Část 4.

2K 218 8
                                    



Usmál jsem se a jednou rukou mu zajel do vlasů, kde jsem ho začal pomalu hladit. "Děkuju" zašeptal jsem.

"mmhh~" usmál jsem se a blaženě zavřel oči. Tohle se mi opravdu moc líbilo. Tak jsem se k němu začal tulit.

Bylo to... uklidňující. Objal jsem ho okolo krku. Cítil jsem se v bezpečí.

Nehybně jsem byl u něj. Pak mě napadlo, že mu víc porozumím, když ho budu napodobovat. Tak jsem mu dal ruce taky kolem krku.

Vzal jsem jeho ruce a dal si je kolem pasu. Normálně si udržuju osobní prostor. Ale s ním se cítím bezpečně. Hlavu zabořím do jeho hrudi.

Koukal jsem na něj a držel ho. Vypadalo to jako kdyby se bál a snažil se schovat. Najít bezpečí. Jestli to tak bylo, tak jsem s ním soucítil. "Chtít spát?" Šeptl jsem.

"Můžeme jít" zašeptal jsem. Pustil ho a trochu se od něho odtáhl.

Pousmál jsem se a škrtnul nosem o ten jeho. Pak jsem slezl na zem a počkal, až se zvedne abych šel s ním.

Zrovna jsem se zvedal, když mi zavibroval mobil. Podíval jsem se. Přišla mi zpráva od otce, že má nějaké vyřizování, takže se vrátí nejspíš zítra večer.

Lekl jsem se když se mu ta podivná krabička rozsvítila a tak jsem uskočil trošku dál a přikrčil se k zemi. Na co to je?!

Položil jsem mobil na stolek a podíval se na Sarra. "Chceš se jít... umýt?'' Myslím, že sprchování by nerozuměl.

Přišlo mi to povědomí... "Čistý? Jít čistý?" Usmál jsem se. Já byl na rozdíl od mnoha vlkodlaků velmi čistotný. A rád se očistím.

"Ano" ukázal jsem mu, aby šel za mnou. Dovedl jsem ho až do koupelny ke sprchovému koutu. "Oblečení pryč. A tam" ukázal jsem na sprchu.

Chvíli mi trvalo než jsem pochopil co po mě chce ale pak jsem to udělal a pohledem to tam zkoumal.

Ze skříně jsem vytáhl ručník a položil ho na umyvadlo. Sarra jsem postrčil, aby si vlezl do sprchy a ukázal mu jak se používají kohoutky. Samozřejmě jsem se nedíval dolů...

"uoo.." zamrkal jsem udiveně když mi ukázal jak prší voda. otočil jsem s jedním kolečkem. Byla to příjemně studená voda. Ale.. na co je Teda to další kolečko? Otočil jsem s ním hodně. Pršela na mě najednou pálivá voda a já leknutím i bolestí vykřikl a vyběhl ven. Schoulil jsem se v rohu a kňučel.

Vypl jsem vodu a přišel k němu. "Tu vodu pustím a ty s tím nebudeš otačet, dobře?" usmál jsem se na něho.

Tak nějak jsem pochopil co chce takže jsem kývl a olízl si spálenou ruku.

Pustil jsem vodu na vlažnou a čekal až si tam vleze. Když tak udělal, zavřel jsem za ním. "Až budeš umytý tak řekni." nechtěl jsem ho tady radši nechávat samotného. Tak jsem se jen opřel o umyvadlo a přemýšlel.

Ta voda.. byla divně teplá.. ale nestěžoval jsem si a jen se co nejvíc očistil. "Čistý." Ohlásil jsem a vykoukl ven.

Přišel jsem k němu a vypnul vodu. Vzal jsem ručník a dal mu ho. "Utřít se."

Uculil jsem se a poslušně poslouchal. Mám ho rád.

"Počkej, tady." řekl jsem mu a šel do pokoje pro nějaké oblečení. Naštěstí jsem našel jedny vetší šedé tepláky, černé triko, které mi je vážně velké a taky větší boxerky. Donesl jsem mu to do koupelny. "Obléct."

