Část 25.

1.4K 133 29
                                    

- uctívejte mě xD jsem váš bůh!!

(Možná budu vydávat tři díly týdně... Ale nevím jestli opravdu chci :'D)

Pousmál jsem se a dostal se pomalu až k jeho erekci. Párkrát jsem mu ji olízl a nakonec vsunul do pusy.

Když si vzal můj Úd do pusy, už byl v pozoru a já teď vzdychal. Bylo to úžasný. Tak tohle myslel tou odměnou? Aaahhh~

Začal jsem pohybovat hlavou a přitom se na něj díval. Zachvíli mi jeho nadílka přistála v puse a já ji pomalu všechnu spolknul.

Se zasténáním jsem dosáhl vrcholu a pak jsem s úsměvem oddechoval. "Nyoooo~" zavrněl jsem a natáhl k němu ruce.

Přitiskl jsem se na něj. Schoval si obličej k jeho krku a rukou ho objal kolem hrudi.

Uculil jsem se a objímal ho. Pak mu ale zakručelo v břiše. "Máš hlad. Najez se." Pohladil jsem ho po hlavě.

Trochu jsem protestně zamručel, ale nakonec jsem si sedl na kraj postele. Vzal jsem to co jsem první uviděl. Bylo to zrovna jablko. Začal jsem jíst a přitom se na něj otočil.

Viděl jsem že se mu to moc nelíbí ale sedl jsem si k němu a taky něco vzal. "Musíš jíst. Jeden den bez jídla může znamenat konec." Broukl jsem a zakousl se do toho co jsem si vzal... Jenže ono se to nedalo kousat...

Vybouchl jsem smíchy, když kousnul do nějakého dřeva. Neviděl jsem to moc dobře, ale myslím, že to byla nějaká dřevěná soška. Vzal jsem ji a podal mu bagetu.

Vděčně jsem se usmál a zakousl se do té dobroty. "Děkuji moc."

Sošku jsem postavil na zem a ohryzek z jablka jsem vyhodil z okna. To není odpad ne? Vrátil jsem se k Sarrovi.

Dojedl jsem a Koukl na tu podivnost kterou jsem chtěl sníst. "Co to je?"

"Dřevěna soška." Usmál jsem se a lehl si.

Šťouchl jsem do toho a odfrkl. "A k čemu to je?"

"Noo je to jen na okrasu. Třeba do pokoje." broukl jsem a převalil se na břicho.

"aha. Vy lidi jste tak...." Přemýšlel jsem jak to nazvat.. "Tak tvořivý. Ale i sobečtí." Zhodnotil jsem a lehl si k němu.

"Jsme hodně věcí." přivřel jsem oči. Natiskl jsem se na něj a smotal se do klubíčka.

Objal jsem ho a usmál se. "To jo. Obdivuju vás. Ale taky se bojím." Šeptl jsem a zavřel oči.

"Čeho se bojíš?" broukl jsem a víc se k němu přitulil.

"no.. vás. Ne tebe, ale ostatní lidi by se mě snažili zabít kdyby věděli co jsem.." Šeptl jsem.

Políbil jsem ho na tvář a opřel si čelo o to jeho. Díval jsem se mu do očí. "To máš pravdu, ale třeba někteří ne." pohladil jsem ho po krku.

Uhnul jsem mu pohledem. "Kdyby jsi to věděl už od začátku... Taky by ses bál.." zakňučel jsem při té představě.

Povzdechl jsem si. "Ano, ale nechtěl bych tě určitě zabít."

Pousmál jsem se a Přitulil se k němu. "Jsi můj jediný.."

"Když jsem tě poprvé viděl v té uličce, tak jsi mi přišel strašně zranitelný. Nechápu, jak já můžu být ten dole." uchechtl jsem se.

"v tu chvíli jsem byl zranitelný." Uculil jsem se.

"Hmm teď jsi ten nadřazený co?" schoval jsem si hlavu do jeho hrudi.

"já ti nerozkazuju. Nejsem Alfa." Stiskl jsem ho.

"Však já vím." zašeptal jsem. Jen jsem odpočíval a užíval si Sarrovu přítomnost.

Usmíval jsem se a začal v jeho objetí vrnět.

Bylo mi příjemně. Přestal jsem myslet na všechny negativní myšlenky a lehce Sarra políbil na hruď.

Věnoval jsem mu za to pusu do vlasů a nehty mu přejel po zádech

Na zádech mi přejela husina. Jsem hodně lechtivý...

Uculil jsem se a Hladil ho. Byl tak krásný a sladký.

Trochu jsem zčervenal. Co nejvíce jsem si schoval tvář do jeho hrudi.

Přitulil jsem se k němu, držel si ho a po chvíli usnul. Bylo to zvláštní.

Slyšel jsem, že pravidelně oddechuje. Opatrně jsem se dostal z objetí a šel se podívat před chatku. Všude byla jen příroda, tak jsem si sedl do trávy a rozhlížel se.

Zas jsem viděl ty obrázky. Ale bylo to tak... Opravdové. Lovci a řezači mě sledovali. Úplně všude. Pak mi vzali Nyoka. Začal jsem kňučet a vrčet zároveň. Chtěl jsem ho zpět. Tak jsem se proměnil, dokonce i v realitě, a šel si pro něj. Trhal jsem všechny kteří mi stáli v cestě k němu.

Chvíli jsem byl venku, ale začala mi být zima, tak jsm šel zpět za Sarrem. Když jsem ho uviděl, že se přeměnil a různě se vrtěl, rychle jsem k němu přiběhl a začal ho hladit po hlavě.

Najednou jsem ucítil dotek na hlavě. Leknutím jsem se prudce probudil, postavil se na zadní, vycenil zuby a zavrčel. Až když mi došlo že je přede mnou Nyoko tak jsem se uklidnil. Zas jsem si sednul, jen na zem a koukal před sebe.

Uskočil jsem když začal vrčet. Po chvíli se uklidnil a já se k němu pomalu přibližoval. Sedl jsem si k němu a poškrábal ho na krku.

Ztrápeně jsem zakňučel a schoval si tvář k jeho krku. Bál jsem se že se to opravdu stane...

Objal jsem ho a dal pusu na čumák. "Jsem tu s tebou lásko." zašeptal jsem a trochu zrudl u toho oslovení.

Zvedl jsem k němu oči a vděčně mu olízl tvář a pak krk. Nakonec jsem se úplně uklidnil a proměnil se.

Sedl jsem si mu do klína a políbil ho. Podíval jsem se na něj a trochu se usmál.

Pousmál jsem se a pevně ho objal. "Promiň Nyoko.. viděl jsem špatné obrázky.."

Nechápavě jsem se na něj podíval. "Obrázky, když jsi spal?" Potom mi to docvaklo. "Myslíš sen." řekl jsem a položil si hlavu na jeho rameno.

"Sen.." Šeptl jsem si. "Nelíbil se mi.. vzali mi tě..."

"Není to realita, takže se nemusíš bát." zamrmlal jsem.

"opravdu?" Pousmál jsem se. Dost se mi ulevilo.

"Jo..." omotal jsem si nohy kolem jeho pasu. Strašně dobře hřeje!

Šťastně jsem ho přitiskl k sobě a olízl mu krk. Nikdo mi ho nevezme~

Bylo příjemné jak mi olízl a hřál svým dechem krk. Nepatrně jsem posunul hlavu do strany, aby měl lepší přístup.

Usmál jsem se. Všiml jsem si jak tu hlavu naklonil. Začal jsem mu tedy krk olizovat.

Škrábal jsem ho po zádech. Bylo to příjemné, ale pozice mi moc nevyhovovala. Přece jen mě ještě bolí docela v kříži...

Začal jsem vrnět a tak jsem ho začal i jemně kousat.

Tiše jsem hekl a víc se na Sarra tiskl.

Jemně jsem ho Kousal a olizoval. Pak jsem ho kousl i do ouška.

Musel jsem se celou vahou opřít o jeho tělo a k tomu jsem trochu vzdychl.

Kousnul jsem ho trochu víc a pošimral ho na bocích.

Naskočila mi husina. Ruce jsem si položl na ty jeho a políbil ho na krk.

Zavrněl jsem a pak ho šťastně povalil a líbal ho na krku.

Zasmál jsem se a přitom jsem vzdychal.

Olízl jsem ho od klíčích kostí až k bradě a pak ho políbil.

Jiný... [ Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat