Část 43.

840 95 6
                                    

Od té doby uběhlo pár týdnů. Nyoko už byl v pořádku, dokonce nabral i svaly a Kenji nás naučil jak používat zbraně a celou mapu tohohle zařízení. S Yall jsem se nebavil pokud jsem nemusel. Teď jsme ale k mojí smůle museli spolupracovat. Zítra půjdu s Yall vysvobodit a přesvědčit ostatní vlkodlaky zatím co Kenji a Nyoko se dostanou do řídícího centra a otevřou všechno. Všechny vchody, cesty i cely aby jsme mohli utéct... Bude to zajímavý. Teď máme ale takové osobní volno před akcí.

Umyl jsem se a jen v kalhotech došel za Sarrem. Yall seděla a dívala se do mapy. Kenji šel prý obhlédnou průchod do řídícího centra, jestli nám nic moc nebude překážet v cestě. Vzal jsem nůž, který mi dal Kenji a položil ho na postel. Chtěl jsem si vzít triko, které jsem si položil na postel, ale nebylo tam. S přimhouřenýma víčkama jsem se podíval na Sarra a založil si ruce na prsou. "Nevíš náhodou, kde mám triko?"

Zatím co se Nyoko myl, já jsem mu schoval tričko pod matraci. Moc mu to bez něj slušelo. Pak jsem jen ležel, čekal na něj, a zkoumal svoje nové oblečení. Kenji tvrdil že to vyrobili vědci. Ti v bílém. Podle jeho slov, pokud to chápu dobře, se oblečení s mojí proměnou neroztrhá ale vrchní část, se stáhne k té spodní se kterou je spojená a obě se roztáhnou tak moc, že budou vypadat jen jako nitě a tím pádem nebudu mít omezený pohyb. Jak bych to lépe popsal...? Je to vlastně vzhledově takový super potápěčský oblek. Mám ho v černošedé barvě. Jediné co mi asi vadilo bylo to, že na mě strašně přilnalo. Pak jsem ale s úsměvem obrátil pozornost na Nyoka a naklonil hlavu. "Bral sis ho sebou." Broukl jsem a dal si ruce za hlavu.

"Jasně." Ušklíbl jsem se a skočil si na Sarra. Ležel pode mnou a já se usmál. "Teď mi řekneš, kam si mi schoval triko, jinak už nikdy nedostaneš pusu." vyplázl jsem na něj jazyk.

Zakňučel jsem a smutně se na něj podíval. "To bys mi neudělal. Že ne?"

"Hmmm možná." vstal jsem a začal hledat triko.

Posadil jsem se na kraj postele a pozoroval ho. "Sluší ti to." Usmál jsem se na něj.

Usmál jsem se a najednou jsem si všim kousku bílé látky, vyčuhující zpod matrace. Výtáhl jsem látku, která byla mé ztracené triko. Koukl jsem na Sarra. "Bral jsem si ho s sebou jo?"

Uculil jsem se. "Jasně že jo. Tohle bude asi jiné tričko." Uchechtl jsem se a stočil se na posteli do klubíčka.

Oblékl jsem si ho a prohrábl o trochu delší vlasy. Nůž jsem dal na zem a sedl si na postel vedle Sarrovi hlavy. "Myslíš, že se dostaneme domů?" zeptal jsem se a hladil ho ve vlasech.

Krátce jsem zavrněl a pak se na něj podíval. "Mám v plánu tě odtud dostat... Takže jo. Ale i tak si dávej pozor." Zamračil jsem se a stiskl kus povlečení.

"Nemusíš se bát. Teď se mám aspoň jak bránit..." broukl jsem a políbil ho na čelo.

Objal jsem ho kolem pasu a usmál se. "Jo, dobře." Šeptl jsem a nechtěl ho pustit.

Uviděl jsem Kenjiho, jak vchází do místnosti. "Tak co?" zeptal jsem se. "Měli by jsme tamtudy projít v pohodě. Je tam sice hlídka, ale té by jsme se mohli zbavit jednoduše. Ještě vše promyslím a dám ti vědět." lehce se usmál a šel si sednout ke stolu.

"dávej pozor." Broukl jsem, posadil se a políbil ho. Opět, jako téměř vždy, jsem na sobě cítil pohled Yall. Má štěstí že nemám v povaze být agresivní.

"Neboj." řekl jsem a pohladil ho po rameni.

"Dobře. Miluju tě Nyo." Přitulil jsem se a zavrněl.

Políbil jsem ho a stiskl mu ruku. "Taky tě miluju." zašeptal jsem.

Položil jsem ho do peřin a zalehl ho. Uculil jsem se a dal mu pár pus na krk.

Uchechtl jsem se a kousl ho do klíční kosti. Vyplázl jsem na něj jazyk a otočil hlavu do strany.

Kousl jsem ho za to do ouška a olízl mu spánek. "Nyo, co budeme teď dělat?"

"No, mohli by js-" chtěl jsem mu odpovědět, ale zavolal mě Kenji. Políbil jsem Sarra a šel za Kenjim. "Máš to vymyšlený?" zeptal jsem se a lokty se opřel o stůl. "Jop." usmál se a začal mi vše vysvětlovat.

Trochu jsem zakňučel. Chtěl jsem se dnes věnovat jen Nyokovi.. ale chápu že se musíme dostat pryč. To co jsem ale nepotřeboval byla Yall.. ta si ke mně zrovna přisedla, vzala do ruky pár pramenů mých vlasů a nechala si je proklouznout mezi prsty. Padl mi pohled na její šedobílý oblek a pak jsem se jí podíval do očí. Pousmála se. "Slib mi že budeš opatrný Sarre." Broukla a já odfrkl. "Nech toho. Budu opatrný, ale ne kvůli tobě." Zamračil jsem se.

"Chápeš to?" zeptal se mě Kenji. "Docela jo." zabrbral jsem a díval se na mapu, která byla položená na stole. "Dobře. Hlavně si vem nůž, kdyby bylo nejhuře." vydechl a prohrábl si vlasy. "Ok. Snad to výjde." Kousl jsem se do rtu a podíval se na něj. "Taky v to doufám." pousmál se.

"Sarre.. jestli to vyjde, vlkodlaci tě s největší pravděpodobností přijmou mezi sebe." Šeptla. Hodně mě to překvapilo. Že... Bych mohl mít smečku? Být její součástí? Ale co pak Nyo? Nemůžu ho opustit.. "Neuvěřím dokud se nestane." Zavrčel jsem nedůvěřivě. Yall si jen povzdechla a dala mi pusu do vlasů než odešla. Zas jsem zavrčel a vlasy si prohrábl.

Kenji byl hodně unavený, takže si šel lehnout. Já jsem došel za Sarrem, sedl si mu na klín a jeho ruce si omotal kolem svého pasu. Naklonil jsem se k jeho oušku. "Když jsme tady tedy poslední noc.... nechtěl bys toho využít?" provokativně jsem ho kousl.

Musel jsem se zas usmát když přišel Nyo. Víc jsem ho k sobě přitiskl a Kousl ho taky do ouška. "Moc rád. Ale jakmile budeme v bezpečí, vezmu si tě znovu. Kdekoliv." Uculil jsem se a začal ho líbat.

++++++++++++++

- Uaaahhh.... Děkuji své přípravě a vy jí děkujte taky, protože jinak by tenhle díl nebyl.
PF, ale je to tu :3
Tak snad se bude líbit!! x3






Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat