Sjedila sam u sobi i citala knjigu. Trenutno citam „Brightonski misterij" od Sare Sheridan. Kriminalisticki roman koji me prikovao za svoje stranice. Trenutno sam citala zadnju.
Kada sam zavrsila i pogledala na sat shvatila sam da sam citala 4 sata bez prestanka. Podigla sam glavu i vrat mi je kvrcnuo. Istegnula sam ga u jednu pa u drugu stranu, a onda pomakla noge. Cim sam to uradila shvatila sam da su utrnule. Pocela sam ih masirati dok se osjecaj nije vratio.
Otisla sam u kupatilo i umila se, a zatim obrisala lice cistim, plavim peskirom.
Nisam zeljela odmah ponovno sjesti pa sam uzela telefon i hodala po stanu. Nazvala sam Delilu i pitala je da idemo u soping, ali nije bila kod kuce.
Vratila sam se u krevet i bilo mi je dosadno. Nisam zeljela odmah zapoceti novu knjigu, jucer sam sa Emilom i Alenom izgledala sve moguce filmove, a nisam ni zeljela ostati unutra.
Odlucila sam otici prosetati. Obukla sam crne farmerice, bijeli dzemper i obula crne cizmice. Uzela sam crni kaput, bijeli sal i izasla.
Snijeg trenutno nije padao, ali su ulice uprkos tome bile bijele. Nije bilo puno prolaznika, pa sam bez problema mogla hodati lijevo-desno po trotoaru izbjegavajuci klizave povrsine.
Setajuci sam shvatila da uskoro pocinje skola. Na to sam potpuno zaboravila.
Razmisljala sam o raznim stvarima, o skoli, o Alenu, o Emilu, o mami, o proslosti, o buducnosti.. Tek kada sam udarila u covjeka, tacnije momka 20-tih godina koji me pitao je li sve u redu sam shvatila da sam zavrsila u potpuno nepoznatom kvartu.
Nosena mislima nisam ni primijetila gdje hodam. Odjednom me uhvatila panika. Pogledala sam oko sebe i vidjela samo sive zgrade i ulice koje vode u tamu. Momak je i dalje stojao pored mene.
- Jesi li dobro? – pitao me zabrinuto
- Ne znam kako sam dosla ovdje. – rekla sam iskreno.
- Ovo je Peta ulica. Govori li ti to sta? – pogledao me svojim prelijepim plavim ocima koje su podsjecale na zamrznutu vodu.
- Emm, zapravo da. Zivim cetiri ulice nize. – rekla sam zbunjeno.
On se na to nasmijao i pokazao red bijelih, savrseno poredanih zuba.
- Treba li ti pratnja? – pitao je.
- Ne, hvala. – odgovorila sam i krenula nazad.
Nakon nekih 20 minuta bila sam u svojoj ulici. Dok sam isla prema zgradi ugledala sam Emila i bliznace. Trebalo je par minuta da i oni uoce mene.
- Sta vi radite ovdje? – pitala sam ih.
Sara i Tarik su odmah potrcali prema meni, a Emil je ostao stajati na mjestu i osmjehno mi se.
- Sami smo, pa smo ti dosli malo smetati. – rekao je.
- Ah.. steta. – rekla sam sarkasticno i odvela ih do stana.
Djecica su u hodu skinula jakne, bacila ih na pod i otrcale u moj krevet pod toplu posteljinu. Emil je podigao njihove jakne i zakacio ih na vjesalicu, a zatim je isto uradio sa svojom.
- Je li neko za caj? – pitala sam.
- Daaaa! – rekli su Sara i Tarik zajedno.
- Moze. – odgovorio je Emil prateci me u kuhinju.
Stavila sam vodu da se zagrije i iz ormarica izvadila cetiri velike, bijele soljice sa plavim i rozim tackicama. Iz drugog ormarica sam izvadila caj od sumskog voca i stavila po jednu kesicu u svaku solju.
- Gdje si bila? – pitao me on.
- Setala. – odgovorila sam kratko.
- Zvao sam te prije skoro dva sata, nisi se javljala.
- Moguce je da sam malo zalutala.. – priznala sam.
- Kako to? Gdje?
- Previse sam razmisljala, nisam gledala gdje idem, ali otisla sam samo cetiri ulice dalje. Brzo sam se vratila.
Htio je nesto odgovoriti, ali mala Sara je dosla do nas.
- Hocu da gledam Barbie. – rekla je.
- Neeeeee! – zacuo se Tarikov glas iz druge sobe.
Emil je podigao Saru u narucje i odnio je u moju sobu. Ja sam ubrzo dosla za njima sa cajem.
- Dobro, onda ovako. Prvo gledamo Cars i onda Barbie. Moze? – pitao ih je Emil, a oni su klimnuli glavom.
- Tamo je laptop. – rekla sam i pokazala rukom prema radnom stolu.
Emil je ustao i donio ga, a ja sam svakome dala solju caja. Nakon toga sam upalila laptop i nasla Barbie film koji je Sara zeljela. Ostavila sam laptop u podnozje kreveta, a mi smo se udobno smjestili na uzglavlje. Negdje na pola filma Emil mi je sapnuo da dodjem u kuhinju.
- Sta je bilo?
- Pa, sutra mi je rodjendan..
- Sutra ti je rodjendan?! I ti mi to tek sad govoris!? – prekinula sam ga.
- Daaa.. nikad nisi pitala kad je. – rekao je pomalo tuzno.
- Zao mi je.
- Ma nije bitno. Uglavnom zelim napraviti veliku zabavu, jer je ipak 18. – ponovo je bio radostan.
- Wow, 18.
- I tebi ce uskoro haha. Zelis li doci?
- Uh.. naravno da zelim!
- Super.
Nekoliko sekundi smo samo gledali jedno drugom u oci, a ona mu je pogled pao na moje usne i tako dva puta.
Oboje smo ucili jedan mali korak naprijed i to je bilo dovoljno da se moje tijelo nadje uz njegovo. Desnu ruku je polozio na moj obraz, a lijevu je drzao na mom struku. Ja sam svoje naslonila na njegova prsa.
Cijelo to vrijeme nismo sklanjali pogled jedno s drugog. On je polahko spustao glavu, a ja svoju podizala. I u trenutku kada su nam usne bile tek par milimetara odmaknute, kada je bio dovoljan samo jedan mali pokret da se ispuni praznina, culi smo Tarika.
- Fuuuuujjj! – rekao je.
Brzo smo se odmaknuli jedno od drugog i nasmijali se.
- Tarik, zasto ne gledas crtic? – pitao je Emil.
- Zavrsio se. Sad hocu Cars. – rekao je i sitnim koracima otisao nazad u sobu.
- Idem ja da nadjem onda to. - rekla sam.
Izasla sam iz kuhinje i sjela za laptop kao da nista nije bilo. Emil je dosao odmah poslije mene i sjeo na drugu stranu kreveta.
Negdje na polovini filma mu je zazvonio telefon. Ustao je i izasao u hodnik.
Nisam cula da razgovara sve dok nije poceo podizati ton. „Ali kako ne razumijes, moram!" govorio je. Ustala sam i krenula prema njemu, ali prije nego sto me vidio cula sam kako govori „znas da imamo jos cetiri dana ne brojeci ovaj danas....dobro, eto me."
- Cetiri dana do cega? – pitala sam ga.
U ocima sam mu vidjela strah i bijes. Nervozno se poceskao po vratu, a lice mu je postalo blijedje nego inace.
- Emmm..vidi.. – poceo je.
// hoce li joj reci istinu?
Misljenja, kritike i savjete pisite u komentare❤
YOU ARE READING
Sijenka
Teen FictionNjen zivot? Tezak. Njena proslost? Losa. Njena porodica? Slomljena. Njeno ime? Melina. Sta ce se desiti kada covjek kojeg godinama nije vidjela ponovo stupi u njen zivot? Sta ce se desiti kada bude trazio oprost? I zasto je bas Emil povezan s tim? Z...