"mmm~ Teplý." Vzal jsem si ty věci na sebe a chvíli se prohlížel.

Už před tím jsem si všiml, že má svaly, ale v tom triku je měl na rukou vážně výrazné. Nepatrně jsem se kousnul do spodního rtu. Pak jsem se radči otočil k němu zády. "Pojď."

Rozešel se a já se zas sehnul na tři a šel za ním. Cestou jsem se mu otřel o nohu a usmál se.

Přišli jsme zpět do pokoje kde jsem mu ukázal, aby si lehl na postel. Vzal jsem si mobil a zapnul si budík. Vyphul jsem ho a schoval do kapsy. Dneska si nejspíše ustelu na gauči.

Lehnul jsem si na to měkké místo a schoulil se do klubka ze kterého jsem ho pozoroval a čekal, až si přilehne.

Podíval jsem se na něj a trochu se pousmál. "Já si půjdu lehnout dolů na gauč, kdyby něco vzbuď mě. Dobře?" snad tomu nějak rozuměl.

"Dolů? Jinam? Ty tady." Zvedl jsem hlavu. Proč chce jít jinam když podle pachu je tohle jeho místo? Vadím mu? Slezl jsem na zem a stočil se do klubka tam. "Ty tady.. tvoje."

"Ne! Běž zpět. Já chci... aby jsi se vyspal. Půjdu dolů jo?" řekl jsem mu, když si lehl na zem.

"Tady tvoje.. moje ne." Naklonil jsem hlavu. Pak jsem si ale sedl před něj a drcnul ho hlavou do nohy.

"Tak... mám si lehnout... za tebou?" byl jsem trochu nervózní a také také rudý ve tváři.

Koukl jsem na něj a šťastně se usmál. "Spolu?" To pro mě bylo něco jako dárek. Už od mala jsem byl mimo smečku. Sám.. a teď. Teď můžu být aspoň s ním.

"Spolu." usmál jsem se a mobil si položil na stolek. "Počkej ještě." řekl jsem a vydal se do kuchyně. Dal jsem Emi čistou vodu a jídlo, pohladil ji a vrátil se za Sarrem.

"Počkej." Šeptl jsem si s úsměvem pro sebe a zůstal poslušně na místě. Když se vrátil, počkal jsem až se uvelebí.

Trochu nejistě jsem k němu přišel a sedl si na postel. Po chvilce váhání jsem si nakonec lehl ke zdi a pohlédl na něj.

Lehl jsem si vedle něj. Ale do klubka. A usmál jsem se než jsem zavřel oči abych spal.

Také jsem zavřel oči a za chvíli usnul. Neměl jsem žádnou noční můru, což je u mě velmi vzácné.

Usnul jsem celkem rychle. A když jsem se vzbudil, měl jsem na něm položenou hlavu. Jen jsem tiše spokojeností zamručel a odpočíval. Cítil jsem, že moje noha už je zdravá.

Ze spaní mě vyrušilo tiché zamručení. Ano... mám vážně lehký spánek. Opatrně jsem se protáhl a pohlédl jsem na Sarra. Měl zavřené oči, takže nejspíš ještě spí.

Cítil jsem jak se pohnul. Pomalu jsem otevřel oči a upřel na něj pohled. Musel jsem se usmívat když jsem viděl, jak rozcuchanou srst má na hlavě.

Začal otevítar oči. Byla docela ještě tma takže jsem ho moc dobře neviděl, ale jeho rubínové oči nešli přehlédnout. Natáhl jsem se pro mobil, který ukazoval tři hodiny ráno. Položil jsem ho zpátky na stolek a stáhl se na postel. Strašně mi byla zima, tak jsem se zkusil co nejvíce přikrýt peřinou. I tak jsem se pořád trochu klepal.

Musel jsem zavřít oči a zakňučet když se najednou rozsvítilo... To tak bolelo ale po chvíli jsem jen odfrkl. A.. on se třásl. Přitulil jsem se k němu, chvíli mu koukal do očí, olízl mu tvář a zas chtěl spát.

+++++++++++++++++

-Další kapitola je tady :3 Jestě že jsem nezapoměl :D

Tak zase příště ;3

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat