22. DIO

275 16 0
                                    

// MELININA POV //

Iz dubokog sna me probudila zvonjava mobitela. Isprva sam mislila da je alarm, a onda sam shvatila da je raspust i da ga nisam navila. Mrzovoljno sam se javila.

- Hej, Meli. – rekao je zenski glas s druge strane.

- Hej? – nisam se mogla sjetiti ko je.

- Delila je. – a da, Delila. – ako si slobodna danas mozda bismo mogle otici negdje?

Uspravila sam se u krevetu i protrljala oci.

- Ej, nazvat cu te kasnije. Upravo sam ustala. Ali sta kazes na bazene?

- Ups, zao mi je ako sam te probudila. Da, super.

- Cujemo se onda kasnije, pa cemo se dogovoriti oko detalja.

Ustala sam i otisla do kupatila. Kosu sam skupila u visoku punju, oprala zube, umila se i zatim istusirala. Kad sam zavrsila uzela sam veliku peskir i omotala ga oko sebe. Otisla sam u sobu, uzela telefon i nazvala Delilu.

- Hallo? – rekla je.

- Hej, tu sam. Bi li svratila na palacinke prije nego krenemo?

- Naravno, to se ne odbija.

- Super. Znas li gdje zivim? – nisam bila sigurna da sam joj to spomenula.

- Ne bas. – rekla je.

Objasnila sam joj gdje je ulica, zgrada, koji sprat i broj stana.

- Razumijem. Vidimo se. – rekla je kad sam zavrsila.

- Vidimo se.

Uzela sam crne trenerke, plavu, veliku duksericu i onda otisla da pocnem spremati palacinke. Nakon 20 minuta je zazvonilo na vratima.

- Otvoreno je! Udji! – povikala sam iz kuhinje.

- Hejj! – pozdravila me Delila nakon sto je usla.

Otisla sam do nje i zagrlila je.

- Evo, sve je spremno. Mermelada ili nutela? – pitala sam je.

- Mermelada. – rekla je.

- Haa?! – ona je prva osoba koja vise voli mermeladu.

- Bas tako svi reaguju! – nasmijala se.

Uzivale smo u toplim palacincima, pricale, tracale i onda je bilo vrijeme da se pocnem spremati.

Zajedno smo otisle do moje sobe i ja sam uzela svoj crni kupaci, jedan peskir i fen, a zatim sam sve spakovala u tasnu. Otvorila sam ormar i iz njega izvadila farmerice, crnu dukericu i presvukla se.

Primijetila sam da Delila promatra hrpu knjiga koja se nalazila pored mog kreveta.

- To su one sto si mi preporucila. – rekla sam.

- Svidjaju li ti se? – pitala je.

- Samo sam jednu procitala, ali i ostale me cekaju.

- Koju?

- „Princ ponoci".

- Aaa, dobra je, jel tako?

Onda smo pocele pricati o knjizi, razmjenjivati misljenja i bilo bi tesko reci koja od nas je vise zanesena. Odjednom smo odletile u drugi svijet kao da smo dobile krila. Nakon nekog vremena vratile smo se u realnost, obukle jakne i krenule prema bazenima.

**********************************

Kada me tek vidjela u bikiniju koji je otkivao moje oziljke imala je sazaljiv pogled. Onda me pogledala u oci i rekla da udjemo u vodu. Nije nista pitala. Bila sam joj veoma zahvalna na tome.

SijenkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin