Voznja je trajala dugo, predugo. Nismo vise nista pricali. Ucinila sam veliku gresku i zaspala, ali kada sam se probudila idalje sam bila na suvozacevom mjestu i tisinu je ispunjavala neka pjesma sa radia.
- Uskoro cemo stici. Mozes se odmoriti. – rekao je a ja sam ga sumnjicavo pogledala – znam da mi sada neces vjerovati, ali necu ti nista uraditi, ja..
- Da, kao onaj samar maloprije. I to je nista? – drsko sam dobacila.
- Ja zelim provesti malo vremena s tobom, mozda da pocnemo nekako ispocetka. – nastavio je ignorisuci moj komentar.
- Hah, naravno. Evo odmah. – sarkazam se osjetio u mom glasu.
Na to nije nista odgovorio, ali nesto u meni je vjerovalo da ce sve biti oke.
Pogledala sam pazljivije kroz prozor i shvatila da je ovo poznat krajolik. Tamo je kuca tete Milice, a onamo je jezero, a pored je..
- Nasa vikendica.. – rekla sam naglas.
- Da. Mislio sam da ce ti dobro prijati ovaj mir u odnosu na gradsku buku.
- Od kad tebe zanima sta meni prija?
- Melina..
- Nemoj ni pokusavati!
Parkirao je auto ispred drvene jednokatnice. Oko nje je bilo nekoliko vocki koje su sada spavale zimski san. U blizini je bilo zaledjeno jezero. Otisla sam onamo i stala na drveni prilaz.
FLASHBACK
- Ahhh!! Ja plivam! Ja plivam! – rekla sam sva uzbudjena.
Otac je hodao pored mene, on je mogao stojati. Ruke su mu bile spremne da me podignu ukoliko pocnem tonuti, ali nisam. Uspjela sam. Naucila sam.
- Mama, ja plivam! Vidi! – doviknula sam zeni na obali.
Ona se nasmijala i mahnula nam.
- Samo tako nastavi, duso.
Pogledala sam u oca, i u njegovim ocima i osmijehu vidjela ljubav i ponos.
FLASHBACK END
To je bilo sjecanje iz dana prije nego..
- Ovdje si naucila plivati. – cula sam glas iza sebe koji je prekinuo moje misli.
- Da, znam. Bili smo sretna porodica.
- Bili smo.. – rekao je odsutno.
- Da ti nisi postao takav monstrum i sad bi! – izgovorila sam i otrcala u vikendicu.
// ALENOVA POV//
Nakon sto sam pogledom ispratio Emila i Melinu, izgovorio sam molitvu Bogu da mi je cuva i otisao odraditi svoj dio plana.
Mladi recepcionar na policiji me je ljubazno prihvatio i saslusao sta imam da kazem. Ispricao sam im svaki detalj, pocevsi od trenutka kada je Omar stupio u Emilovu kucu pa do onda kada smo se pozdravili na kapiji. Nakon toga ga je u policijskim dokumentima kao pljackasa banaka u iznosu od nekoliko miliona KM.
- Sada je presao na ucjenjivanje i kidnapovanje.. – rekao je momak dok je kuckao nesto na tastaturi.
Pogledao sam na plocicu koja je bila zakacena na njegovu sluzbenu kosulju. Nisam bas najbolje vidio sta pise, ali sam uspio procitati da se zove Semir.
Ubrzo se pojavilo jos tri covjeka u uniformama. Jedan se predstavio kao inspektor Amer, a ova dvojica kao policajci, nisu rekli imena.
Ispricao sam im isto sto i Semiru.
YOU ARE READING
Sijenka
Teen FictionNjen zivot? Tezak. Njena proslost? Losa. Njena porodica? Slomljena. Njeno ime? Melina. Sta ce se desiti kada covjek kojeg godinama nije vidjela ponovo stupi u njen zivot? Sta ce se desiti kada bude trazio oprost? I zasto je bas Emil povezan s tim? Z...