Bölüm 15

1.7K 74 13
                                    

Geçen bölüm tam anlamıyla efsaneydi. Leon kendi de biliyor asla Hilal'i vuramayacağını. Y*leon da resmi olarak bitti zaten. Umarım Yıldız ve Ali Kemal sahneleri artar bir an önce. Bu arada Hilal'in silaha değmesiyle elini hemen tetikten çeken Leon kalp ben.😍 Hilal de fark etti söylediği sözlerin ne kadar ağır olduğunu. Giderken elini kalbine götürmesi falan. Harikaydı. Leon'un mektubuna girmiyorum. EFSANE. Neyse keyifli okumalar...

Bende ona bir mektup yazmaya karar verdim. Aldım kalemi elime başladım yazmaya.

***
Sevgili Leonidas,

Aslında neden Leonidas yazdığıma dair bir fikrim yok. Sana hiç öyle seslenmedim. Lakin bilirim Kral Leonidas'ın hikayesini. Çok az kişiden oluşan bir asker grubu ile nasıl koskoca orduya karşı çıktığını. Adın belki ondan Leonidas'tır, bilemem ama senin de öyle kudretli olduğunu düşünüyorum. Senin gerçek yüzünü gördüğümden beri Kral Leonidas'ın hikayesi gelir aklıma. Leonidas'ın kudreti sana yardım etmeli Leon. Sadece bizim için değil, kendi inandığın doğrular için de. Belki senin kadar duygu yüklü yazamıyorum ama inan bana, hep seni düşünüyorum. Hem de sonumuzu. Leon, ben bizim olamama ihtimalimizi bile seviyorum. Sen öğrettin bana, sevdayı. Babamdan sonra asla bir erkeğe böyle hissetmeyeceğime dair yemin eden ben, Yunan teğmenine aşık oldum. Sen benim hayatımı kurtardın Leon. Kimseye anlatmadığım babamı,o zamanlar, bir yabancıya anlattım. Sen bana kimsenin hissettirmediklerini hissettirdin. Nasıl denir bilmiyorum ama ne olursa olsun senden vazgeçmeyeceğim.

Çekmeceden tokamı aldım bir zarfın içine koydum. Yazdığım mektubu da. Annem aşağıdan yemeğe gelmemi isteyince kesin bir dille o yemeğe inmeyeceğimi söyledim. Soluğu yanımda aldı:

-Kızım bende oraya inmek istemiyorum ama inmek zorundayız!

-Anne hiçbir şey için zorunlu değiliz!

-Yıldız gitti biliyor musun Hilal?

-Anne nasıl yaptın bunu? Ablam ne yapar oralarda!

-Hilal, kararlarımı sorgulama!

Hışımla babaannemin odasına indim.

-Babaanne hadi annemi anlıyorum ama sen nasıl kıydın ablama!

-Hilal, torunum ne saçmalarsın sen benden iyi mi bilirsin?!

-Ablam o adamı sevmiyor! Bir de Anadolu'ya gitti!

-Anadolu işte bir faydası olur belki oralarda.

-Babaanne Yıldız'ı hepimiz tanıyoruz!

Vurdum kapıyı çıktım. Ablamdı o benim. Nasıl sevmediği adam ile evlendirirler? Merdivenlerden çıkarken Leon seslendi:

-Hilal, ne oldu? Neden sinirlisin?

-Ne sen sor ne ben söyleyeyim.

-Hilal!

-Ablam gitmiş.

Gözümde biriken yaşları sildim ve peşimden gelen anneme aldırmayarak odamın kapısını kitledim. Herkes uyuduğunda çıkacak Ali Kemal'den hesap soracaktım. Nasıl izin verdi ablama?

***
Herkesin uyuduğundan emin olduktan sonra ses çıkarmamaya özen göstererek bahçeye indim. Lakin, kapıdan çıkmama imkan yoktu. Yunan askerlerinden geçemezdim. Leon belki yardım edebilir diye geldiğim gibi yukarı çıktım. Yavaşça kapısını tıklattım.

-Gelin?

Yavaşça içeriye girdim. Muzip muzip gülüyordu.

-Oo Hilal, ne işin var senin bu saatte bir erkeğin odasında?

Vatanım SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin