jemně Hladit palcem po tváři.

"Ano. Už mi není špatně." Uchechtl jsem se a díval se mu do očí.

"To jsem rád." Usmál jsem se a taky se mu díval do očí

Propletl jsem si s ním prsty a zakoukal se na ně...

Ruku jsem mu jemně stiskl a dal mu pusu na čelo. Miláček můj.

"Dneska jsem spal nějak moc." Zívl jsem a trošku se protáhl.

"Ale potřeboval jsi to." Broukl jsem tiše abych nevzbudil Mikiho.

"Hmm asi jo." Špitl jsem a Sarra objal.

Taky jsem ho objal a Pohladil ho po zádech. "Můžu pro tebe něco udělat Nyo?"

"Ani ne. Jen tu se mnou zůstaň." Zašeptal jsem a stiskl ho.

"Zůstanu." Ujistil jsem ho a tiskl opatrně k sobě.

"Děkuju." Vděčne jsem ho pohladil ve vlasech a zavřel oči.

"není za co. Lásko." Usmál jsem se a tulil se k němu.

Vrněl jsem mu do ouška a také se k němu tulil.

Byli jsme takhle dlouho v klidu ale pak se probudil rošťák Miki.

Uchechtl jsem se a vzal Mikiho do rukou a dal ho k Sarrovi. Hned mu začal olizovat ruce a tvář. Já se jen přidušeně smál.

"mhh.. M-iki. Ne. T-to Stračí" chechtal jsem se a zakrýval si rukama tvář.

Začal jsem se hlasitě smát, když si Miki vlezl pod peřinu a Sarrovi olizoval břicho.

Překvapeně jsem vydechl a začal se kroutit a chechtat.

Smiloval jsem se nad Sarrem a vzal si Mikiho do náruče. Vrtěl ocáskem a přitom se tulil.

Vydechl jsem a podrbal Mikiho na hlavě. "Tohle mi nedělej" uchechtl jsem se.

Miki zavrněl a vyplázl jazyk. S úsměvem jsem ho také podrbal a pak se podíval na Sarra.

Pousmál jsem se na Nyoka a jemně ho políbil. Jenže Miki byl názoru že u toho polibku nesmí chybět...

"Mikiii!" Odpojil jsem se od polibku a utřel si rukou pusu.

Taky jsem se odtáhl a začal si utírat pusu. Poznal jsem na Mikim že ho to pobavilo... Tak jsem ho cvrnknul do čumáku. Už začíná vědomě zlobit.

Podrbal jsem toho rošťáka za oušky a položil na postel.

Vzpomněl jsem si na to, že bych měl Mikiho učit jak lovil a tak podobně.. díky tomu jsem si vzpomněl i na Yall A to zvláštní místo které jsem našel. Teda.. na které mě dovedl měsíc. Měl bych o tom zjistit víc...

Miki se spokojeně uvelebil a koukal na nás. Podíval jsem se na Sarra, kterého jsem pohladil po tváři.

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat