Bölüm 10: Kurtuluş

2.2K 89 8
                                    

Herkese merhaba, HiLeon'suz günler geçmiyor. Diziye bir senarist daha gelmiş umarım HiLeon'dan uzak durur. Çünkü şu anki senarist çok güzel yazıyor sahneleri. Neyse HiLeon her türlü izlenir. Herkese keyifli okumalar...

Onunla gerçekçi bir dille konuşmalıydım. Tamam, bende onu seviyordum ama şu an için kavuşmamız pek mümkün değildi.

***

-Leon birazdan normal hayatımıza döneceğiz. Belki tam olarak normal hayatımız olmayacak ama bu kadar yakın olmayacağız.

-Ne demek istiyorsun?

-Demek istiyorum ki,

Yutkundum, biraz bekledikten sonra söze devam ettim:

-Bundan sonra birbirimizden uzak durmamız gerekiyor.

Hayal kırıklığı ile bana döndü:

-A-ama neden?

-Bunun sebebi gayet açık. Arada etnik engeller ya da şu an bulunduğumuz ortamda savaş olmasa bile daha büyük bir engel var.

-Ne?

-Ablam. Leon, bak ablam seni seviyor. Seninle evlenme hayalleri kuruyor.

-O, başhekimle evlenmiyor mu?

-Onunla evlenmek istemiyor. Bende bir yolunu bulup Ali Kemal'le konuşacağım, bu evliliğe mani olsun.

-Hilal, beni yanlış anlama ama ben ablana umut verdiğimi falan hatırlamıyorum. Bırak evlenmeyi aramızda bir şey geçmedi bizim.

-Belki umut vermemiş olabilirsin ama, başta birbirinize çok ilgiliydiniz ve ben bunu ablama yapamam.

-Sen her zaman başkalarını mı düşünüyorsun?

-Başkası dediğin kişi ablam!

-Sırf, ablan benimle boş hayaller kuruyor diye hiçbir şey olmamış gibi mi yapacağız?

-Leon sanırım beni anlamak istemiyorsun.

-Hayır, ne demek istediğini anlıyorum ama bunu yapman saçma geliyor.

-Lakin saçma değil. Leon arada ablam olmasa diyelim, gidip anneme,babama biz Leon'la birbirimizi seviyoruz mu diyeceğiz? Gerçekten bunun olacağına inandın mı?

-Hilal sen benimle dalga mı geçiyorsun?

-Dalga geçmiyorum eğer gerçekten böyle olacağını düşündüysen beni gerçekten çok yanlış tanımışsın.

Arkamı dönüp çıkmaya hazırlanıyorken kolumdan tutup beni tekrar kendine döndürdü.

-Hilal bana bunları söyledikten sonra öylece geçip gidemezsin!

-Öylece geçip gitmiyorum!

-Ya nasıl gidiyorsun?

-Her şeyin sadece sana mı zor olduğunu düşünüyorsun peki? Bana zor gelmiyor mu zannediyorsun yoksa? Hiç yaşanmamış gibi davranalım demek her şeyi unutalım mı demek? Öyle demek olsa öyle derdim! Hiç yaşanmamış gibi davranmak olanları unutmak değil adı üstünde öyle davranmak! Başka çıkış yolu olduğunu mu zannediyorsun? Hayat maalesef öyle kitaplarda okuduğumuz gibi değil! Ben sana birbirimizi unutalım demiyorum. Şimdilik öyle davranmak zorundayız.

Sesim çatallaştı:

-Benimde canım yanıyor. Biliyor musun ben şu sıralar hiçbir şeye gülmüyorum. Tek bir sevindirici olay olmuyor. Tek bir şey hariç. Senle yaşadıklarımızı düşününce gülümsüyorum ben Leon. Lakin ne yazık ki, sana bunun böyle olduğunu anlatamamışım.

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin